Ervaringen met Sustanon

testosteron

31-01-2022 | Man | 53
Syndroom van Klinefelter
Ik injecteer elke week zelf in mijn schouder en geen enkel probleem.

06-07-2023 | Man | 56
Testosteron-tekort
Ik ben sporter in hart en nieren niets met anabolen van doen gehad. Ik laat mezelf sowieso van tijd tot tijd geheel controleren bij prescan. Voelde me wat slapper worden. 6 jaar geleden lagere test spiegel half jaar erna nogmaals gecheckt nog lager. Heeft lang geduurd maar na 6 jaar zit ik nu echt op de bodem (7.8 testosteron)en ben eerste instantie zelf gaan dokteren. 3 [lees meer...]maanden AndroGel gaan gebruiken wat wel de malaise wat wegnam maar niet de lust terugbracht. Via Egyptische apotheek Sustanon gekocht, en echt binnen 24 uur was ik mezelf weer. Slaap beter, Word weer wakker met een erectie, meer zin in het sporten en wanneer elke 12 dagen gezet geen terugval.

14-09-2017 | Man | 56
testosteron (250mg/ml)
Na onderzoek bleek ik (in 2004/2005) het syndroom van kallmann (partieel) te hebben. Ik heb een tijdlang (pakweg 7 a 8 mnd) clomid voorgeschreven gekregen en ik voelde mij hiermee stukken beter dan nu ik sustanon 250 mg neem 1 x in de 2 weken. Mede door het feit dat chlomid dagelijks in tabletvorm ingenomen moest worden. En je hiermee een veel stabielere spiegel krijgt mb[lees meer...]t testosteron. Maar m.i. spelen ook andere hormonen duidelijk mee in dit spel. De laatste tijd krijg ik steeds meer de indruk dat ik 1 x in de week moet prikken (behoefte neemt toe). Ik heb met de zorgverzekeraar overleg gehad om weer clomid te nemen voor een periode van 6 of 7 maanden, a. het is goedkoper en b. ik voel mijn beter.

07-05-2022 | Man | 58
testosteron (250mg/ml)
Laag libido, testosteron tekort. Androgel slaat niet aan vandaar 3 injecties sustanon 250mg proberen om de 2 weken. De eerste 2 injecties gaven een enorme boost! Libido fors omhoog. Het gevoel van de eerste maanden een nieuwe partner. Nu na 3 x gestopt en kijken of het hogere niveau nu met androgel aanblijft. Testosteron was gestegen van 6 naar 19.

15-03-2018 | Man | 58
testosteron (250mg/ml)
had geen fut meer, laag libido, was uitgeblust na vele gezondheidsproblemen.. Nu terug meer kracht, levensvreugde, hoger libido Voor mij is dit het medicijn dat ik nodig had recent wel iets te hoge waarde rode bloedcellen, misschien de dosis terug verlagen van injectie/ weken naar injectie/weken

29-04-2016 | Man | 63
Testosteron-tekort
Krijg het middel om de 3 weken tegen hypergonadotroop hypogonadisme (1/2de ampule) via inspuiting door de huisarts. Ik had die kwaal vroeger niet en die is waarschijnlijk opgewekt geweest door mijn ouderdomsdiabetes. Ik kan terug een orgasme krijgen maar géén erectie!!! Toch werkt het voor mij en dit het best halverwege de periode tussen 2 inspuitingen. Ik heb géén last v[lees meer...]an de inspuitingen zelf en er zijn ook geen bijwerkingen.

04-08-2023 | Man | 64
Syndroom van Klinefelter
Man 64, na 40 jr gebruik andriol caps over op andogel 4 pompjes gedurende 6 mnd, weinig resultaat, wel veel jeuk, en alleen tydens en 20min na insmeren lekker in me vel zitten en erectie vorming. Daarna terugval. Nu sinds een jaar 250 ml injectie sustanon wekelijks, voel me prima, ook vocht vasthoudend, lichte haaruitval, maar verder prima, voel me lekker in me vel, fri[lees meer...]s vrolijk, positief ingesteld, minder vermoeid, lichte potentie verbetering. Maar heb geen partner dus tevreden, weinig andere behoeftes. Doch ieder mens is verschillend, ook kwa huid, gestel geestelijke , emotionele en lichamelijke, fysieke instelling, dus vanzelfsprekend ook verschillende gevoelens, bijwerkingen en reactie ervaringen, ik persoonlijk ben er blij mee.

24-03-2012 | Man | 64
testosteron
Door een craniofaryngeoom bij de hypofyse is deze geheel verwijderd. Maak dus zelf geen hormonen aan zoals Cortison, tyrax, groeihormoon en testosteron. Het gebruik van Sustanon is een drie wekelijkse handeling met een naald van 8 cm. Je went eraan jezelf te injecteren. Echter één bijwerking valt mij tegen en dat is borstvorming.

27-06-2018 | Man | 65
testosteron (250mg/ml)
Ik kreeg het gedurende 10-11 jaar tegen mijn hypergonadotroop hypogonadisme. Ik was er wel tevreden over maar onlangs besliste de endocrinoloog om het mij niet meer te laten toedienen door de huisarts. Reden: er hadden zich teveel rode bloedcellen gevormd in mijn bloed (zeldzame bijwerking volgens de bijsluiter). Na 1 maand nieuwe bloedtest: het aantal rode bloedcellen w[lees meer...]as verminderd. Nu moet ik nog een maand wachten voor een volgend bloedonderzoek. Als de rode bloedcellen in orde zijn krijg ik het misschien terug. Ondertussen: geen libido en elke dag zware vermoeidheid. Het gebruik was aanvankelijk: elke 3 weken een halve ampoule; het laatste jaar een volle ampoule per 3 weken. Sustanon zorgt er voor dat ik nog wel af en toe een ejaculatie kan krijgen (bij stimulatie) maar géén erectie meer!

12-12-2020 | Man | 67
Acne/puistjes
Tot mijn 24 ste was ik heel rap vermoeid na vele onderzoeken was de uitslag klinifeltner syndroom .in begin kreeg ik maandelijks 125 mg ingespoten maar al snel werd dat 250 mg om de 21 dagen het gevolg daarvan was dat ik om de 3 maand een aderlating kreeg omdat ik teveel rode bloedcellen had,een andere persoon hier in de omtrek heeft hetzelfde mee gemaakt en zijn bevindi[lees meer...]ngen waren dat deze uit zichzelf was overgeschakeld naar. En halve ampul van 250 mg om de 10 dagen .Ik ben dit ook beginnen doen nu ongeveer 2 jaar.Nu heb ik geen opvliegers of UPS en downs meer .Door de sustanon injecties heb ik wel osteoporose.