Ervaringen met Orthica Orthiflor Original Probiotica

Orthica Orthiflor Original Probiotica

21-08-2019 | Vrouw | 25
Bifidobacterium / Lactobacillus
Acne/puistjes
Betreffende de acné is deze wel tweemaal zeer mooi verdwenen, maar pas na 5 maanden gebruik en daarbij gestopt te zijn komen de pukkeltjes toch terug. Kort samengevat: Een emotionele rollercoaster. Ideaal voor tieners/jongeren? Ik zou zeggen: Onder ouderlijk toezicht, en in overleg met de huisarts. Gevoelig voor psychoses? Niet gebruiken. Het wekte bij mij alleen maar me[lees meer...]er problemen. Het begint met een opgeblazen gevoel, maar dat trekt snel weg; vrij onschuldig. Na eenmaal braakneigingen en wanen, is het eigenlijk niet verstandig om door te gaan; roep de huisarts erbij. Niet ongecontroleerd zelf gaan slikken, laat het de huisarts weten. Daarna ervoer ik enorme angstaanvallen. Omdat mij werd verteld dat het juist tegen de angst is, kwam ik in een visueuze cirkel. Pas op met de dosering, ik zou aanraden: 1 per dag ; Géén max 3. Bij buikpijn halveren/noteren en de huisarts tijdig op de hoogte houden. Het effect bij mij: Teveel aan slaap; van 20:00 - 15:00 uur. Dat betekent: Teveel slaap geeft geen besef van tijd, een opgeblazen gevoel geeft geen eetlust (dat meer problemen schaad) en leuk dat de acné verdwijnt maar het baat niet tegen de kosten. Ik vond het middel echt heel sterk werken op de emotie, een uur na inname werd ik enorm emotioneel en huilbuien en emoties kwamen eigenlijk meer op dan dat het het wegnam. Gevolgen voor de omgeving natuurlijk, dus laat de omgeving (of tenminste 1 persoon) weten zodat zij er rekening mee kunnen houden. Het middel staat nu in de kinderschoenen betreft onderzoeken naar autisme, bipolair, depressie en schizofrenie. Dat heeft nog zo'n 10 jaar nodig om officieel net als een 'paracetamol' op de markt met een bijsluiter te komen. Pas hiermee dus op betreft de inname. Weet je niet of je wellicht in aanmerking komt maar ben je gevoelig aangelegd, ga eerst naar de huisarts; er zijn verschillende soorten om een bijpassende te vinden. Het gaat dan wel om darmbacteriën, maar ieder persoon heeft een andere darminhoud, dus heeft het middel ook op ieder persoon een andere werking. Het is geen vitamine, het is geen medicijn, het is wel een voedingssupplement onder voorbehoud.