Trazodon

trazodon

Chronische depressie (1 mening)

29-08-2018

Trazodon (trazodon)

meer dan 1 jaar slapeloosheid, maximum 3 uur per nacht slaap of totaal niks al verschillende soorten slaapmiddelen geprobeerd, niets werkt Mijn lichaam is doodmoe maar mijn geest wil niet rusten, zwaar piekeren, niet te stoppen.... Zelf inname verschillende slaappillen tegelijk werkt niet, ik ben de wanhoop nabij....
02-12-2016

Trazodon (trazodon)

Ik heb +/- de eerste 7 dagen als ik wakker werd wat duizelingen en het niet-wakker-gevoel gehad. Nadien geen bijwerkingen meer gehad. Neem ook Lormetazepam zonder problemen. Mij heeft de verpleging gezegd dat het een doorslaper is, ik lees hierboven dat het een antidepressivum zou zijn ????

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum