ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 2

08-08-2017

Reuma

ik heb Reumatoïde artritis, aangezien het lijkt dat ik van de vorige medicatie heel ernstige bijwerkingen had (diarree, verhoging, slecht slapen, leverklachten) tijdelijk ermee gestopt (2 maanden). Om te voorkomen dat ontstekingen in die tijd terugkeren een kenacort injectie in de bil gehad. ben er erg blij mee, voel mij beduidend beter al na een paar dagen. ik slaap wee[lees meer...]r bijna de hele nacht door en heb dus meer energie, ook veel minder pijnen en ik beweeg veel soepeler.
08-07-2017

Allergie

Beste mensen, Ik kreeg Kenacort-A 1 keer per jaar voor ernstige allergie. (hooikoorts) Het hielp perfect. Nu opeens weigert de huisarts dit voor te schrijven. Met alle gevolgen van dien. Vuur rode ogen, niezen en kortademigheid. Extra Desloratadine helpt niet. Ik ben ten einde raad en durf haast niet meer op straat te komen.
30-05-2017

Hooikoorts

Geeft verlichting in de maanden juni, juli en deel augustus
02-03-2017

Hooikoorts

Gebruikte dit medicijn al jaren tegen de hooikoorts (pollen). Werkte bij mij 2,5 maand lang meestal enkele dagen na de injectie. Alhoewel dit middel een wondermiddel tegen hooikoorts is begonnen ze al vorig jaar moeilijk te doen, ik kreeg 3 a 4 spuiten per jaar. Nu zegt een nieuwe huisarts die in de praktijk zit dat dit middel zeer slecht is voor de gezondheid en wi[lees meer...]l het niet meer geven. Wat een ellende. Het middel werkt goed en ik mis het...
30-01-2017

Allergie

Geweldig medicijn! Ik ben redelijk zwaar astmatisch en erg gevoelig voor allergieën, zoals hooikoorts- pollen -hazelaar enz. Vorig jaar een keer overgeslagen met als gevolg, het hele voorjaar en zomer, tranende ogen, snotteren en kortademig. Nu vandaag weer een spuit laten zetten, voor het vijfde jaar, met onmiddellijk merkbaar resultaat.
27-07-2016

Artritis psoriatica

Omdat het bij mij op vervelende plekken (nagelriem) werd ingespoten had ik veel last van napijn. Het middel begon bij mij pas na enkele dagen te werken, iedere keer voor zo'n 4-8 weken.
12-06-2015

Hooikoorts

Ik heb elk jaar hevige hooikoortsklachten, waarbij de gewone medicijnen niet helpen. Nu voor het 3e jaar een injectie gehad omdat ik hier zeer tevreden over was. Klachten waren aanzienlijk minder tot weg. Geen last van bijwerkingen gehad. Wat betreft het 'deukje' waar mensen het over hebben; vraag om een Kenacort injectie met de stof Lidocaine. Deze stof voorkomt dat het v[lees meer...]et wegsmelt op de plaats van de injectie. Het 1e jr had ik dit namelijk ook, is gelukkig weggetrokken. Heb dit toen doorgegeven aan de huisarts en sindsdien krijg ik de injectie met Lidocaine en is ook dat probleem weg.
07-03-2015

Allergie

Vrouw, 49, zware hooikoorts. Ik krijg deze injectie 1 keer per jaar, nu al sinds een jaar of 5. Het werkt goed, meestal onmiddelijk, alhoewel ik hem nu gisteren heb gekregen, ben ik toch wel een beetje aan het snuffen en niezen. Ik heb ook een keer een blauw plekje en een deukje in mijn bil gehad op de plaats van de injectie dit heeft er een tijd gezeten misschien langer [lees meer...]dan een half jaar, maar is uiteindelijk toch weggetrokken, gelukkig!!
Pagina 1 van 2

Mirena (2019) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (828) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (425) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (424) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (354) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!