Ervaringen met Sustanon

29-10-2017 | Man | 52
testosteron (40mg)
Osteoporose/botontkalking
Ik vond het een waardeloos medicijn. 2 weken ging het lekker en de andere 2 weken waren klote. Ben blij dat ik nu Tostran heb. Voel me nu elke dag super.

18-12-2009 | Man
Testosteron nivo te laag
Vanaf mijn 58 ste jaar bemerkte ik dat mijn sexleven minder werd. Op een gegeven moment was er geen enkele belanstelling meer voor. De reden was mij totaal niet duidelijk en heb op internet gezocht naar een mogelijke verklaring. Daar bemerkte ik dat mijn testosteron nivo wel eens te laag zou kunnen zijn en dat er meer mannen met dit probleem zijn. Ik ben toen naar de andro[lees meer...]skleniek in arnhem gegaan en heb daar Androgel aangeboden gekregen. In eerste instantie reageerde ik daar redelijk goed op maar op een gegeven moment nam het effect af. Op dit moment gebruik ik Sustanon 250 mg injecties. In het begin was het effect goed maar het effect begint nu ook af te nemen. Door onderzoek is geconstateerd dat mijn testikels geen testosteron meer aanmaken. Gaag vernaam ik of er meer mannen zijn met dit probleem.

14-09-2017 | Man | 56
testosteron (250mg/ml)
Na onderzoek bleek ik (in 2004/2005) het syndroom van kallmann (partieel) te hebben. Ik heb een tijdlang (pakweg 7 a 8 mnd) clomid voorgeschreven gekregen en ik voelde mij hiermee stukken beter dan nu ik sustanon 250 mg neem 1 x in de 2 weken. Mede door het feit dat chlomid dagelijks in tabletvorm ingenomen moest worden. En je hiermee een veel stabielere spiegel krijgt mb[lees meer...]t testosteron. Maar m.i. spelen ook andere hormonen duidelijk mee in dit spel. De laatste tijd krijg ik steeds meer de indruk dat ik 1 x in de week moet prikken (behoefte neemt toe). Ik heb met de zorgverzekeraar overleg gehad om weer clomid te nemen voor een periode van 6 of 7 maanden, a. het is goedkoper en b. ik voel mijn beter.

06-04-2012 | Man | 27
testosteron
Ik gebruikte dit middel van 2002 tot 2010 ivm transseksualiteit maar ben overgestapt op Nebido, eens per 14 weken 1 injectie. Omdat de gereguleerde afgifte beter is voor mijn stemming (ik heb tevens een mijn manische depressieve stoornis).

26-11-2011 | Man | 37
Niet functioneren vd hypophyse
In 1992 kreeg ik te horen dat ik twee hersentumoren had ter hoogte van de hypophyse. Na lange behandeling waren de tumoren verdwenen, maar de hypophyse was kapot. Mijn lichaam maakte geen lichaamseigen hormonen meer aan. Sindsdien neem ik dagelijks alle hormonen die u in het lichaam zelf aanmaakt, uit het potje, zo ook Sustanon. Meer en meer werd voor mij de link tussen m[lees meer...]ijn zelfmoordneigingen en extreme depressie en het gebruik van Sustanon duidelijker. Perioden dat ik dit product niet innam merkte ik een aanmerkelijke verbetering in de levenslust en het gemak om met problemen om te gaan. Nadien, bij hervatting van de inname, doken deze problemen snel weer op. Momenteel neem ik het product op aanraden van de dokter weer, maar waarschijnlijk voor het laatst. Wees in elk geval waakzaam voor veranderingen van de levenslust wanneer u dit product gebruikt. Seb.

