Ervaringen met Ketensin Tabletten

ketanserine

Pijn (algemeen) (1 mening)

Clonidine (68 meningen)
Doxazosine (26 meningen)
Methyldopa Tabletten (16 meningen)
Cardura (7 meningen)
Aldomet (5 meningen)

09-09-2021 | Vrouw | 54
ketanserine (20mg)
Sedert mijn 14e heb ik een gecompliceerde botbreuk opgelopen en het super, later posttraumatische distrofie opgelopen. Na een jaren zoektocht naar wat ik had, bij eindelijk toen ik 21 was, de juiste diagnose en behandeling gekregen na niet meer te kunnen lopen, en helse pijnen te hebben. Na goed ingesteld te zijn met ketenserin, kon ik weer lopen. Voor mij was het Lourde[lees meer...]s in Stadskanaal. Nu door de stop van Ketenserin van Jansen, komen de pijnen terug, en de alternatieven blijken geen alternatieven. Het eerste alternatief wordt ik doodziek van, barstende koppijn, kotsmisselijk en honds beroert. Van de tweede vervanger kreeg ik overal uitslag en jeukbulten, geen gezicht en middel hielp niet voor de kwaal. Nu het derde middel, ook niet denderend, ik kom mega aan door dit rotmiddel. Keuze is mega aankomen en zo lang mogelijk lopen, of stoppen en heel veel pijn krijgen en lopen opgeven. Ik vind het schandalig dat na 32 jaar heel goed gebruik van ketenserin, er alleen maar troep met mega bijwerkingen als alternatief is. Ik ben nu extra medicatie nodig van de bijwerkingen van een medicatie die alternatief moet heten. Waanzin is dit.

02-06-2021 | Vrouw | 73
ketanserine (20mg)
Acute necrotiserende parodontitis (ANP, ANUP)
Weet niet of wat ik heb ingevuld goed is. Maar ik had ontstoken bloedvaatjes onder mijn nagels, vingertoppen waren wit en doof. En o.a. verschijnsel van de ziekte van Raunaud. Ben helemaal van slag dat dit middel nu uit de handel is, van apotheek geen alternatief gekregen, moet nu contact opnemen met mijn reumatoloog

16-05-2021 | Vrouw | 51
Onrustige benen
Mijn huisarts concludeerde een slechte doorbloeding in mijn bovenbenen, en schreef ketensin voor. Na een aantal dagen, sliep ik eindelijk de nacht door, zonder onrustige benen, eindelijk na jaren een oplossing. Nu wordt Ketensin niet meer gemaakt door de farmaceut Janssen, en is het niet meer te verkrijgen, ik betreur dit enorm, aangezien ketensin weinig bijwerkingen [lees meer...]had, en het alternatief wat mij is geboden, enorm veel bijwerkingen heeft.

26-11-2009 | Vrouw
ketanserine
CRPS-1
Ik heb CRPS-1 in beide handen. Ik heb Ketensin samen met Carnitene gekregen om van het vervelende zweten van de handen en de temperatuurwisselingen (van door en door koud naar enorm heet) af te komen. Gelukkig helpt het heel goed en heb ik vooral van het zweten nog maar weinig last. De temperatuur wisselingen zijn er wel nog maar een stuk minder extreem. Ik slik dit midde[lees meer...]l nu bijna 2 jaar.

25-08-2021 | Man | 67
Chronisch vermoeidheidssyndroom (CVS)
Ben totaal van slag, heel verdrietig en heel boos, want gebruik dit middel samen met carnitine (10 tabl van 300 mg) al 21 jaar lang en er zijn voedingssupplementen bij nodig en een streng dieet. Vooral om het bloedsuiker stabiel te houden, en daar was 3 jaar geleden ook al atriplex halimus uit de handel genomen (adaptogeen) en moest ik lang zoeken naar een alternatief. He[lees meer...]b suma wortel poeder gevonden en dat helpt beter. Nu sinds drie jaar gaat het eindelijk vrij goed. Tientallen jaren ellende met me miserabel voelen en weinig (soms bijna niets) kunnen, me voortslepen, al achter de rug. Hiervoor kreeg ik amitryptiline en schildklierhormoon als aanvullend middel bij de carnitine en daar voelde ik mij echt helemaal ziek van met zeer veel ongemakken door ernstige bijwerkingen. De info hierboven klopt niet want ik gebruik twee maal een kwart tablet per dag (gewoon eraf bijten), meer of minder gaat niet goed. Het luistert dus nauw. Als de Ketensin op is, val ik waarschijnlijk terug. Ben 67 en er zijn voldoende andere ongemakken aan de hand. Kan dit er niet bij hebben, het leven is te kort. De huisartsen en de fabrikanten hebben een zorgplicht en die wordt verzaakt met één pennestreek. Een rotstreek dus. Dit soort dingen is moedwillige lichamelijke en geestelijke mishandeling waar kennelijk geen straf op staat: onbegrijpelijk en wantrouwen wekkend. Da apotheker kijkt wat hij kan doen... .