This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 2

07-03-2015
Vrouw, 49 jaar

Allergie

Vrouw, 49, zware hooikoorts. Ik krijg deze injectie 1 keer per jaar, nu al sinds een jaar of 5. Het werkt goed, meestal onmiddelijk, alhoewel ik hem nu gisteren heb gekregen, ben ik toch wel een beetje aan het snuffen en niezen. Ik heb ook een keer een blauw plekje en een deukje in mijn bil gehad op de plaats van de injectie dit heeft er een tijd gezeten misschien langer [lees meer...]dan een half jaar, maar is uiteindelijk toch weggetrokken, gelukkig!!
26-03-2013
Man, 66 jaar

Allergie

al ruim 40 jr vanaf half jan. tot mei allergisch -en dus ziek- voor ik weet niet wat precies. jarenlange desensilib.kuur + dure injecties (geen effect) daarna van alles wat gedaan, niets hielp. uiteindelijk kenacort; bingo! na 2 dagen nergens (!) last meer van! Ook geen deuken in bil of heup, geen pijn bij injectie. Maar gestopt op advies dokter ivm mindere nierfunctie. ni[lees meer...]ets helpt echter, pillen, druppels, spray, gek word je ervan, de hele dag dichte neus, lopende en rode ogen, huilend gezicht, slecht slapen... ga morgen nulmeting van nierfunctie doen, dan kenacort en na 6 weken weer meten om eventueel nadelig verschil te zien. Indien geen gevaar, dan voortaan meteen kenacort.
07-11-2012
Man, 19 jaar

Kenacort-A (triamcinolonacetonide)

Ik heb een Benigne "tumor", dat bij mij onder een steeds groeiende litteken is. Ik gebruik al 3jaar de KENAKORT, dus een Corticosteroide, 2 x per maand, ik ben van 90kg naar 110kg gegaan. Vroeger liep ik 20km per dag, maar door de nawerkingen van de corticosteroiden kan ik niet meer lopen door de pijn aan mijn beenspieren en botten.
08-02-2012
Vrouw, 34 jaar

Allergie

2 jaar lang heb ik 2 x per jaar een injectie in mijn bil ingespoten gekregen tegen de allergie. Van de allergie had ik geen last meer. Maar na de laatste keer spuiten (maart 2011) ontstond er een deuk in mijn bil. Deze deuk werd steeds groter en is ondertussen een hele kuil geworden (doorsnede wel 4 cm). De huisarts zegt dat deze kuil (atrofie) niet meer zal verdwijnen. De[lees meer...] enige oplossing is plastische chirurgie. Heeft iemand ervaring met plastische chirurgie? Of heeft iemand een soortgelijke ervaring met een andere oplossing? Ik hoor het graag.
19-01-2012
Man, 67 jaar

Hooikoorts

Ik gebruik deze injectie al jaren, 1 a 2 per jaar, in februari-maart ( els en hazelaar) Mijn huisarts vertelde me vorig jaar dat het produkt niet meer gemaakt wordt, wat een ramp, want pillen helpt slechts gedeeltelijk.Of is het in Nederland wel nog te krijgen ?
31-03-2011
Vrouw, 34 jaar

Kenacort-A (triamcinolonacetonide)

Ik haal al jaren 1x per jaar zo tegen april de injectie. Alhoewel ik hele jaar door last heb van allergieen (slik xyzal en gebruik neusspray) is de lente en de zomer de enige periode dat ik nergens last van heb, dankzij de kenacort. Nooit last van de injectie zelf gehad. Geen pijn, deukjes of andere nare dingen.
19-01-2010
Vrouw, jaar

Kenacort-A (triamcinolonacetonide)

Ik wordt al jaren in de zomer 1 a 2 keer ingespoten, werkt bij mij perfect. Ondekte vorig jaar een grote deuk bovenaan in mijn bil alsof de huid eronder verkleefd is. Dit zou volgens de arts niet door spuiten kunnen komen. Laatste 2 heb ik in mijn bovenbeen laten zetten omdat de injectie daar sneller oplost, hier krijg ik nu ook een deukje te zien. Komen pas laat aan de op[lees meer...]pervlakte, laatste injectie is geweest eind september 2009. ( nu januari 2010 ) Ik weet nu zeker dat het van de injecties komt. Wat enigzins helpt is de huid waar de deuk zit proberen op te pakken en met rollende bewegingen te masseren. Dan maak je het los en komt de bloedsomloop daar weer wat beter op gang. Heeft bij mij wat geholpen. Wel blijven doen ! Ik wil eigenlijk gaan beginnen met de immunotherapie van ALK, de Grazax smelttablet voor onder de tong. Ruim een jaar of 3 proberen anti-stoffen op te bouwen. Hoop dat het werkt. Ik heb al 2 desensibilisatiekuren gehad van jááááren spuiten en 1 druppelkuur. Ik hoop er na 30 jaar toch eindelijk eens vanaf te komen. Ik heb vernomen dat Kenacort ook wordt toegediend bij mensen die een chemokuur hebben gehad. Dan moet het eigenlijk toch zwaar spul zijn, al helpt het goed bij mij. Heeft iemand een betere remedie tegen het hele jaar door snotteren ................... ?
16-12-2009
Vrouw, jaar

Kenacort-A (triamcinolonacetonide)

2 keer een inectie met kenacort gehad. Ene jaar hielp het onmiddellijk. 2 Jaar later dezelfde injectie. Geen effect.. Daarnaast tabletten oogdruppels en neusspray gebruikt omdat de injectie niet hielp. 3 maanden nadat ik de injectie kreeg ontdekte ik een behoorlijke deuk in mijn bil w.s. veroorzaakt door de injectie. Blijkt wel vaker te komen alleen niet zo erg en het zou [lees meer...]weer wegtrekken als de behandeling gestaakt werd. Dit gebeurt echter niet.
volgende > >>
Pagina 1 van 2

Thyrax Duotab (645) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (338) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (323) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely