Depo-Medrol

Reuma (3 meningen)
Artrose (1 mening)
COPD (1 mening)
Spierreuma (1 mening)
Lage rugpijn (0 meningen)

Farmacoterapeutisch Kompas

<< < vorige
Pagina 1 van 1
volgende > >>
13-04-2019

Gewrichtspijn

ernstige rugpijn met uitstralingen. reden,vinden ze niet
27-03-2019

Chronische nierziekte

geen effect, in het kader van vermindering achteruitgang nierfunctie (ziekte FSGS)
30-12-2018

Reuma

Ik liep al weken lang met een onverklaarbare reumatische aandoening rond. Vooral na rust in stoel of bed grote problemen in rug en bovenbeen spieren. Traplopen en in/uit stappen in auto was vreselijk. Gelukkig na 2 weken specialist gezien. Heeft veel bloedmonsters en foto`s laten maken. Uitslag heb ik nog niet...Wacht op een volgende afspraak. Maar hij heeft wel direct e[lees meer...]en injectie laten geven van DEPO-MEDROL. Dat was rond 10 uur in de morgen. Rond 2 uur in de volgende nacht was de pijn al een stuk minder. Twee uur later weer wat minder. De sijfheid in rug en benen was iets minder. Om 8 uur werd ik zwetend wakker en.... ik kon mijn benen en rug zonder problemen bewegen!!! Een wonder?? Nu 30-12-2018 komt er weer wat stijfheid terug maar is (nog) niet zo erg als voorheen. Wacht met spanning op afspraak in Januarie.
27-06-2018

Netelroos

Door een hoge dosis van Medrol heb ik een aanvaring gehad met mijn collega. Ik dacht "Zo ben ik niet". Gelukkig is dit wel tot een goed einde gekomen maar blijft nog steeds in mijn achterhoofd. Erover gesproken met huisdokter. Oorzaak bijwerkingen Medrol.
24-04-2018

Zonneallergie

Het 1e middel wat werkt tegen zonneallergie.... dalijk naar huisarts voor jaarlijkse spuit....totaal geen bijwerkingen van
21-04-2018

Hernia

Geblokkeerde rug, reeds 2x geopereerd van hernia, reeds spierontspanners gekregen maar beterde niet echt, nu depomedrol gekregen lijkt nu toch te beteren
23-03-2018

Slijmbeursontsteking

steeds terugkerende slijmbeursontsteking, wisselend van knie tot knie. bij injectie van 80mg/2ml heb ik doorgaans enkele uren later al geen pijn meer en dit houdt weken aan. een enkele keer heb ik minder effect, maar het heeft geen bijwerkingen voor mij en ik mag 3 x per jaar een injectie hebben. ik ben een tevreden gebruiker !
09-06-2017

Artrose

Heb een spuit gekregen in mijn knie, meniscus langs beide kanten gescheurd, vocht in de knie en een cyste of de voorste kruisbanden. Heb sedert de inspuiting last van prikkelende tranende ogen. Is er nog iemand die zo iets heeft gehad?
18-01-2017

Reuma

Werkt al enkele uren na injectie, zonder neveneffecten. Tot nu toe gebruik per 6mnd, maar kan dit hier niet ingeven. Ik wacht meestal te lang alvorens ik reumatoloog laat weten dat ik té ziek ben... Heb 8 varianten reuma, dus onmogelijk de opstoten te voorspellen. Zal Depo-Medrol frequenter nodig hebben, wel rekening houdend met bestaande osteoporose. Alvast een he[lees meer...]rademing bij elke inspuiting, want de andere -vele- medicijnen kunnen de aanvallen blijkbaar niet bestrijden.
16-11-2016

Syndroom van Sjögren

Negatief effect op je hele lichaam, bij mij bij een gebruik van 32 mg.
08-11-2016

Spierreuma

hallo. ik krijg deze injectie iedere 3 maanden 120 mg. De injectie werkt al na een uur of 6 en werkt bij mij 6 tot 8 weken goed, dan 2 weken met draagbare pijn en dan de laatste 2 weken kan ik niks meer. nou mag ik het iedere 3 maanden en soms ga ik na 10 weken. voor mij is dit het enige middel wat echt werkt, en ik heb toch al 15 verschillende geprobeerd.
21-04-2013

Depo-Medrol (methylprednisolon)

onstoken sinusen ,deze tabletje is wonder middel en werkt zeer eficient..in hoghere dossis moest gemonitor worden door specialist..zeer ernstige medicament...
08-06-2012

COPD

COPD Astma-Cara ...
18-09-2011

Myositis

hallo. ik krijg deze injectie iedere 3 maanden 120 mg de injectie werk al na een uur of 6 en werkt bij mij 6 tot 8 weken goed , dan 2 weken met draagbare pijn en dan de laatste 2 weken kan ik niks meer. nou mag ik het iedere 3 maanden en soms ga ik na 10 weken. voor mij is dit het enige middel wat echt werkt, en ik heb toch al 15 verschillende geprobeerd.
27-08-2011

Reuma

Kan er niet meer door lopen, zweten, slaap helemaal niet meer, zak door mijn benen, maar het vreemde is, dat ik er juist enorme spierpijnen krijg, net of sommige spieren scheuren, kan er ook niet meer door bukken, denk zelf een reactie, ben er beroerd van, Lig op bed. Wachten dat het uitwerkt
31-03-2009
Vrouw

Ontsteking heupgewricht

Na 1 week nog steeds geen resultaat kan bijna niet meer lopen Heb van huisarts 2xdgsnaproxin erbij gekregen. Dit hielp wel enigszins. Mag pas na 6 weken terug bij orthopeed
<< < vorige
Pagina 1 van 1
volgende > >>

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (491) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (467) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (376) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!