Ervaringen met Buckley's Mixtura

Verkoudheid (5 meningen)
Keelpijn (4 meningen)
Griep (1 mening)

26-07-2023 | Man | 46
kaliumwaterstofcarbonaat/ kamfer/ levomenthol (2)
Keelpijn
Hoest en keelpijn Niet meer te krijgen in Nederland. Flesje kostte €5.95 maar betaal nu ( onlangs weer besteld ) via Ebay rond de 80 euro voor 2 flesjes en 2 doosje keelpastilles van hetzelfde merk. Je besteld dan rechtstreeks van een handelaar uit Canada. Daar verkoopt het nog wel.. De enige siroop die werkt tegen hoest. Als je hoest even dopje je keel in laten glijd[lees meer...]en. Meestal met max 2 dagen van alle ellende af. Dat is dan weer het jammere want het werkt. Dan mag het niet meer worden verkocht in Nederland met een Katsmoes dat het slecht zou zijn voor dieren. Ik gebruik het voor mezelf. Als mijn dieren hoesten dan hebben ze zich verslikt. Dat gaat met 2 minuten automatisch over

23-12-2016 | Man | 61
kaliumwaterstofcarbonaat/ kamfer/ levomenthol (50)
Hoest
Het beste hoestmiddel ooit. Werkt gelijk. Bijzonder effectief, maar om een of andere reden uit de handel genomen. Nu alleen nog te koop vanuit Canada met forse shipping kosten. Dit middel moet zo snel mogelijk in Nederland weer verkrijgbaar zijn!!!

08-12-2014 | Man | 42
Verkoudheid
Het enige wondermiddel om snel de verkoudheid te verlichten en te verhelpen, maar helaaaaaaaaaaaaaas!!!!!!

27-10-2014 | Vrouw | 46
kaliumwaterstofcarbonaat/ kamfer/ levomenthol
De fabriek gebeld 2 jaar geleden en die lag plat ivm grootscheepse reorganisatie/aanpassen aan nieuwe wetgevingen. Het jaar erop zou de hoestsiroop weer gemaakt worden bij Buckleys en in Engeland te koop zijn. Nu 2 jaar verder en nog nergens te krijgen: heb niet meer de hoop dat het ooit nog terug komt. Zo jammer, het was de enige drank/medicijn dat me van een hese keel v[lees meer...]erloste of als ik geen stem meer had. Binnen 1 a2 dagen altijd geregeld, perfect gewoon en kent zijn weerga niet. Verder is het het enige medicijn dat ik ken dat alleeeeeen maar positieve reviews krijgt op internet, zowel in binnen-als buitenland, dat zegt toch ook wat?!. Eeuwig zonde dat het uit de handel is...

18-05-2013 | Man | 56
kaliumwaterstofcarbonaat/ kamfer/ levomenthol
perfecte hoestdrank die je effectief van je hoestbuien afhelpt. Echter ....... nergens meer te krijgen !! Medicijn authoriteit doe hier wat aan! Ontzettend veel medelanders zullen u er dankbaar voor zijn, het had NOOIT uit de handel genomen mogen worden.

16-05-2013 | Man | 51
Astma
het enige middel wat helpt tegen het hoesten wondermiddel MOET TERUG KOMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13-02-2013 | Vrouw | 50
Verkoudheid
Buckleys was echt de enige effectieve hoestdrank die ik kende. Een half theelepeltje deed al wonderen. Al een paar jaar gezocht naar een goed alternatief; dit is er niet! Mocht iemand weten hoe ik er nog aan kan komen, hoor ik het graag!

22-01-2013 | Man | 55
Hoest
Uitstekend en vooral en probaat middel wat jammer genoeg in NL niet meer is te verkrijgen.

