mening

Multiload Cu (koperhouden...

koperhoudend spiraal

Anticonceptie-pil heeft effect op emotie, maar hoe?

Estrella Montoya, biopsycholoog (23-01-2020)

Multiload Cu (koperhoudend spiraaltje)

03-10-2014 | Vrouw | 30
koperhoudend spiraal
Acne/puistjes
Veel pijn bij het inbrengen. viel bijna flauw van de pijn. de rest van de dag in bed gelegen. als ik had geweten dat het zo pijnlijk zou zijn bij het inbrengen dan had ik wel geregeld dat iemand mij naar huis kon brengen. eindstand half strompelend naar huis gegaan. ik heb er nog weken last van gehad. zware menstruatie gehad in het begin nu redelijk na een 1,5 jaar. ik[lees meer...] sport veel, na elke sportsessie zware buikpijn, lijken net weeen. zweet breekt me uit. nu 1,5 jaar is het minder geworden maar na krachttraining nog steeds last. daarnaast veel acne voor mee eters. niet alleen op mijn gezicht maar ook borst, schouders en bovenrug. ik ben hopeloos. eruit halen is geen optie ik kan niet tegen hormonen.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (549) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (503) - Antibiotica - penicillines breedspectrum