Ervaringen met Sustanon

testosteron

04-08-2023 | Man | 64
Syndroom van Klinefelter
Man 64, na 40 jr gebruik andriol caps over op andogel 4 pompjes gedurende 6 mnd, weinig resultaat, wel veel jeuk, en alleen tydens en 20min na insmeren lekker in me vel zitten en erectie vorming. Daarna terugval. Nu sinds een jaar 250 ml injectie sustanon wekelijks, voel me prima, ook vocht vasthoudend, lichte haaruitval, maar verder prima, voel me lekker in me vel, fri[lees meer...]s vrolijk, positief ingesteld, minder vermoeid, lichte potentie verbetering. Maar heb geen partner dus tevreden, weinig andere behoeftes. Doch ieder mens is verschillend, ook kwa huid, gestel geestelijke , emotionele en lichamelijke, fysieke instelling, dus vanzelfsprekend ook verschillende gevoelens, bijwerkingen en reactie ervaringen, ik persoonlijk ben er blij mee.

31-01-2022 | Man | 53
Syndroom van Klinefelter
Ik injecteer elke week zelf in mijn schouder en geen enkel probleem.

01-02-2020 | Man | 42
Syndroom van Klinefelter
Sinds mijn 37e ontdekt dat ik Syndroom van Klinefelter heb. Toen kreeg ik Andriol caps omdat ik een injectie niet zag zitten (flauwvallen en angst voor injecties) Na een jaar testen zat ik op 12 pillen per dag. Tot begin 2016 gebruikt omdat ze toen niet meer leverbaar waren. Overgestapt op androgel maar de hoge dosering was me te veel gedoe met smeren en intrekken. Waardoo[lees meer...]r het voor mij niet fijn werkte. In april 2017 toch overgestapt naar Sutanon 250 injecties. Ik krijg hem altijd in mijn bil(spier). Afwisselend links en rechts. De eerste was vreemd, maar de uitwerking zo fijn dat ik er van baalde dat ik er niet eerder aan begonnen was. In eerste instantie 1 per 21 dagen, toen 1 per 14 dagen en uiteindelijk blijkt mijn ideale frequentie 1 per 10 dagen. Eerst ging ik altijd naar de huisarts voor de injectie, maar nu met 1x per 10dagen kom je altijd wel ergens in het weekend uit dus nu zet mijn partner de injectie. Ik wil het in de toekomst Ook eens zelf proberen. Maar in de bil lijkt mij dan erg lastig en onhandig. Dus ik zou graag weten hoe het in het bovenbeen moet en wat de ervaringen daarmee zijn.

25-09-2014 | Man | 21
testosteron
Syndroom van Klinefelter
Alhoewel het vervelend is om elke 3 weken een injectie bij de dokter halen is(val te vaak flauw om mijzelf te prikken xD) heb ik na het prikje niet heel erg vervelende bijwerkingen zoals jeuk of pijn. De eerste week is wel altijd gevuld met meer agressiviteit en seksuele lust De middelste voelt heerlijk in balans En de laatste ietwat futloos Maar toch is dit bet[lees meer...]er dan het alternatief slakken en smeren.. Vind ik