lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 2

02-03-2017

Hooikoorts

Gebruikte dit medicijn al jaren tegen de hooikoorts (pollen). Werkte bij mij 2,5 maand lang meestal enkele dagen na de injectie. Alhoewel dit middel een wondermiddel tegen hooikoorts is begonnen ze al vorig jaar moeilijk te doen, ik kreeg 3 a 4 spuiten per jaar. Nu zegt een nieuwe huisarts die in de praktijk zit dat dit middel zeer slecht is voor de gezondheid en wi[lees meer...]l het niet meer geven. Wat een ellende. Het middel werkt goed en ik mis het...
30-01-2017

Allergie

Geweldig medicijn! Ik ben redelijk zwaar astmatisch en erg gevoelig voor allergieën, zoals hooikoorts- pollen -hazelaar enz. Vorig jaar een keer overgeslagen met als gevolg, het hele voorjaar en zomer, tranende ogen, snotteren en kortademig. Nu vandaag weer een spuit laten zetten, voor het vijfde jaar, met onmiddellijk merkbaar resultaat.
27-07-2016

Artritis psoriatica

Omdat het bij mij op vervelende plekken (nagelriem) werd ingespoten had ik veel last van napijn. Het middel begon bij mij pas na enkele dagen te werken, iedere keer voor zo'n 4-8 weken.
12-06-2015

Hooikoorts

Ik heb elk jaar hevige hooikoortsklachten, waarbij de gewone medicijnen niet helpen. Nu voor het 3e jaar een injectie gehad omdat ik hier zeer tevreden over was. Klachten waren aanzienlijk minder tot weg. Geen last van bijwerkingen gehad. Wat betreft het 'deukje' waar mensen het over hebben; vraag om een Kenacort injectie met de stof Lidocaine. Deze stof voorkomt dat het v[lees meer...]et wegsmelt op de plaats van de injectie. Het 1e jr had ik dit namelijk ook, is gelukkig weggetrokken. Heb dit toen doorgegeven aan de huisarts en sindsdien krijg ik de injectie met Lidocaine en is ook dat probleem weg.
07-03-2015

Allergie

Vrouw, 49, zware hooikoorts. Ik krijg deze injectie 1 keer per jaar, nu al sinds een jaar of 5. Het werkt goed, meestal onmiddelijk, alhoewel ik hem nu gisteren heb gekregen, ben ik toch wel een beetje aan het snuffen en niezen. Ik heb ook een keer een blauw plekje en een deukje in mijn bil gehad op de plaats van de injectie dit heeft er een tijd gezeten misschien langer [lees meer...]dan een half jaar, maar is uiteindelijk toch weggetrokken, gelukkig!!
26-03-2013

Allergie

al ruim 40 jr vanaf half jan. tot mei allergisch -en dus ziek- voor ik weet niet wat precies. jarenlange desensilib.kuur + dure injecties (geen effect) daarna van alles wat gedaan, niets hielp. uiteindelijk kenacort; bingo! na 2 dagen nergens (!) last meer van! Ook geen deuken in bil of heup, geen pijn bij injectie. Maar gestopt op advies dokter ivm mindere nierfunctie. ni[lees meer...]ets helpt echter, pillen, druppels, spray, gek word je ervan, de hele dag dichte neus, lopende en rode ogen, huilend gezicht, slecht slapen... ga morgen nulmeting van nierfunctie doen, dan kenacort en na 6 weken weer meten om eventueel nadelig verschil te zien. Indien geen gevaar, dan voortaan meteen kenacort.
07-11-2012

Kenacort-A (triamcinolonacetonide)

Ik heb een Benigne "tumor", dat bij mij onder een steeds groeiende litteken is. Ik gebruik al 3jaar de KENAKORT, dus een Corticosteroide, 2 x per maand, ik ben van 90kg naar 110kg gegaan. Vroeger liep ik 20km per dag, maar door de nawerkingen van de corticosteroiden kan ik niet meer lopen door de pijn aan mijn beenspieren en botten.
08-02-2012

Allergie

2 jaar lang heb ik 2 x per jaar een injectie in mijn bil ingespoten gekregen tegen de allergie. Van de allergie had ik geen last meer. Maar na de laatste keer spuiten (maart 2011) ontstond er een deuk in mijn bil. Deze deuk werd steeds groter en is ondertussen een hele kuil geworden (doorsnede wel 4 cm). De huisarts zegt dat deze kuil (atrofie) niet meer zal verdwijnen. De[lees meer...] enige oplossing is plastische chirurgie. Heeft iemand ervaring met plastische chirurgie? Of heeft iemand een soortgelijke ervaring met een andere oplossing? Ik hoor het graag.
Pagina 1 van 2

Mirena (1955) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (791) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (407) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (401) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (340) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (292) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!