04-04-2024 | Man | 52
Testosteron-tekort
Onverklaarbare gewichtstoename, totale uitputting, geen libido, insuline resistentie, cholesterol, hoge bloeddruk, ED.....dat waren de symptomen sinds jaren. Ondanks lage testosteronwaarden was er niets aan de hand, vanaf mijn 30ste had ik zo'n 8nmol/l, dus binnen de normaalwaarden, zijn het dat het niets lager mocht worden. Nu op 52 jarige leeftijd de uitputting niet meer[lees meer...] verder verdragen werd, nogmaals bij de endocrinoloog om alle hormonen te laten nagaan, eerste meting 5nmol/l, dus te laag, 2de meting 8nmol/l, dus weer normaal, dus geen TRT. Uiteindelijk na lang aandringen om toch een keer te proberen een eerste injectie gehad, voorzien elke 3 weken. De eerste 2 dagen voelde ik me nog ellendiger, maar op dag 3...WOW daar was terug een ochtenderectie, die ik al jaren niet meer gezien had, tegen het einde van de week kreeg ik terug wat energie, begin tweede week was energie terug volledig weg en libido dus ook, en dan was het dus nog twee weken wachten op volgende. Endocrinoloog vond toen om de twee weken ipv om de drie. Dat ging een heel stuk beter, 2 dagen geen effect, maar het effect leek nadien toch iets langer aan te houden, een dag of 10. Endocrinoloog vond dat dus normaal omdat mijn waarden na 2 weken telkens nog ergens tussen 8 en 10nmol lagen, maar ik voelde me heel rot op het einde van de twee weken en telkens was het twee dagen wachten na de injectie vooraleer alles terug goed was. Aangezien ik flacons van 10ml had, op eigen houtje geprobeerd om de dosis op te splitsen in 0,5ml per week. Sindsdien geen schommelingen meer, werking constant, voel me vrij goed en de laatste twee resultaten 15 en 16nmol/l

28-09-2019 | Man | 39
testosteron (10mg/g)
Psychische klachten
Door een te laag testosteron niveau veel klachten zowel lichamelijk als psychisch. Nu iedere 2 weken zet ik zelf mijn injecties wat ik als heel gebruiksvriendelijk bevindt. Merk psychisch meteen als ik weer mijn injectie moet zetten, ik lijk dan net een lastige ingestelde vrouw 😁 iemand ervaring met het zelfde? Precies 1 dag voor de injectie is mijn gedrag onredelijk en c[lees meer...]hagrijnig tot en met. Na de injectie is weer alles koek en ei.

03-02-2019 | Man | 33
Testosteron-tekort
Eerst begonnen met tostran gel maar snel overgestapt naar sustanon omdat ik de gel een te groot risico vind ivm eventueel contact met mij kind. In begin is het best akelig om jezelf te injecteren maar na enige tijd vrijwel altijd zonder problemen. Soms doet het nog pijn beetje branden. Na het injecteren ga ik meteen omder de douche en masseer ik mijn bovenbeen onder de wa[lees meer...]rme douche daardoor krijg ik geen spierpijn meer en kan ik gewoon alles doen.

27-06-2018 | Man | 65
testosteron (250mg/ml)
Ik kreeg het gedurende 10-11 jaar tegen mijn hypergonadotroop hypogonadisme. Ik was er wel tevreden over maar onlangs besliste de endocrinoloog om het mij niet meer te laten toedienen door de huisarts. Reden: er hadden zich teveel rode bloedcellen gevormd in mijn bloed (zeldzame bijwerking volgens de bijsluiter). Na 1 maand nieuwe bloedtest: het aantal rode bloedcellen w[lees meer...]as verminderd. Nu moet ik nog een maand wachten voor een volgend bloedonderzoek. Als de rode bloedcellen in orde zijn krijg ik het misschien terug. Ondertussen: geen libido en elke dag zware vermoeidheid. Het gebruik was aanvankelijk: elke 3 weken een halve ampoule; het laatste jaar een volle ampoule per 3 weken. Sustanon zorgt er voor dat ik nog wel af en toe een ejaculatie kan krijgen (bij stimulatie) maar géén erectie meer!

