Ervaringen met Androgel

testosteron

15-08-2023 | Man | 69
testosteron (40mg)
5 jaar ge p ruik, nu jaren Polycytamie met hitte aanvallen brandende huid. Steeds aderlating en steeds vaker en meer klachten. BEGIN ER NIET AAN. LEVEN IS NIET LEUK MER DOOR BRANDENDE HITTE ZONDER ZWETEN RODE KOP ZERE HUID JEUK. STOPPEN KAN NIET EIGEN AANMAAK NUM STOP NA ZON LANG GEBRUIK.

14-08-2022 | Man | 54
testosteron (40mg)
Voor 1 maand gebruikt om mijn libido een beetje op te frissen. Totaal geen effect met Androgel bij mij. Geen bijwerkingen of huidirritatie ondervonden maar bij mij doet het helemaal niets. Via de officiële weg aan het product gekomen. Androgel 50mg. Elke dag netjes op tijd gesmeerd. Ga nu met Tostran aan de gang. Sommige hebben daar betere resultaten mee. Ik ben benieuwd..[lees meer...]...

05-08-2022 | Man | 31
Testosteron-tekort
Ruim 2 maanden geleden viel me op dat het leek alsof er geen leven in mijn penis meer zat, geen ochtenderecties meer, geen prikkelingen meer, erecties waren maar half en verdwenen ook zo weer. Huisarts wou me niet echt verder helpen, uiteindelijk een kliniek bezocht en Androgel gekregen om te gaan gebruiken als hulpmiddel, 2 pompjes per schouder per dag. Ruim 5 weke[lees meer...]n verder en ik merk geen enkele verbetering. is er iemand met hetzelfde probleem en die dit wellicht wel opgelost heeft gekregen? Online zie je heel veel voorbij komen dat sporten helpt om het testosteron weer op te krikken alleen na hoelang sporten ( weken/maanden ) merk je dit? In hoeverre helpt het om voedsel te consumeren die dit ook stimuleren ( zalm eieren broccoli walnoten ) Graag hoor ik jullie over wat ik kan doen om dit te verbeteren en me weer te voelen zoals voorheen!!

03-06-2021 | Man | 60
testosteron (16)
Vermoeidheid
Op mijn 59 ste begonnen met gebruik van androgel. Dit op advies van de kliniek in Arnhem omdat ik te vermoeid was, en een testosterron gehalte had van 9,5 . Na een half jaar gebruik zorgde dit ervoor dat ik in mijn tweede jeugd terecht kwam. Na bijna een jaar dit gebruikt te hebben heb ik mijn bloed laten meten ivm klachten over rode vermoeide voeten en bij wandelen lopen[lees meer...] mijn handen voel bloed lijkt het. Alle bloedwaarden waren binnen de lijntjes. Ik ben inmiddels gestopt met androgel gebruik en voel mij nu weer zeer moe, heb geen libido meer en mijn dikke rode gevoelige voeten zijn helaas gebleven. Wie o wie weet raad ?

10-05-2021 | Man | 64
testosteron (40mg)
Ik ben geboren in '57 en altijd al een lage testosteron waarde gehad die met ouder worden nog verder daalde. Heb geruime tijd TESTOCAPS gebruikt 4 x 40 mg daags met een goed resultaat, langzaam bouwde het niveau zich op. Sinds begin 2021 zijn ze niet meer verkrijgbaar in België en ben ik (noodgedwongen) overgestapt naar Androgel met dezelfde waarde dan de Testocaps, dus 4 [lees meer...]zakjes. Het resultaat is dat , buiten het gebruiksongemak, dat men testosteronwaarde na 4 maanden terug onderaan de grenswaarde ligt. Mijn gewonnen fitheid, vitaliteit, vetverlies ben ik terug kwijt.

04-02-2021 | Man | 45
Haaruitval
Haaruitval ten top, zeer ontevreden over dit medicijn, heb nu levenslang last van de gevolgen. Echt slecht

02-05-2019 | Man | 66
testosteron (40mg)
Na een jaar gebruik, hoge HB en HT, onderzoek, secundaire policitamy, door of apneu met saturatie wisselingen snachts, gebruik osas. Of door Androgel. Ook erge huidklachten, rood hood, brandende huid gezicht, orikken op handen armen. Huid overgevoelig voor kleren, Androgel afgebouwd, iets lagere waarden. Maar nu te lage testosteton waarden ,vrij testo en oestrogeen. [lees meer...]Na stoppen Androgel 10 dagen werden huidklachten minder, Maar wegens tekort testosteron weer begonnen, lagere dosering 2 pompjes. Eerst opstart problemen, angst onrust paniek. Ma 3/4 dagen dit beter, maar huidklachten pijnlijke roodheid ,brandende huid, etc kwamen in hevigheid terug. Moest bij dermatoloog wezen voor wat anders, hierna gevraagd, deze zei, er zit o,a natriumdioxine in Androgel, is meest bekende stof die deze klachten kan veroorzaken. Advies stoppen en ander middel gebruiken. Moet nog overleggen internist\ Uroloog Maar heel veel gezeur gehad over onbegrepen huidklachten,

01-11-2017 | Man | 46
testosteron (250mg/ml)
Syndroom van Klinefelter
dankzij dit medicijn heb ik de autoimmumziekte hidratitus supperativia gekregen in ergere mate, eerst in oksel daarna liezen/ schaamstreek dit geeft ergere onstekingen af en momenteel is er sinus pilonidalis (haarnetcyste) ontstaan. Opereren is helaas niet mogelijk omdat dit medicijn de wondgenezing tegengaat, uiteindelijk is mijn testerongehalte op niveau echter dat gaat[lees meer...] wel tenkoste van bovengenoemde.

