Ervaringen met Diarreeremmer Loperamide

15-07-2021 | Vrouw | 59

28-05-2018 | Vrouw | 36
Darmproblemen - diarree
Ivm een verwijdering van de dikke darm en aanleg van een Pouch gebruik ik dit middel chronisch. T heeft veel problemen verholpen die daarmee gepaard gaan. Maar ik heb sinds het gebruik van Loperamide wel een chronische hoest wat lijkt op de rokershoest terwijl ik niet rook. Soms ook wat moeite met diep ademhalen. Ook valt de capsule soms uiteen in de maag en komt er dan [lees meer...]poeder van t medicijn naar boven. Veel bij drinken is belangrijk. verder vind ik Sandoz de betere ivm de E nummers. Ze hebben minder slechte kleurstoffen dan andere merken.

28-06-2015 | Vrouw | 27
Darmproblemen - diarree
Loperamide is voor mij een vaste gast in mijn tas. Ik ga de deur niet uit zonder. Helaas heb ik al jaren last van diarree vooral bij warm weer en stress waarvoor ik dan ook standaard er een per dag neem. Des ondanks vaak diarree en geborrel inmijn buik soms weken aan een stuk. Maar ja dan niet slikken betekent niet met vriendinnen weg durven of naar mijn werk durven en alt[lees meer...]ijd bezig zijn met waar het toilet is. Het sociale isolement wat anders dreigt is groter dan het probleem uit te stellen met een pilletje.

30-07-2013 | Vrouw | 63
Darmproblemen - diarree
Het medicijn deed niets. Was duidelijk niet geschikt, dus zelden gebruikt.

03-10-2009 | Vrouw
Diarree

06-03-2009 | Vrouw
Diarree door chemotherapie
Gemakkelijk in te nemen middel dat binnen 20 minuten werkt. Je kan er op vertrouwen. Een tablet per keer is vaak voldoende, bij heel ernstige diarree helpen 2 tabletten ook goed. Ik gebruik het alleen indien nodig, en dat werkt prima. De darmwerking komt na 3 dagen weer op gang. Geen ziektekosten vergoeding maar huisapotheek. (dus aftrekpost belastingen)

05-09-2022 | Man | 62

25-03-2019 | Man | 30
Darmproblemen - diarree
Ik heb hier hele goede ervaringen mee. Ik heb heel gevoelige darmen. Eet ik iets dat (veel) vet bevat, ben ik de volgende dag aan de diarree. Helaas ben ik ook heel stress-gevoelig. Bij een stressvolle dag krijg ik ook klachten in mijn lichaam. Ik wordt heel moe en ook (af en toe) ben ik aan de diarree. Ik gebruik dit middel nu 2 maal daags 2 tabletten en mijn lichaam [lees meer...]borrelt wel nog maar, is wel tot rust gekomen. Mijn ontlasting is nu 'normaal' en daar ben ik heel blij mee. En Zonder dit middel zit ik soms wel 6 keer per dag op de WC.

26-06-2016 | Man | 69
Complicatie na operatie
Na een maagoperatie is een zenuw van de darm geraakt, volgens de chirurg. Dit middel help wel maar de kwaal blijft. Het is een hulpmiddel om de diarree onder controle te houden.Dit middel helpt mij zeker. Maar het probleem is chronisch geworden. Bij de Lidl koop ik dit midden voor 1,28 per 10 tabletten, 2 Mg. En dezelfde tabletten qua werkbare stof betaal je vele malen me[lees meer...]er. Ik zag het bij de Op is op shop voor ruim 6 euro. En bij een andere supermarkt voor ruim 3 euro. En als je een chronische gebruiker bent scheet dat erg veel.