ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 4

11-01-2018

Middenoorontsteking

Zoon van 11 heeft al zijn hele leven last van 'lijm oren' met vele oorontstekingen tot gevolg ondanks buisjes. Omdat bij de zoveelste ontsteking, zijn 'vaste' oordruppels ineens veel klachten gaven moesten we overstappen op Bacicoline van een vervangende KNO arts. Gevolg: Een van de pijn gillend kind wat normaal echt wel wat kan hebben, pijn bij slikken en tijdens de 2e [lees meer...]en 3e druppel een pijnlijk soort "woesh" door zijn hals voelen. 5 minuten loopt het oor en daarna zit alles weer vast en is hij weer doof. Nu blijkt dat hij Bacicoline eerder heeft gehad waardoor hij 2 x op de SEH belandde vanwege de ernstige klachten...Altijd fijn als dossiers goed worden bijgehouden......NOT!
03-12-2017

Pijn (algemeen)

Mijn zoontje van bijna 3 kreeg deze druppels omdat hij nog steeds vreselijke oorpijn had na 5dgn antibiotica (oraal) en constant pijnstilling. Er zat ook een scheurtje in zijn trommelvlies en had dus al dgn een loopoor pijn werd njet minder. Mag geen vocht in de oren komen maar wel oordruppels??? Hij gilde het echt uit vd pijn tijdens de druppels en daarna hij had zo'n ve[lees meer...]rschrikkelijke pijn daarna liep hij zigzaggend. Huisartsenpost gebeld en toch maar meteen mee stoppen. Geen goede ervaring mee dus bij zo'n jong kindje
09-10-2017

Middenoorontsteking

Drie dagen deze druppels gebruikt. Vandaag, derde dag, duizelig en misselijk. Kan niet stabiel lopen , niet eten, drinken met mate, dat komt er snel weer uit (overgeven). Heb buisje in oor, deze druppels gebruikt tegen een loopoor. Vergelijkbare ervaringen met eerdere melders.
08-10-2017

Oorontsteking

Kreeg dit medicijn voorgeschreven van de kno-arts om mijn oorontsteking te bestrijden. De bijwerkingen die ik heb ervaren zijn zo vreselijk heftig geweest dat ik tot 3 x toe de huisartsenpost heb moeten bezoeken. Na 4 x 5 druppels gebruikt te hebben was ik totaal van de wereld, liep als een dronkenlap, moest enorm overgeven en was niet aanspreekbaar!! Ik snap niet dat dit [lees meer...]middel in de handel mag zijn. In de bijsluiter staat namelijk niets over heftige duizelingen en misselijkheid. Vier dagen na gebruik zijn de bijwerkingen nog niet weg. Ik vind het een vreselijk middel en mag het nooit meer gebruiken!
09-09-2017

Oorontsteking

Na het voor de 4 de keer krijgen van zure oordruppels voor mijn niet overgaande oorontstekingen wou ik wat sterkers met meer resultaat. Ik kreeg deze druppels en had na het eerste keer druppelen al spijt. Enorme pijn. Alsof ik met een mes in mijn oor gestoken werd. Niet te houden. Ik werd misselijk van de pijn en probeerden het 3 dagen uit te houden maar na 2 dagen vond ik[lees meer...] het ondraaglijk en ging terug naar mijn huisarts. Conclusie. Deze medicatie werkt averechts bij mij en geeft meer ongemak en pijn dan ik had.
03-09-2017

Oorontsteking

Duizeligheid, misselijkheid, naar. Na paar dagen druppelen kwamen deze klachten. Bizar dat er niets over staat vermeld in de bijsluiter...
14-05-2017

Oorontsteking

Onzeker gevoel in het hoofd, niet echt duizelig maar wel gevoel van dronkenschap en misselijkheid en minder eetlust. Sofradex in het verleden nooit mee gehad.
03-04-2017

Middenoorontsteking

Na het plaatsen van een buisje bleef gehoor dof. KNO vertelde mij dat het buisje verstopt kon zitten en schreef Bacicoline-B voor. Na 1 dag druppelen begon de duizeligheid. Deze werd de 2e dag erger en erger... advies was meteen stoppen met dit medicijn. Nu 3 dagen later nog steeds niet over, maar de arts gaf aan dat het tijd nodig had. Bijwerking van Bacicoline dus. Voo[lees meer...]r mijn nooit meer! Liever Sofradex!
Pagina 1 van 4

Mirena (2031) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (831) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (435) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (433) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (358) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!