Erythrocine

Tandvleesontsteking (1 mening)
Bijholteontsteking (1 mening)

05-07-2017

Erythrocine (erytromycine)

Ik heb deze pillen gekregen omdat ik 2 cosmetische behandelingen heb gehad. 4 juli mee begonnen. Werd toen al niet echt lekker. s'avonds werd het erger, misselijkheid en niet kunnen overgeven, hongergevoel wat niet verdwijnt, je enorm ziek voelen, duizeligheid. Kan er niet van slapen! Hele nacht wakker gelegen. Wat al helemaal vervelend is, is dat je de tablet een uur van [lees meer...]te voren moet innemen voordat je gaat eten. Dit is niet altijd haalbaar. Dan zou je eigenlijk je wekker moeten zetten s'ochtends. Ben erg ontevreden over dit medicijn. Het is niet normaal dat je zoveel bijwerkingen krijgt. Ik ga mijn huisarts bellen om te kijken naar nieuwe opties. Alleen hoef ik dit nog maar te slikken tot 6 juli s'middags. Misschien zing ik het nog wel even uit. Vanwege de vele bijwerkingen moet ik mij ook ziek melden morgen op werk, jammer. Als ik dit niet had gehad, kon ik vanaf morgen weer beginnen met werken.
20-05-2017

Bijholteontsteking

Dit is (voor mij) een hele heftige kuur. Maagpijn vanaf de eerste tablet. Diarree, hoofdpijn en heel moe.
14-01-2015

Keelontsteking

Ik liep eerst al ruim anderhalve week met een zware keelontsteking rond. toen Broxil gekregen voor 7 dagen. na 3 capsules werd het al minder en na 4 dagen overal vanaf (dacht ik) na 7 dagen merkte ik dat ik nog witt puntjes in mijn keel had, maar ik ging ervanuit dat dit amandelsteentjes waren.. blijkbaar was de ontsteking nog niet weg en kreeg ik het na 2 weken in volle [lees meer...]hevigheid terug. ik was al moe maar nu ik Erythrocin slik, wordt ik elke keer precies 2 uur na inname heel wazig en doodmoe (alsof ik slaapmiddelen op heb) na 3 uur krijg ik even buikpijn, verder geen bijwerkingen. Maar die vermoeidheid die me overvalt is echt enorm (!!) ik ben sowieso al wat moe natuurlijk door die bacterie, maar het is wel erg typisch dat precies 2 uur na inname ik overvallen wordt door deze klachten, ze houden dan een uur a anderhalf aan en dan ebt het wat weg. Aangezien ik 4 maal daags moet slikken is het dus behoorlijk vervelend!
13-03-2013

Tandvleesontsteking

straffe kuur: 5 dagen 4 tabletten; halverwege vermoeidheid en lusteloosheid; na afloop: externe tekenen van ontsteking verdwenen; vatbaarheid voor virussen.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (499) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (470) - Antibiotica - penicillines breedspectrum