Ervaringen met Pollinex

Sublivac (3 meningen)
Itulazax (3 meningen)

14-09-2022 | Vrouw | 51
desensibilisatievloeistof (75000)
Zeer tevreden , 6 jaar geleden 3 jaar 6 injecties graspollen , bijna geen hooikoorts klachten meer !!

21-06-2022 | Man | 30
desensibilisatievloeistof (75000)
Jarenlang last van gras en boompollen. KNO behandelde me met Pollinex en het eerste jaar al geen klachten meer van grassen. Boompollen slechts een beetje last, maar ik vermoed dat dit van een ander boomsoort was. Nu 5 jaar later nauwelijks nog een medicijn nodig gehad…aanrader

21-06-2022 | Man | 30

05-01-2018 | Man | 24
desensibilisatievloeistof (300)
Kreeg al jaren allerlei middelen van de huisarts tegen mijn hooikoorts. Op gegeven moment doorverwezen en laten testen en toen wist ik waar ik allergisch voor was. Van de huisarts Pollinex voorgeschreven gekregen en merkte het afgelopen jaar al verbetering. Kreeg voordat het seizoen begon 6 prikjes en had geen last van bijwerkingen. Eerdaags weer starten voor het tweede j[lees meer...]aar ( duurt 3-5 jaar) Had het veel eerder moeten doen!

19-04-2013 | Man | 33
desensibilisatievloeistof
al jaren last van hooikoorst mei tm augustus. In 2012 begonnen met Pollinex maar 6 injecties per jaar. Direct al afname van de klachten in het eerste jaar. Mooi dat het 12 grassen aanpakt . Nu gaan we weer lekker op het gras kamperen in juli . Heb er zin in . Hierna nog 1 jaar 6 x vanaf januari naar de dokter dan ben ik klaar.

05-04-2015 | Vrouw | 55
desensibilisatievloeistof (75000)
Heel slecht ervaring, aangezien dat klachten van de bijwerkingen na 1jaar niet over is alleen toen genomen?

12-01-2015 | Vrouw | 56
desensibilisatievloeistof (75000)
zolang ik weet heb ik allergie voor mooie planten in het voorjaar, en 2013 dacht ik bij mijn zelf ga me laten vaccineren, over 5 jaren ben ik klaar, maar dat pakt verkeert uit. Begin januari 2014 kreeg ik pijn aan mijn rechterarm en stijve spieren en aan mijn nek en daar bleek een opgezette klier. Ook kreeg ik ontstekingen aan de vingers en aan voetgewrichten. Dan he[lees meer...]b je een ernstig, vertraagde bijwerkingen en dat is niet niet fijn en ik loop nog altijd van de ene naar de andere specialist en mijn huid valt uit elkaar van de jeuk. Vilma