Ervaringen met Stribild

Bij  HIVX

13-07-2023 | Man | 66
emtricitabine/tenofovir/elvitegravir/cobicistat (150)
HIV
Al een wat ouder medicijn. Nooit bijwerkingen gehad

27-01-2017 | Man | 55
emtricitabine/tenofovir/elvitegravir/cobicistat (50mg)
HIV
Na de start voelde ik ahw het spul borrelen door mijn aders. Heel vreemd maar geen bijwerkingen of vervelende reacties. Ik leef normaal. Ben er blij mee.

30-11-2016 | Man | 37
emtricitabine/tenofovir/elvitegravir/cobicistat (150mg/150mg/200mg/245mg)
HIV
In het begin was ik zeer tevreden over Stribild, na start de eerste 4 weken ernstig ziek en dacht dat ik dood ging en het was afschuwelijk. De vijfde week was ik van de 1 op andere dag fit en dat was maar voor een paar weken dat ik dit gevoel had. Ik begon duizelig te worden, heftige buikkrampen en nierpijnen. Na drie maanden gebruik begon ik nierstenen te plassen en be[lees meer...]gonnen de botpijnen te komen. De krampen werden alleen maar ernstiger net als de duizeligheid en de nierpijnen. Ik had dagen dat ik niet eens kon lopen en gewoon door de knieën heen zakte en ik ondersteuning nodig had om naar de wc te gaan en met douchen.

18-03-2016 | Man | 46
HIV
's avonds bij de maaltijd neem ik het in. Na 1 maand undetectable. Geen bijwerkingen. Kwaliteit van leven is als voorheen. Ben zeer tevreden.

05-02-2016 | Man | 54
HIV
medicijn werkte direct. Geen echte bijwerkingen, soms heel licht duizelig. Mijn gezondheid zeer snel hersteld , voor zover mogelijk.

16-01-2016 | Man | 60
emtricitabine/tenofovir/elvitegravir/cobicistat (150/250mg)
HIV
Voor het eerst HIV en voor het eerst Stribild toegeschreven, de eerste uitslag moet ik nog hebben dat is 27 januari, dan kijken we hoever mijn weerstand gestegen is, dus effectiviteit weet ik nog niet, maar elk mens is verschillend en reageert anders/beter/slechter op het geneesmiddel, het is ook zeer van belang de vitaliteit en de gezondheid van de gebruiker. Tot nu toe t[lees meer...]otaal geen bijwerkingen, wel uitzoeken wat voor tussendoortjes ca 300Kcal zijn, mocht je niet aan eten toekomen of niet kan eten, mijn inname is 18.00 uur dat is de meest geschikte tijd, je hebt een uur speling, maar belangrijk blijf rond dezelfde tijd innemen om op lang termijn het gevaar van immuun van het virus te vermijden.

15-12-2015 | Man | 42
emtricitabine/tenofovir/elvitegravir/cobicistat (1000mg)
HIV
eerste week veel misselijk na inname van de tablet. bijwerkingen: huiduitslag op gezicht, borst, rug. In gebruik met antibiotica.

03-06-2015 | Man | 48
emtricitabine/tenofovir/elvitegravir/cobicistat (745)
HIV
Sinds kort overgestapt van Atripla naar Stribild. Geen last meer van wilde dromen en vermoeidheid. Voel me als vanouds! Ik kan stribild iedereen aanraden; twijfel niet en stap over.

18-02-2015 | Man | 36
HIV
Zeer tevreden weinig bijwerkingen. bijwerkingen vermoeid eerste weken, opgeblazen gevoel en misselijk half uur na inname. Begonnen 5-1-2015 cd4 500, viral load 122.000. Derde week na start undetectable.