ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 2

25-05-2017

Acne/puistjes

Na een week gebruikt te hebben al zichtbaar resultaat. Op advies van huisarts een half jaar gebruikt om te voorkomen dat de Acne weer terug zou komen. Nadien nooit meer echt last gehad van Acne.
08-12-2014

Acne/puistjes

Al vanaf de pubertijd heb ik behoorlijk last van puistjes. Ik heb bijna alles geprobeerd wat er te koop is, en ook op medisch gebied (diane pil, smeerseltjes en zelfs roaccutane) heb ik veel geprobeerd. Een paar maanden voor mijn bruiloft speelde het weer enorm op. De grootste nachtmerrie voor een vrouw. Maar toen kreeg ik Eryacne in combinatie met Differin gel voorgeschre[lees meer...]ven. Dit werkt voor mij perfect. Ik heb een erg gladde huid (soms ook erg droog en schilferig als bijwerking..maar dat heb ik er voor over). Als ik een tijd niet gesmeerd heb en het speelt weer op, dan smeer ik een tijdje en zie ik het weer verdwijnen. Een absolute aanrader!! Tip: voor de droge/schilferige huid gebruik ik Neutral - intensive repair cream.
22-04-2014

Acne/puistjes

Gebruik het sinds 18 april en vandaag is het 22 april, je ziet het verschil. Ik kan iedereen aanmoedigen wie last heeft van acne, ik ben erg tevreden!
16-03-2014

Acne/puistjes

Ik ben super blij met deze gel. Ik gebruik het nu zo'n 8 weken en ben EINDELIJK zo goed als verlost van mijn puistjes. Ik ben al 3 jaar bezig met de oplossing te vinden, en eindelijk nu op mijn 23e heb ik iets gevonden dat écht werkt. Ik ben alleen heel erg bang om te stoppen, ik wil niet weer puisten krijgen! Ik vraag me af hoe lang andere mensen dit middel gebruiken of g[lees meer...]ebruikt hebben. Ik wil natuurlijk ook niet dat mijn huid immuun wordt voor deze gel. Maar al met al ben ik er nu erg blij mee, ik krijg veel complimenten over hoe mooi mijn huid eruit ziet. Het is wel belangrijk dat je na het aanbrengen van de gel erna een goede hydraterende crème eroverheen aanbrengt.
16-01-2014

Acne/puistjes

Na het stoppen met de Diane anticonceptiepil ging de kwaliteit van mijn huid van prima en rustig naar onzettend slecht. Veel last van puistjes, het hield maar niet op. In overleg met de huisarts overgegaan op een combinatie van een lichtere pil (mycrogynon). Daarbij begonnen met een combinatie van Differin Gel en Eryacne. Let wel, deze producten bevatten beide veel alcohol[lees meer...] en drogen de huid daarom uit. Daarom gebruik ik ze alleen 's avonds voor het slapen gaan. Ik wissel af, de ene avond Differin (dit stimuleert de celvernieuwing) en Eryacne (dit gaat de ontsteking tegen). Gebruik overdag wel een (voedende) dagcreme, want anders gaat je huid door de droogte extra talg aanmaken. Mijn huid is hiermee enorm opgeknapt. Nu nog bedenken hoe ik van al die littekentjes afkom! :)
10-01-2014

22-10-2013

Acne/puistjes

Rond mijn 17e kreeg ik ineens puistjes, eerst een lichte vorm later steeds erger, waardoor ik er last van had. Op advies van de huisarts Eryacne gaan gebruiken in combinatie met Differin gel. Deze combinatie zorgt er bij mij voor dat mijn puistjes weg zijn. Wel heb ik om de zoveel tijd last van een erg droge huid, maar in combinatie met parfum vrije vaseline cetomacrogol c[lees meer...]reme (op advies van de apotheek) is dit goed te verhelpen. Zeer tevreden.
05-01-2013

Acne/puistjes

Ik ben 15 jaar oud, en heb nu sinds 2 jaar last van acné.Gedurende die 2 jaar is mijn acné behoorlijk verergerd, waar ik eerst enkele puistjes had, heb ik er nu veel, en veel meer. Na heel, heel veel middelen geprobeerd te hebben, heb ik besloten om naar de huisarts te gaan voor hulp. Hij heeft mij Erytromycine en Differin voorgeschreven. Het eerste voor overdag, het tweed[lees meer...]e voor de nacht. Wel heeft hij vermeld dat het geen wondermiddelen zijn, en je niet teveel van moet verwachten. Ik smeer beide producten nu al ruim een week, en ik merk verschil. Niet zo zeer de hoeveelheid puistjes is afgenomen (dit zal met langer gebruik waarschijnlijk wel komen), maar wel de vurigheid en pijnlijkheid. Ik merk wel dat de huid van mijn gezicht licht gaat schilferen, het kon volgens mijn arts dan ook niet veel kwaad een enkele dag te stoppen met smeren, mits ik, als het schilferen gestopt was, daarna dan ook weer zo snel mogelijk begon. Een gezichtscrème in combinatie met differin is mogelijk, mits de crème niet te vet is en de huid goed opgedroogd is voordat je de differin aanbrengt. Ik hoop dat mijn ietwat lange verhaal iemand heeft kunnen helpen.
Pagina 1 van 2

Mirena (1984) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (810) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (417) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (412) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (349) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!