ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 2

08-11-2010

Cholerge bijwerking AS en AD

Akineton is een goed geneesmiddel. Van genezing is geen sprake, wel het omderdrukken van tremor en spasmen. Bij 4-8 mg kun je zeggen dat je licht dronken bent en het geeft een licht euforisch gevoel van welbehagen, maar auto rijden is meteen afgelopen. Wat ik wil melden is opletten met eten. Oprispingen zijn niet zeldzaam. Verstopping->Movicolon Oesofagische reflux kla[lees meer...]chten ->neem veel kleine maaltijden en bourgondisch eten kan leiden tot braken omdat de oesofagus onder druk komt te staan wat onaangenaam is.
15-12-2009

Psychose

ik slik tweemaal per dag deze medicijn mijn gevoel wordt tweemaal zo goed gevoeld nergens meer last van andere emoties. .heb wel een beetje last van een droge mond en moet daarom zoveel drinken. maar mijn gevoel is zo lekker. al mijn andere behoeftes is helemaal verdwenen. maar mijn vrouw vindt dat de seks zo goed is 1 keer per dag. dit medicijn geeft je de moet om t[lees meer...]e praten over je angsten en behoeftes. praten is een oplossing vooral met je vrouw want zij moet weten hoe je reageert als zij iets wil vertellen . het heeft mij geholpen toen ik nu ben genezen voorlopig. gemeenschap is belangrijk voor een relatie en het geeft mij een eenrichtingsverkeer van mij kant . maar het gevoel is fantasie. het houdt mijn demonen weg . niet helemaal maar ze blijven op een afstand om mij te genezen deze medicijn is een goed daarvoor . mijn agressie is helemaal weg en doe veel meer met de dag .
06-11-2009

Trillen en zweten door AD

Ik heb deze gekregen tegen de bijwerkingen van een anti-depressiva. Het trillen/beven is totaal verdwenen en het zweten is grotendeels verholpen. Hierdoor voel ik mij een stuk vrolijker.
19-06-2009
Vrouw

Rusteloosheid bij gebruik orap

01-02-2016

Psychische klachten

Ik gebruikte het medicijn voor klachten rondom de risperdal. (Bijvoorbeeld vermoeidheid). In plaats van dat mijn klachten vermidderden, werd het alleen maar erger. Een ritje naar de supermarkt hier 500m vandaan was een hel. Kreeg hele erge spierpijn ofdat ik al 5 km had gelopen ipv die 500m. Verder kreeg ik de hik nadat ik mijn medicatie innam. Eerst dacht ik misschien kom[lees meer...]t het door te snel drinken na mijn medicatie. Toen heb ik geprobeerd het met kwark in te nemen, maar dat gaf geen enkel verschil. Na 3 jaar ben ik met mijn risperdal gestopt en mocht ik later de Akineton afbouwen. (Slikte 5 mg per dag). Mijn spieren doen nu nog elke dag pijn en naar de supermarkt gaan of gewoon even een wandeling gaat niet zonder pijnstillers.
24-03-2013

Akineton (biperideen)

Dit medicijn gebruik ik al 10 jaar en het werkt nog steeds even sterk als in het begin. Ik neem mijn medicatie voor het eten in zodat de werking ook maximaal is. Het positieve punt van akineton is dat het zweten tegengaat en je er wat rustig van wordt. Het doet wat het moet doen, maar de vervelende kant is een 2-3 uur durend gevoel van een soort euforie wat ook geen eufori[lees meer...]e is. Een raar gevoel in hoofd en buik. Het is een aangename bijwerking. De meest vervelende bijwerking is een droge mond (extra goed flossen en tanden poetsen) en wazig zien dat 2 a 3 uur na de inname aanwezig blijft. De inname in de ochtend geeft bijna geen bijwerkingen, maar de inname voor het avond eten merk ik een stuk sterker.
19-05-2012

COPD

Het medicijn is tegen de bijwerkingen van het antipsychoticum sisordinol en het heeft een XTC achtige werking, waardoor het zeer verslavend is.
25-11-2011

Hernia klachten

gekregen om de bijwerkingen te onderdrukken van de oxycontin , de dystonie is elke dag iets minder nu na 1 week akineton gebruik. weinig tot geen bijwerkingen van akineton , alleen misselijk na inname die duurt ongeveer 1 uur.
Pagina 1 van 2

Mirena (1996) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (814) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (419) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (417) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (352) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!