19-11-2012 | Vrouw | 53
Hoest
Buckley`s is absoluut het enige hoestdrankje dat bij kriebelhoest helpt. Geen enkel ander drankje is afdoende. Ik ben al maanden op zoek naar een nieuwe fles, omdat we afgelopen jaar de laatste fles hebben op gemaakt. Helaas lukt het via webwinkels ook niet meer.

05-11-2012 | Vrouw | 45
Hoest
Bucleys mixture is de oplosing.In no time was ik hoestvrij.Buiten Canada mag het niet verstuurd worden,dus,toen ik daar was,heb ik de risico genomen en paar gekocht.Als ik iemand kan helpen met mijn beperkte vooraadje,laat me weten.Want ik snap het,als niemand anders.

14-10-2012 | Vrouw | 47
Hoest
ik gebruikte al vanaf kindjaren Buckleys. ben nu 47 jaar en gebruikt Buckleys nog steeds. vorig jaar heb ik het via een engelse website besteld, maar helaas zijn ze ook in Engeland gestopt met dit product te verkopen. ik heb nu nog een klein beetje over, het is echt een wonder hoestdrank. ik hoop dat het ooit eeens keer terug komt.

27-09-2012 | Vrouw | 48
Hoest
buckly stopt bij mij het hoesten,toen buckly uit de handel was heb ik van alles geprobeert en niks hielp,door het hoesten werdik ook nog hees,,en ik heb mijn stem nodig voor mijn zang,,van herft tot voor jaar hoest ik en dat is al een hele lange tijd zo,,en als ik hoest aanvallen krijg dan kan dat zo erg zijn dat ik geen lucht krijg dan ren ik naar buiten en moet dan overg[lees meer...]even,,,,,,,,,met buckly heb ik deze klachten niet,,,,,,Help, ik wil dat Buckly weer terug komt...

12-09-2011 | Man | 45
Vreselijke kriebehoest
Vorig jaar kreeg ik last van vreselijke kriebelhoest, weken achter elkaar Niets hielp. Geen codeine, geen "paardenmiddel" van de huisarts...helemaal niets. Ik werd er radeloos van en raakte uitgeput door de slapeloze nachten van het hoesten. ook pijn in mijn spieren en borstkast et. Totdat een collega van mij met een fles Byckley's kwam. Ik heb er van genomen (niet lekker[lees meer...]). Het leek heel even of ik een klap in mijn gezicht kreeg....maar die "klap" had ik er graag voor over. Vanaf dat momen kon ik weer slapen en was ik binnen heel korte tijd van mijn hoest af. Ik wilde zorgen voor een kleine voorraard....en ja...helaas. Uitgerekend op dat moment was Buckley's niet meer te krijgen omdat het uit de handel is genomen. Te tries voor woorden...want ik heb nooit eerder een medicijn gehad wat zo snel en goed werkte.

18-02-2011 | Vrouw | 34
Tijdens carnaval stem kwijt
echt ik ben op zoek geweest om het weer in huis te halen. carnaval komt er aan. het was misschien smerig, maar dit is echt het enige wat helpt. een dag later heb ik weer een stem.baal er dus stierlijk van dat het niet meer te verkrijgen is!!!! ik wil buckleys terug!!!!

22-09-2010 | Man
Pijn in de keel
Had al van alles geprobeerd niets hielp.Voormij was Buckly een wondermiddel.Vaak na een dag al verbetering.Dan maar via de internet winkel.

18-07-2010 | Vrouw
Keelpijn
Gelukkig kom ik er achter dat ik niet de enige ben die op zoek is naar dit supermiddel bij keelpijn en/of verkoudheid. Lekker is het niet, het is net vloeibare vicks, maar werkt geweldig. Ga het nu via internet bestellen en ben dan hopelijk weer snel van mijn keelpijn af. Inmiddels genoeg andere middelen geprobeerd die absoluut niet werken. Ik gebruikte met grote tevredenh[lees meer...]eid al zo'n 30 jaar Buckley's bij beginnende keelpijn en/of verkoudheid.