Ervaringen met Pariet

Maagzuur (10 meningen)
Maagzuur (brandend) (7 meningen)
Reflux (6 meningen)
Maagklachten (3 meningen)
Middenrifsbreuk (3 meningen)
Maagontsteking (2 meningen)
Maagzweer (1 mening)

19-09-2010 | Man
Mediciijn gebruik
Ik heb totaal geen last meer van oprispingen. Alle klachten zijn verdwenen.

07-09-2010 | Vrouw
Ontstoken slokdarm
geen last van bijwerkingen en het helpt goed.Geen last meer van maagzuur en oprispingen en/of pijn op de borst

20-08-2010 | Man
Reflux
mijn maagspier klepje werkt niet meer goed, Elke avond een pariet ook wel eens eentje meer het savonds, Moet elke avond een pariet nemen anders komt het maagzuur naar boven, anders stik je . boosdoeners, koffie, vlees , koolzuurhoudende drank, eieren,kaas,melk,chocolade,pindakaas,en sausen van middag eten ,heel veel kans op diaree en kriebelhoest door maagzuur krijg j[lees meer...]e codeine voor 20 mg. Is geen pretje .

08-06-2010 | Vrouw
Ernstige maag/ slokdarm ontstekingen

25-05-2010 | Man
rabeprazol
Reflux Oesofagitis (niet sluitend maagklepje)
Super-medicijn, lekker klein en dus makkelijk in te nemen. Ik gebruik het nu 5 jaar en héél af en toe (gekruid eten) breekt het zuur er doorheen. Nooit problemen mee gehad. Als je 1 dag je pil vergeet, weet je direct waarvoor je het gebruikt ;)

24-05-2010 | Man

21-04-2010 | Vrouw
Branden maagzuur
helpt goed bij mij na veel uit te hebben geprobeerd en allerlei onderzoeken te hebben gehad. Als ik het 1 dag vergeet gaat het de volgende dag nog goed. Heel af en toe heb ik nog wel last van brandend maagzuur ondanks het gebruik van Pariet. Maar dat ligt denk ik dan aan het soort eten wat ik die dag heb gehad (koolsoorten). Verder zeer tevreden zonder bijwerkingen.

12-04-2010 | Man

17-03-2010 | Man
Reflux-Oesofagitis (niet-sluitend maagklepje)
Werkt prima, ik merk het direct als ik een dag heb overgeslagen. Wel veel last van winderigheid, maar weet niet of dat komt door de Pariet.....

16-03-2010 | Man
rabeprazol
Tijdens het inslapen komt te veel maagzuur omhoog waarbij ik ga hoesten en niet meer kan inslapen
bij werking bij mij zijn slaap problemen ik lig al vroeg wakker , zo ben ik de hele dag kapot. maar ik moet het nemen anders kan ik niet meer inslapen omdat bij mij te veel maagzuur hoog komt.

12-02-2010 | Vrouw
Maagzuur
Ik heb altijd Pariet 20 mg geslikt 1 maal daags, prima resultaat voor de reflux. Heb na veelvuldig medicijngebruik ( Tramadol, morfine) zo'n last gehad van de maag dat de arts mij Pantoprazol heeft voorgeschreven. Ben nog geen 1 dag zonder reflux geweest. Pijn is weg gegaan maar komt nu terug met klachten aan de slokdarm, moeilijk kunnen slikken, eten wat niet zakt en een [lees meer...]pijnlijke keel. Ik ga nu weer over op de Pariet.

24-01-2010 | Man
Maagzuur
Prima medicijn. Regelmatig last van opkomend maagzuur. Eén parieje met een glas melk doet wonderen. Zeker 's nachts.

11-01-2010 | Vrouw
Maagproblemen
Zoveel bijwerkingen dat ik er niet mee leven kon: medikatie erger dan de kwaal?

08-01-2010 | Vrouw
Polyentesopathie maagklep
mijn maagklep werkt verkeerd ales ie open moet staan is ie dicht en anders om de pariet slik bij naproxen en tramadol dit help mijn maag te beschermen en minder ziek van de andere medicatie te worden

07-01-2010 | Man
Maagklachten
Kreeg dit middel voor maagklachten. dit bleken later spastiche darmen te zijn en heb ik dit middel dus eigenlijk niet nodig gehad. Ben bij een andere maagbeschermen tegengekomen dat iemand bij het gebruik b12 tekort had. Ik krijg sinds ik Pariet gebruikt heb ook b12 injecties ter aanvulling. Geen id of het van de maagbeschermer komt.... Verder kreeg ik hoofdpijn ervan met [lees meer...]het gevoel alsof er een band strak om m'n hoofd zat. maar hoef niet van dit middel te zijn. Het is wel over nu ik gestopt ben

11-12-2009 | Man