Ervaringen met Sustanon

10-06-2010 | Man

18-12-2009 | Man
Testosteron nivo te laag
Vanaf mijn 58 ste jaar bemerkte ik dat mijn sexleven minder werd. Op een gegeven moment was er geen enkele belanstelling meer voor. De reden was mij totaal niet duidelijk en heb op internet gezocht naar een mogelijke verklaring. Daar bemerkte ik dat mijn testosteron nivo wel eens te laag zou kunnen zijn en dat er meer mannen met dit probleem zijn. Ik ben toen naar de andro[lees meer...]skleniek in arnhem gegaan en heb daar Androgel aangeboden gekregen. In eerste instantie reageerde ik daar redelijk goed op maar op een gegeven moment nam het effect af. Op dit moment gebruik ik Sustanon 250 mg injecties. In het begin was het effect goed maar het effect begint nu ook af te nemen. Door onderzoek is geconstateerd dat mijn testikels geen testosteron meer aanmaken. Gaag vernaam ik of er meer mannen zijn met dit probleem.

25-09-2014 | Man | 21
Syndroom van Klinefelter
Alhoewel het vervelend is om elke 3 weken een injectie bij de dokter halen is(val te vaak flauw om mijzelf te prikken xD) heb ik na het prikje niet heel erg vervelende bijwerkingen zoals jeuk of pijn. De eerste week is wel altijd gevuld met meer agressiviteit en seksuele lust De middelste voelt heerlijk in balans En de laatste ietwat futloos Maar toch is dit bet[lees meer...]er dan het alternatief slakken en smeren.. Vind ik

30-04-2017 | Man | 27
testosteron (250mg/ml)
Wegens een hersenbloeding heb ik een halfzijdige verlamming. Vermoeidheid, tenger uiterlijk (niet conform kalenderleeftijd), futloosheid en neerslachtigheid werden toegeschreven als gevolg van deze bloeding. In 2012 stelde de endocrinoloog "hypogonadisme" vast. Hij waarschuwde voor depressie en osteoporose. Na een zoektocht naar de juiste dosis en intervalperiode , [lees meer...]krijg ik nu 1 x om de twee weken 1/2 ampule ingespoten. Ik ben in vijf jaar tijd veel veranderd. Mijn androgyne uiterlijk verdween: in mijn gezicht zijn de baardlijn en mannelijke contouren te herkennen. Soms denk ik dat er teveel wordt ingespoten (Acne, vreetbuien, lust). Toch zijn er momenten dat ik een terugval heb van de testosteron. Ik moet sporten onder begeleiding van een kinesist. Wanneer deze training (in de zomermaanden) wordt opgedreven zou een terugval durven voorkomen. PS: een "opgedreven programma" is een lachertje voor iemand die zijn twee armen en benen perfect kan bewegen :D.

06-04-2012 | Man | 27
testosteron
Ik gebruikte dit middel van 2002 tot 2010 ivm transseksualiteit maar ben overgestapt op Nebido, eens per 14 weken 1 injectie. Omdat de gereguleerde afgifte beter is voor mijn stemming (ik heb tevens een mijn manische depressieve stoornis).

03-02-2019 | Man | 33
Testosteron-tekort
Eerst begonnen met tostran gel maar snel overgestapt naar sustanon omdat ik de gel een te groot risico vind ivm eventueel contact met mij kind. In begin is het best akelig om jezelf te injecteren maar na enige tijd vrijwel altijd zonder problemen. Soms doet het nog pijn beetje branden. Na het injecteren ga ik meteen omder de douche en masseer ik mijn bovenbeen onder de wa[lees meer...]rme douche daardoor krijg ik geen spierpijn meer en kan ik gewoon alles doen.

04-06-2023 | Man | 37
Testosteron-tekort
Wat ik niet snap dat de meeste 1x per 2 of 3 weken een injectie krijgen. Dan komt het niet goed dan heb je hele onstabiele waardes in het bloed er zitten verschillende esters in ook een heel kort werkende en de langste is ong 8-10 dagen . Ik krijg 250mg per 10 dagen en deze verdeel ik door 2x injectie per week subcutaan. Dan heb je een hele stabiele bloedwaarde en dat je [lees meer...]meer rode bloedcellen krijgt maakt niks uit. Dat wordt zwaar overdreven dan moet je heel ver boven de labwaardes zitten. Mensen hoog in de bergen hebben ook veel meer rode bloedcellen. Ik heb veel ervaring op dit gebied en volgens mijn arts zijn mijn hoge rode bloedcellen ook geen probleem terwijl ze in het ziekenhuis er ook bang voor waren. In Amerika zetten ze vaak 250mg per 7 dagen.

01-06-2022 | Man | 37
testosteron (250mg/ml)
Nog maar 2 dagen geleden mijn 1sste injectie gekregen en meteen boost van het libido en doet precies waar het voor dient dus heel tevreden, ik ben benieuwd naar injectie nummer 2

26-11-2011 | Man | 37
Niet functioneren vd hypophyse
In 1992 kreeg ik te horen dat ik twee hersentumoren had ter hoogte van de hypophyse. Na lange behandeling waren de tumoren verdwenen, maar de hypophyse was kapot. Mijn lichaam maakte geen lichaamseigen hormonen meer aan. Sindsdien neem ik dagelijks alle hormonen die u in het lichaam zelf aanmaakt, uit het potje, zo ook Sustanon. Meer en meer werd voor mij de link tussen m[lees meer...]ijn zelfmoordneigingen en extreme depressie en het gebruik van Sustanon duidelijker. Perioden dat ik dit product niet innam merkte ik een aanmerkelijke verbetering in de levenslust en het gemak om met problemen om te gaan. Nadien, bij hervatting van de inname, doken deze problemen snel weer op. Momenteel neem ik het product op aanraden van de dokter weer, maar waarschijnlijk voor het laatst. Wees in elk geval waakzaam voor veranderingen van de levenslust wanneer u dit product gebruikt. Seb.

