Ervaringen met Androgel

testosteron

12-02-2020 | Man | 68
testosteron (10mg/g)
Houd mij vitaal in werkelijk alle opzichten. Levenslust, geheugen, uithoudingsvermogen, sexueel. Gestart op leeftijd 59. Gebruik het dus nu al bijna 10 jaar dagelijks. Elke dag ⅓ sachet van 50ml. Stoppen wel eens geprobeerd, maar dat merk je onmiddellijk na enkele dagen. Ik wordt dan slomer.

15-08-2023 | Man | 69
testosteron (40mg)
5 jaar ge p ruik, nu jaren Polycytamie met hitte aanvallen brandende huid. Steeds aderlating en steeds vaker en meer klachten. BEGIN ER NIET AAN. LEVEN IS NIET LEUK MER DOOR BRANDENDE HITTE ZONDER ZWETEN RODE KOP ZERE HUID JEUK. STOPPEN KAN NIET EIGEN AANMAAK NUM STOP NA ZON LANG GEBRUIK.

22-01-2020 | Man | 70
testosteron (10mg/g)
Vorig jaar(2019)Naar mijn jaarlijks onderzoek in de Andros mannenkliniek in Arnhem geweest (oktober)weer geheel onderzocht en prostaat was goed,alleen aan de zware kant (afvallen)in gesprek met de uroloog de vooraf ingevulde vragenlijst doorgenomen plus de waardes van het bloedonderzoek daar ter plaatse gedaan waaruit bleek dat mijn testosteron waarde veel te laag was Andr[lees meer...]ogel voorgeschreven (had ik al eerder gehad dus ik wist van het gebruik af)en nu ik dit schrijf eind januari 2020 voel ik me zoveel beter heb weer zin in alles ben niet meer zwaarmoedig libido omhoog ben nu 70 jaar en als dit zo blijft ben ik dik tevreden heb ook helemaal geen bijwerkingen topspul die Androgel!!!!

19-01-2019 | Man | 71
testosteron (16,2mg/g)
Testosteron-tekort
Ik heb uit 2 metingen in het afgelopen jaar (2018) een testosterongehalte van rond de 5. Dat is al dik onder het minimum van 12 . Heb hiervoor Androgel gekregen, en toeval of niet, sinds het eerste aanbrengen (op beide schouders 1x per dag) heb ik pijn in mijn linkerkuit alleen bij het lopen, niet bij zitten. Het een hoeft niets met het ander te maken te hebben, maar het[lees meer...] is wel toevallig. Verder heb ik nog geen verbetering kunnen bemerken. Ik gebruik het ook dan ook pas een paar dagen. Herkent iemand dit?

Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum