Prevner

zinkoxide / titaandioxide / zinksulfaat

Koortslip (4 meningen)

20-05-2019

Koortslip

Bij eerste tekenen van koortslip de crème aangebracht. In de meeste gevallen kon ik een uitbraak voorkomen. Soms was ik toch te laat, maar kon ik erger / uitbreiding van de plek beperken door de crème op te brengen. Gebruik bij reeds aanwezige koorstlipblaasjes (bij mij altijd om mijn kin), versnelde de genezing en voorkwam verdere uitbreiding van de blaasjes. Werkt voor[lees meer...] mij dus goed.
10-07-2015

Koortslip

Aantal jaren geleden begonnen met prevner omdat ik zeer vaak koortsuitslag had. De ene was nog niet weg of de andere was in aantocht. Eerst via internet prevner besteld en ik wist niet wat me overkwam. Wat is dit een goed middel. Altijd een aantal keren per maand koortsuitslag en sinds ik prevner gebruik heb ik het nog maar zelden meer. De laatsre tube heb ik leeg en tot m[lees meer...]ijn grote schrik is het niet meer verkrijgbaar. Al die andere middelen helpen echt niet dat heb ik ervaren voor ik prevner ondekte. Hoop het ooit nog eens weer te kunnen kopen, want ik ga toch op zoek of ik het kan vinden al is het in het buitenland.
11-12-2013

Blaren

Eindelijk een middel dat bij mij en anderen werkte. Het gaat om geld dus mensen zijn niet meer belangrijk. Het is nu uit de handel. Hebben ze de rechters onder de tafel soms betaald? Het middel Prevner werkte echt. Kunnen ze het niet in het buitenland maken zodat wij het daar kunnen kopen? ik wil zelfs het dubbele ervoor betalen mocht deze weer op de markt komen. Wat een z[lees meer...]onde dat het uit de handel is. De andere middelen werken bij mij niet.
18-01-2012

Prevner (zinkoxide / titaandioxide / zinksulfaat)

Ik ben als tester, in ik geloof 2004, met Prevner in aanraking gekomen. Ik was meteen verkocht. Als ik kriebel heb aan mijn lippen dan smeer ik meteen. Sinds ik het gebruik heb ik nog maar drie keer per jaar 1 klein blaasje wat de volgende dag al ingedroogd is. Hiervoor had ik maandelijks een koortslip en met periodes zelfs aan 1 stuk, steeds ergens anders op mijn lip. Ik [lees meer...]heb als tester ongeveer 8 tubes gekregen. En omdat je zo lang doet met zo'n tube heb ik er 7 uit kunnen delen. Iedereen die die tube heeft gekregen zweert bij prevner. En nu is mijn laatste tube op en blijkt het niet meer te koop te zijn. Ik vrees voor het ergste: dat ik weer vaker koortslip krijg en dat ik het dan ook ga overbrengen op mijn kinderen! Ik hoop dat het snel weer op de markt komt.
02-12-2011

Prevner (zinkoxide / titaandioxide / zinksulfaat)

Ook bij mij het ENIGE medicijn dat hielp. Vreselijk dat ik lees dat het niet meer verkrijgbaar is.
04-10-2011

Koortslip

Echt fantastisch spul en ook bij mij het enige wat hielp. Baal echt als een stekker dat het niet meer te koop is en heb al van alles geprobeerd om er toch aan te komen maar helaas. Zodra ik het ergens vind sla ik een voorraad in, want dit heeft me al voor een hoop koortslippen behoed! Slik nu wel L lysine op het moment dat ik wat op voel komen en dat helpt ook aardig tot o[lees meer...]p heden.
31-05-2011

Koortslip

Ben zeer tevreden over het product. Werkt bij mij veel beter dan de concurrende producten. Ik zou het direct weer kopen zodra het beschikbaar is.
25-05-2011

Acne

Prevner is het beste spoel . jammer dat niet meer tekoop is . (Red: mening is beperkt tot eigen ervaringen)
23-03-2011

Preventief tegen koortslip

Dit middel is echt het enige wat bij mij werkt, ik smeer preventief, zo kan ik genieten van de zon zonder uitslag te krijgen. Helaas is het nergens te koop, als iemand weet waar en hoe ik eraan kan komen, laat het mij weten AUB.
31-05-2010
Vrouw

Prevner (zinkoxide / titaandioxide / zinksulfaat)

bij mij helpt het echt! als je het idee hebt dat je een koortslip krijgt gelijk smeren, hij word niet groot en brand ook niet zo erg!!

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (499) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (470) - Antibiotica - penicillines breedspectrum