Ervaringen met Formule W Wratten

Wratten (26 meningen)
Likdoorn(s) (1 mening)

16-08-2017 | Man | 45
Wratten
Had een, volgens mij, wratje op mijn onderrug en ik wilde daar vanaf. Dus dit middel gekocht en een paar keer op gebracht voor zover mogelijk. Ik moest het alleen doen dus kwam er vaak wat vloeistof op de verkeerde plek en alle vloeistof wat niet op de wrat komt dat brand als de tering. Ik dacht soms dat ik brandwonden zou krijgen, zo voelde het. Ik ben totaal niet kleinze[lees meer...]rig en heb een hoge pijngrens, maar ik kan heel goed begrijpen dat dit goedje een ervaring van echte pijn kan geven! Mij heeft het iig wel geholpen, wratje is weg! Maar iedereen moet voor zichzelf weten of ze het kopen, ik weet natuurlijk niet hoe iemand anders het voelt. Laat ik het zo zeggen, Formule W vond ik meer ''irritant'' dan het zetten van een tattoo hahaha.

17-06-2013 | Vrouw | 9
salicylzuur
Mijn dochter van 9 had een klein wratje onder haarteentje. Na weken in water moest ik van de pedicure het gedeelte wat ik pijnloos weg kon snijden ,weg snijden en dan formule w erop maar eerst Vaseline gebruikt rondom om zo goed mogelijk alleen de wrat te pakken, maar het geheel van de huid werd wit als ik de pleister de volgende dag verwijderde. Na de derde dag kreeg mijn[lees meer...] dochter jeuk, 'smorgens spul gebruikt. Jeuk begon over haar lichaam denk ik na 1 a2 uur. Maar s' avonds bij het naar bed gaan zag ik pas de ernst van de jeuk ( zij dacht dat ze gestoken was door muggen) maar ze bleek galbulten te hebben van haar oren tot kuiten. Mijn vermoeden is dat dit toch door de dunne huid in het bloed is gekomen, waar ze zo op reageerde. Of het was toeval. Ze werd gek van de jeuk. Mijn dochter is een kind met soms eczeem klachten. Heeft nooit zelf eerder galbulten gehad. Stop nu dus met formule w , zit nu nog een heel klein stukje in de huid.

21-04-2021 | Vrouw | 31
salicylzuur (200mg/g)
Wratten
Het werkt beter dan het aanstippen bij de dokter. Ik zie hier veel negatieve reacties maar komt omdat mensen het product niet juist gebruiken. Ik doe het op de wrat en laat het dan rustig drogen. Als het na een paar minuten ingedroogd is, kan er niks meer fout gaan. Mocht je, je gezonde huid wel raken dan brandt het een minuut of 5, maar het valt wel mee hoor.

14-07-2018 | Man | 23
Wratten
Dit werkt geweldig het iss al weg en niks ging op de huid! Want je moet om de wrat huid beschermmiddel doen!

16-01-2018 | Man | 61
salicylzuur (167/167mg/g)
ik lees hier veel klachten.ik gebruik het nu voor de 7e keer. ging altijd goed ik laat het nooit op de gezonde huid komen.dat staat er ook duidelijk!! een wrat die open ligt moet je niet met die gel behandelen dan komt het in je bloed.voor deze prijs is het goed spul .gewoon de bij sluiter goed lezen??

15-06-2017 | Vrouw | 20

29-05-2016 | Vrouw | 13
Wratten
zeer tevreden. Resultaat al na de eerste dag! heb het ook al aan andere mensen aangeraden.

09-06-2009 | Vrouw
Wrat en likdoorn
Ik had twee weken terug een wratje die na een dikke week verdwenen was. Nu gebruik ik Formule W ook op een likdoorntje en ook dat helpt heel goed. Ik ben een tevreden klant!

11-08-2022 | Vrouw | 7
salicylzuur (200mg/g)
Werkt super goed

22-06-2020 | Man | 15
Fijn spul

28-09-2019 | Vrouw | 24
salicylzuur (170mg/g)
Wratten
Werkte goed voor de hardnekkige wrat onder de bal van mijn voet. Ik heb het bijna een maand lang om de dag ingesmeerd en steeds een keer per week met een puimsteen de wit geworden huid eraf geschuurd.

05-06-2019 | Vrouw | 48
Wratten
het is een zeer precies werkje om de wrat aan te stippen, maar ziet meteen resultaat, een keer eerder bij de h. a. geweest voor aanstippen met stikstof dit deed net zo'n pijn., na +/- 5 minuten voelt het weer normaal en verkleurd de wrat, zoals beschreven staat in de bijsluiter heel nauwkeurig gebruiken en als het een moeilijke plek is rondom insmeren met vaseline en ieman[lees meer...]d laten helpen, volg dit op want het is een agressief middel

07-08-2018 | Vrouw | 30
Wratten
Als je de bijsluiter goed volgt is het een fluitje van een cent. Zowel voor wratjes als likdoorns erg prettig in het gebruik. Geen enkel ander middel is voor ons zo effectief gebleken als dit. Het mag niet op de gezonde huid komen, dit staat duidelijk in de bijsluiter. Dus zorg dat dit niet gebeurt. Zo wel geen ramp maar je voelt het wel.

22-08-2010 | Man
Meerdere Wratten onder mijn voet
Formule W werkt zeer snel, en is ook nog eens effectief. Het is alleen wel een precisie klus met het aanstipstaafje. Ik zat namelijk vaak naast de wrat. (Het heeft overigens bij mij niet als in de bijsluiter staat vermeld, nadelig effect gehad)

25-11-2009 | Vrouw
Wratjes
Ik heb al veel geprobeerd op mijn wratjes, maar niets hielp zo goed als Formule W. Het moet wel heel precies opgebracht worden om de huid eromheen niet aan te tasten, maar het wratje is eindelijk weg en blijft ook weg!