10-10-2016 | Vrouw | 65
Syndroom van Klinefelter
Ik gebruik 50 mg. Mijn laatst gemeten waarde was 49 nm/l. Dan moet ik weer een kuur van een maand doen, van 25 Mg 2 maal per week. En dan gaat hij terug naar 10, maar daarna is hij zo weer terug. Van de testosteron heb ik blaasretentie gekregen, sommige spieren zijn te sterk geworden. Soms is het zo erg dat de spier de katheter dicht duwt. Kan ik niet meer plassen of dru[lees meer...]ppelsgewijs. Je wordt agressief, scheldt iedereen uit voor het geringste. De erecties is een heel groot probleem je kunt je wel steeds masturberen, maar dat is vermoeiend en dan ben je niks meer waard. Testosteron maakt depressief, bij een te hoge waarde. Ik heb hartritmestoornissen gekregen door het gebruik. Kan geen suikerproducten meer eten. Bloeddruk is sterk omhoog gegaan sinds het gebruik. 160-210 Houdt vocht vast vooral in benen. Heb altijd gloeiend hete voeten, waardoor ik niet kan lopen. Doordat er vocht wordt vastgehouden is er een slechte doorstroming van het bloed in de voeten, waardoor ze gloeiend heet worden. Ik ben interseksueel dat is elke Klinefelter, zou ook oestrogeen kunnen krijgen. Helaas staat de mogelijkheid niet bij de gegevens, dus vul ik vrouw in, want mijn lichaam is vrouw.

14-06-2011 | Man | 37
testosteron
Androgel trok mijn laatste beetje eigen aanmaak van testosteron totaal tot nul. De opname van testosteron uit de gel was minimaal te noemen. Ik had beter op mijn eigen (weliswaar) lage testosteron gehalte kunnen blijven. Het voegde voor mij nauwelijks wat toe. Ook bij 75 mg was het effect minimaal. Ik heb alle voorschriften van gebruik netjes gelezen en nageleefd. Ik [lees meer...]ben dus zeer ontevreden over de Gel. Rede van gebruik was erectie stoornis.

06-03-2023 | Man | 64
Syndroom van Klinefelter
Ben ontevreden, oké mijn impotentie is 50% verminderd, kan af en toe een ejaculatie krijgen maar was voorheen met Andriol caps 4x 40 mg ook op hetzelfde niveau, doch sinds 2022 niet meer verkrijgbaar in nl , noch in te voeren via internet, bij controle douane in inbeslagname en boete. Hevige krampen in beide benen, slechte doorbloeding en meer bij komende klachten, vooral[lees meer...] de eeuwige moeheid blijft, gebruik nu 2x dgs 20 mg. Ik heb het SVK mozaïek 49 xxxyy ben nu 64 jr.

22-04-2019 | Man | 66
testosteron (40mg)
overstapt tesatvan, testosteron was gedaald naar 4.7 norm 10-30 Vrije testosteron 90 pmol norm 175-730 Oestradiol 24 !!! Pmol norm 28-156 Fsh 10.5 ul. Norm 1-12 Lh 6 ul norm 1.7-8.6 Shbg 33 nmol norm 12-75

11-07-2016 | Man | 57
testosteron (10mg/g)
Ik ben een man van nu 57. Heb last van veel te veel vrouwelijke hormonen. Verlies van Libido. Zeer veel lichamelijke klachten zoals zeer zware depressies, futloosheid, geen zin meer in niets. Testosteron is met nu 9.5 aan de lage kant, maar niet te laag... Androgel heeft ook bij lage dosering (25mg), ik gebruik daarvan die helft per dag, bij mij enorme bijwerkingen. Erg ve[lees meer...]rvelend. Kan soms niet eens meer auto rijden door die duizeligheid. Diarree soms sterk. Soms pijnen in de geslachtsdelen. Ik gebruik het nu rond 3 weken, maar heeft tot nu toe geen verbetering plaatsgevonden. Ook geen hogere Libido. Ik voel alleen het negatieve, dus...Alleen het Testosteron is gestegen...

01-03-2024 | Man | 30
Ziekte van Crohn
Hallo Ik heb de ziekte van crohn en algemeen depressievere klachten Testosteron tussen 290 en 370 na verschillende metingen. Arts raadt anderogel aan daar ik ook lagee libido en erectieklachten heb. Mijn vragen zijn ; Werkt dit aanvullend of legt dit volledig je eigen aanmaak plat? Starten met 1 pompje en ophogen naar 2 na 2 tal weken? Daarop blijven? Ik kreeg heel [lees meer...]weinig info mee Na hoeveel tijd testosteron testen? Levenslang gebruiken of na een tijd terug afbouwen? Veel vragen Deze morgen gestart met 1 pompje dosis 16.5

24-09-2023 | Man | 47
testosteron (3)

30-01-2021 | Man | 37
Depressief
Graag zou ik willen weten hoe lang het duurt voordat ik wat zou moeten gaan merken van de testosteron gel. Ik smeer het nu iedere dag al voor een aantal weken echter merk ik nog steeds geen verbetering. Mijn waardes waren de laatste keer bij het prikken onder de 5 en waarschijnlijk al voor een veel langere tijd. Geen idee of dat meespeelt, dat je al lange tijd een te kor[lees meer...]t hebt gehad. Helaas kan ik er op internet ook nergens iets over vinden, of het weken of maanden duurt voordat je resultaat moet gaan merken.