lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

11-03-2017

Chronische depressie

Ruim een jaar zit ik op 60mg, dus twee pillen van 30mg. Dit was eigenlijk net teveel maar volgens de apotheek mag ik de capsules niet openmaken Sinds twee maand zit ik op 90mg vanwege een zware depressie. Ik stuiter de dag door, veel trillen, onrust, maag darm problemen en soms erg van slag zonder aanleiding. Het probleem is dat in nederland er enkel pillen zijn van [lees meer...]30 en 60. Op dit moment zit ik dus veel te hoog en dat merk ik. Wel lukt het mij de dag door te komen, de depressie is er wel maar op de achtergrond. Maar zodra het avond word, kan ik compleet instorten en ben ik terug bij af, zo voelt het. Zodra ik de volgende dag wakker word, werkt de stuiterbal weer. De bijwerkingen zijn nu zo heftig dat ik vanavond terug ga naar 60mg, maar omdat het savonds nog zo zwaar is, ben ik wel bang voor de depressie. Het zijn twee uitersten en eigenlijk is er weinig keus. Mocht ik morgen weer slecht zijn, ga ik bekijken hoe en wat. Belachelijk dat er geen goede dosis beschikbaar is, blijkbaar wel in duitsland maar dan betaal je honderden euro’s per doosje. Kim
19-12-2016

Cymbalta (duloxetine)

Als gevolg van een klein ongeval heb ik zenuwpijn in mijn rechterarm. Hiervoor kreeg ik tramadol en lyrica. Ik had van het laatstgenoemde middel erg veel last van bijwerkingen. Ik hield pijn en door de bijwerkingen was ik niet in staat mijn werk goed uit te voeren. Als gevolg hiervan kreeg ik dan weer een depressie. De psychiater schreef mij Duloxetine voor en met Lyrica[lees meer...] ben ik gestopt. Na twee maanden had ik bijna nooit meer pijn en ging mijn arm weer bij mijn lijf horen. De combinatie tramadol en duloxetine werkt perfect. Met de depressie en angststoornis gaat het ook veel beter.
17-12-2016

Incontinentie

ik ben niet depri maar wegens prostaat wegname heb ik bij rechtstaan nog urine verlies operatie is 4 maand geleden gedaan. ik ben echt een zombie van cymbalta. Dokter had dit voorgeschreven om bekken bodem spieren te versterken. Bestaat niets anders daarvoor? ik zal er zeker mee stoppen
26-11-2016

Cymbalta (duloxetine)

Burn-out, depressie, nadien fibromyalgie en cvs vastgesteld
06-11-2016

Cymbalta (duloxetine)

Na jaren van depressie en angst en 5 andere anti depressiva 5 jaar zonder medicatie geleefd. Liever bang en verdrietig dan een zombie. Toen kreeg ik cymbalta. De zon kon ik weer voelen. Ik heb mijn leven terug. Wel veel dromen, maar dat weegt niet op tegen de voordelen.
20-08-2016

Cymbalta (duloxetine)

Na CMV-infectie hevige zenuwpijnen over mijn gehele lichaam. De minste belachelijke inspanning bv. een zakje appels dragen gaf pijn. Na 4 maanden goed rusten, fysio, ... was het nog niets beter. Uiteindelijk door specialist inzake neuropathische pijn Cymbalta 30mg voorgeschreven gekregen. De eerste drie weken inderdaad veel bijwerkingen, ookal had ik er nog iets bij gekreg[lees meer...]en om deze bijwerkingen tegen te gaan: misselijk, duizelig, enorm vermoeid, ... Maar wel minder pijn. Na drie weken waren de bij-effecten zo goed als verdwenen. Ik neem het medicijn nu 2,5 jaar en heb geen pijn meer - zalig! Ik heb het echter eenmaal proberen afbouwen, zeer geleidelijk, maar na enkele dagen tot een week opnieuw dezelfde pijnklachten. Ik hoop ooit te kunnen stoppen, zeker tijdens mijn zwangerschap wil ik zonder het medicijn zijn. Maar heeft me wel heel goed geholpen, zonder veel bijwerkingen.
09-08-2016

Cymbalta (duloxetine)

door langdurige relatie problemen en heel veel werken had ik veel last van hartkloppingen, beven gevolgd door hyperventilatie en wisselstemmingen. Jaren heb ik gevochten, omdat ik geen antidepressiva wou gebruiken. Uiteindelijk kreeg ik allerlei angstfobieen en kwam ik mijn huis niet meer uit, waardoor ik niet meer anders kon. De eerste 2 weken wou ik enkel slapen, ik was [lees meer...]helemaal uitgeput. Na 2 weken kwam ik makkelijker mijn bed uit en langzamerhand kreeg ik meer energie. Ik zal nooit kunnen stoppen met Cymbalta, maar dat maakt me niet meer uit, ik ben gelukkig en ik heb terug een normale gelukkige leven.
05-07-2016

Cymbalta (duloxetine)

Ik heb al 4 jaar migraine -aanvallen, ik heb al verschillende medicaties gebruikt, maar al 1 jaar gebruik ik duloxetine 30 ... maar nu wil ik ermee stoppen mijn specialist zij van dat ik direct ermee mag stoppen! Ja, ben nu al 4dagen bezig zonder duloxetine. Ik heb wel veel bijwerkingen, shok in de hoofd, kan mijn eveneicht niet houden, prikkelbaar, gevoelig, ik huil voor [lees meer...]alles, ben heel snel boos, enz... maar vandaag kon ik niet meer volhouden, ik heb tpch 1 duloxetine ingeslikt. Morgen ga ik toch eens bellen naar mijn dokter
Pagina 1 van 7

Mirena (1955) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (791) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (407) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (401) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (340) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (292) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!