30-04-2017 | Man | 27
testosteron (250mg/ml)
Wegens een hersenbloeding heb ik een halfzijdige verlamming. Vermoeidheid, tenger uiterlijk (niet conform kalenderleeftijd), futloosheid en neerslachtigheid werden toegeschreven als gevolg van deze bloeding. In 2012 stelde de endocrinoloog "hypogonadisme" vast. Hij waarschuwde voor depressie en osteoporose. Na een zoektocht naar de juiste dosis en intervalperiode , [lees meer...]krijg ik nu 1 x om de twee weken 1/2 ampule ingespoten. Ik ben in vijf jaar tijd veel veranderd. Mijn androgyne uiterlijk verdween: in mijn gezicht zijn de baardlijn en mannelijke contouren te herkennen. Soms denk ik dat er teveel wordt ingespoten (Acne, vreetbuien, lust). Toch zijn er momenten dat ik een terugval heb van de testosteron. Ik moet sporten onder begeleiding van een kinesist. Wanneer deze training (in de zomermaanden) wordt opgedreven zou een terugval durven voorkomen. PS: een "opgedreven programma" is een lachertje voor iemand die zijn twee armen en benen perfect kan bewegen :D.

25-09-2014 | Man | 21
Syndroom van Klinefelter
Alhoewel het vervelend is om elke 3 weken een injectie bij de dokter halen is(val te vaak flauw om mijzelf te prikken xD) heb ik na het prikje niet heel erg vervelende bijwerkingen zoals jeuk of pijn. De eerste week is wel altijd gevuld met meer agressiviteit en seksuele lust De middelste voelt heerlijk in balans En de laatste ietwat futloos Maar toch is dit bet[lees meer...]er dan het alternatief slakken en smeren.. Vind ik

02-01-2013 | Man | 42
Impotentie
Na de injectie 3 dagen spierpijn,daarna ongeremde zin in sex,eerst met vrouwen nu ook met mannen. Mijn sexuele behoeftes zijn duidelijk verandert.

24-03-2012 | Man | 64
testosteron
Door een craniofaryngeoom bij de hypofyse is deze geheel verwijderd. Maak dus zelf geen hormonen aan zoals Cortison, tyrax, groeihormoon en testosteron. Het gebruik van Sustanon is een drie wekelijkse handeling met een naald van 8 cm. Je went eraan jezelf te injecteren. Echter één bijwerking valt mij tegen en dat is borstvorming.

23-05-2011 | Man | 48
Geen
nou ja sustanon is heel goed geen bijwerking werkt goed bij mij goeie kwalitijd spieren en een goeie sex drift ben tevree mee

04-08-2023 | Man | 64
Syndroom van Klinefelter
Man 64, na 40 jr gebruik andriol caps over op andogel 4 pompjes gedurende 6 mnd, weinig resultaat, wel veel jeuk, en alleen tydens en 20min na insmeren lekker in me vel zitten en erectie vorming. Daarna terugval. Nu sinds een jaar 250 ml injectie sustanon wekelijks, voel me prima, ook vocht vasthoudend, lichte haaruitval, maar verder prima, voel me lekker in me vel, fri[lees meer...]s vrolijk, positief ingesteld, minder vermoeid, lichte potentie verbetering. Maar heb geen partner dus tevreden, weinig andere behoeftes. Doch ieder mens is verschillend, ook kwa huid, gestel geestelijke , emotionele en lichamelijke, fysieke instelling, dus vanzelfsprekend ook verschillende gevoelens, bijwerkingen en reactie ervaringen, ik persoonlijk ben er blij mee.

06-07-2023 | Man | 56
Testosteron-tekort
Ik ben sporter in hart en nieren niets met anabolen van doen gehad. Ik laat mezelf sowieso van tijd tot tijd geheel controleren bij prescan. Voelde me wat slapper worden. 6 jaar geleden lagere test spiegel half jaar erna nogmaals gecheckt nog lager. Heeft lang geduurd maar na 6 jaar zit ik nu echt op de bodem (7.8 testosteron)en ben eerste instantie zelf gaan dokteren. 3 [lees meer...]maanden AndroGel gaan gebruiken wat wel de malaise wat wegnam maar niet de lust terugbracht. Via Egyptische apotheek Sustanon gekocht, en echt binnen 24 uur was ik mezelf weer. Slaap beter, Word weer wakker met een erectie, meer zin in het sporten en wanneer elke 12 dagen gezet geen terugval.