28-09-2019 | Man | 39
testosteron (10mg/g)
Psychische klachten
Door een te laag testosteron niveau veel klachten zowel lichamelijk als psychisch. Nu iedere 2 weken zet ik zelf mijn injecties wat ik als heel gebruiksvriendelijk bevindt. Merk psychisch meteen als ik weer mijn injectie moet zetten, ik lijk dan net een lastige ingestelde vrouw 😁 iemand ervaring met het zelfde? Precies 1 dag voor de injectie is mijn gedrag onredelijk en c[lees meer...]hagrijnig tot en met. Na de injectie is weer alles koek en ei.

01-02-2020 | Man | 42
Syndroom van Klinefelter
Sinds mijn 37e ontdekt dat ik Syndroom van Klinefelter heb. Toen kreeg ik Andriol caps omdat ik een injectie niet zag zitten (flauwvallen en angst voor injecties) Na een jaar testen zat ik op 12 pillen per dag. Tot begin 2016 gebruikt omdat ze toen niet meer leverbaar waren. Overgestapt op androgel maar de hoge dosering was me te veel gedoe met smeren en intrekken. Waardoo[lees meer...]r het voor mij niet fijn werkte. In april 2017 toch overgestapt naar Sutanon 250 injecties. Ik krijg hem altijd in mijn bil(spier). Afwisselend links en rechts. De eerste was vreemd, maar de uitwerking zo fijn dat ik er van baalde dat ik er niet eerder aan begonnen was. In eerste instantie 1 per 21 dagen, toen 1 per 14 dagen en uiteindelijk blijkt mijn ideale frequentie 1 per 10 dagen. Eerst ging ik altijd naar de huisarts voor de injectie, maar nu met 1x per 10dagen kom je altijd wel ergens in het weekend uit dus nu zet mijn partner de injectie. Ik wil het in de toekomst Ook eens zelf proberen. Maar in de bil lijkt mij dan erg lastig en onhandig. Dus ik zou graag weten hoe het in het bovenbeen moet en wat de ervaringen daarmee zijn.

02-01-2013 | Man | 42
Impotentie
Na de injectie 3 dagen spierpijn,daarna ongeremde zin in sex,eerst met vrouwen nu ook met mannen. Mijn sexuele behoeftes zijn duidelijk verandert.

23-05-2011 | Man | 48
Geen
nou ja sustanon is heel goed geen bijwerking werkt goed bij mij goeie kwalitijd spieren en een goeie sex drift ben tevree mee

25-03-2013 | Man | 51
Osteoporose/botontkalking
wegens ongeval geen testes meer. Eigelijk geen problemen met impotentie, voor mij hoefde het niet en ik voelde me zeer goed. Echter na botscan ernstige osteoporse vastgesteld. toen moest ik aan de testosteron. 1/2 ampule om de 14 dagen. Meteen terug erecties, Kan uren doorgaan zonder klaar te komen(alleen als ik zelf wil). Soms pijnlijke bil na injectie voor een paar da[lees meer...]gen. Voor de rest geen problemen, osteoporose iets verbeterd.

04-04-2024 | Man | 52
Testosteron-tekort
Onverklaarbare gewichtstoename, totale uitputting, geen libido, insuline resistentie, cholesterol, hoge bloeddruk, ED.....dat waren de symptomen sinds jaren. Ondanks lage testosteronwaarden was er niets aan de hand, vanaf mijn 30ste had ik zo'n 8nmol/l, dus binnen de normaalwaarden, zijn het dat het niets lager mocht worden. Nu op 52 jarige leeftijd de uitputting niet meer[lees meer...] verder verdragen werd, nogmaals bij de endocrinoloog om alle hormonen te laten nagaan, eerste meting 5nmol/l, dus te laag, 2de meting 8nmol/l, dus weer normaal, dus geen TRT. Uiteindelijk na lang aandringen om toch een keer te proberen een eerste injectie gehad, voorzien elke 3 weken. De eerste 2 dagen voelde ik me nog ellendiger, maar op dag 3...WOW daar was terug een ochtenderectie, die ik al jaren niet meer gezien had, tegen het einde van de week kreeg ik terug wat energie, begin tweede week was energie terug volledig weg en libido dus ook, en dan was het dus nog twee weken wachten op volgende. Endocrinoloog vond toen om de twee weken ipv om de drie. Dat ging een heel stuk beter, 2 dagen geen effect, maar het effect leek nadien toch iets langer aan te houden, een dag of 10. Endocrinoloog vond dat dus normaal omdat mijn waarden na 2 weken telkens nog ergens tussen 8 en 10nmol lagen, maar ik voelde me heel rot op het einde van de twee weken en telkens was het twee dagen wachten na de injectie vooraleer alles terug goed was. Aangezien ik flacons van 10ml had, op eigen houtje geprobeerd om de dosis op te splitsen in 0,5ml per week. Sindsdien geen schommelingen meer, werking constant, voel me vrij goed en de laatste twee resultaten 15 en 16nmol/l

29-10-2017 | Man | 52
testosteron (40mg)
Osteoporose/botontkalking
Ik vond het een waardeloos medicijn. 2 weken ging het lekker en de andere 2 weken waren klote. Ben blij dat ik nu Tostran heb. Voel me nu elke dag super.