ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

27-03-2018

Cymbalta (duloxetine)

Ik was iemand die zichzelf geen grenzen kon opleggen en ging altijd zover met werken tot ik een zware burnout kreeg en nog bleef ik gaan. Het was zo erg dat ik op een gegeven moment hyperventilaties kreeg de ene na de ander. Eerst hebben ze me een doos morfine voorgeschreven zodat ik veel zou slapen anders bleef ik nog doorgaan en de kuur is daarna verder gezet met cymbalt[lees meer...]a omdat ik last bleef hebben van hyperventilatie en angsfobieen. Voor 80% heeft het geholpen, maar omdat ik nog steeds over mijn grenzen ga zal ik het blijven hebben, maar dat ligt aan mij, niet aan de cymbalta
28-02-2018

Cymbalta (duloxetine)

In ben gestopt met roken op 09-02-2017 met inname van Champix en opvolging tabacoloog tijdens deze keur heb ik het zeer moeilijk gehad door de vele nevenwerking , na beëindiging van deze kuur en nog steeds rookvrij , heeft mijn huisarts cymbalta voorgeschreven voor mijn depressie te onderdrukken maar deze medicatie heeft voor mij zeer veel nevenwerkingen bv tweemaal electr[lees meer...]ische flitsen in mijn hoofd tijdens de nacht (bliksemschit), nadien niet meer voorgekomen heb dit laten onderzoeken door een MRI te laten maken in samenspraak met neuroloog maar alles was ok .Heeft iemand van jullie die deze medicatie neemt ook zoveel nare nevenwerkingen
25-02-2018

Cymbalta (duloxetine)

Buiten oxycondon 150 mg om per dag gebruik ik 120mg cymbalta. Vreselijke levensechte nachtmerries waardoor slapen niet altijd makkelijk is. Overdag vaak moe en hierdoor val dan ook regelmatig in slaap.. Dank zij de oxycondon en cymbalta kan ik nog 5 uur per dag werken alhoewel de artsen hebben besloten mij na een ziekmelding volledig af te gaan keuren. Aangezien ik dit[lees meer...] niet wilt hoop ik dat deze pijn medicatie mij nog een aantal jaar aan het werk kan houden.
07-02-2018

Cymbalta (duloxetine)

ik heb deze gekregen na de bevalling van mijn zoontje die met 26 weken levenloos is geboren heb geprobeerd te stoppen ermee maar helaas dan val ik weer in die diepe put ondanks de vervelnde bijwerkingen dat ik kilo`s ben aan gekomen blijf ik ze toch slikken
11-01-2018

02-01-2018

Fibromyalgie

Dit medicijn jarenlang gebruikt voor o.a. depressiviteit en fibromyalgie. Vanaf begin december de medicijnen gestopt, maar nu veel last van de bijwerkingen: Duizelig, veel spierpijn, maag/darm klachten en ben emotioneel zeer zwak zijn.
21-12-2017

Cymbalta (duloxetine)

Ik heb Cymbalta de afgelopen 3-4 jaar gebruikt voor depressie. Mijn arts vertelde me dat ik kon stoppen met het nemen van deze medicijnen cold-turkey toen ik nog slechts 30 mg per dag nam (ik kwam van 120mg per dag). Ik stopte 2 december en ga nu zo'n 2-3 weken door de ontwenningsverschijnselen. Ontwenningsverschijnselen: Duizeligheid, licht gevoel in het hoofd, duiz[lees meer...]eligheid, gevoel van flauwvallen hoofdpijn Angst, prikkelbaarheid, vijandigheid Misselijkheid, diarree, spijsverteringsklachten Trillen, handen schudden, zenuwtrekken, willekeurige beenbewegingen Vermoeidheid Visuele storingen Nachtmerries Constant huilbuien dagen achtereen
09-11-2017

Fibromyalgie

Ik kreeg het voorgeschreven ivm pijn van fibromyalgie. Hiervoor heeft het wel een tijd geholpen. Nu eindelijk afgebouwd. Daar heb ik hele vervelende bijwerkingen van die nog steeds niet over zijn. Een harde zoem/ruis/suis in mijn hoofd en gevoel van electrische schokken door mijn hoofd. Vooral het geluid is erg storend. Ik heb nog hoop dat het weggaat of minder wordt.
Pagina 1 van 7

Mirena (2043) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (444) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (443) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (362) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!