Spierpijn (15 meningen)
Gewrichtspijn (1 mening)

14-01-2017 | Man | 47
Spierpijn
s'morgens aangebracht na een paar uur gaan sporten en toen ging het branden als een gek, heel de bovenkant van mijn armen vuurrood en vreselijke pijn

08-08-2016 | Vrouw | 48
benzydamine (30mg/g)
ik vind het een duur zalfje, wat voor mij niks doet, maar waar ik wel een hele vervelende huid uitslag van heb gekregen. Ik gebruikte het middel voor een overbelaste achillespees, en nu heb ik mijn hele kuit vol met rode bultjes, en ik word gek van de jeuk.

20-06-2017 | Vrouw | 53
Spierpijn
Vanwege spierpijn aan de zijkant van de kuit met uitstraling naar de tenen had ik al drie nachten amper geslapen. Hierop tantum warmte gehaald en ' avonds voor het slapen gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing. In eerste instantie leek het niets te doen. Dus toch maar pijnstillers ingenomen. Vervolgens werd het heet, heter, heetst! Dus wakker en een oplossing gaan z[lees meer...]oeken. Wat in de bijsluiter wordt geadviseerd hielp niet. Het werd dusdanig heet dat ik werkelijk bang werd voor brandwonden. Inmiddels zijn we bijna 24 uur berder. Het been en de hand waarmee gesmeerd is zijn nog inwendig heet en het is gevoelig voor aanraking. De tube is vanochtend al weggegooid. Zonde van het geld, maar nooit meer deze hel.

11-12-2012 | Man | 53
benzydamine
Consequent 4 x per dag stevig inwrijven op de pijnlijke plekken, bv op een zere schouder. Zorg dat de zalf goed in de huid wordt opgenomen. Na 3 tot 5 dagen is de overbelasting weg. De pijn is vaak na een half uurtje al minder.

26-08-2017 | Vrouw | 54
benzydamine (30mg/g)
Ik heb al een aantal keren de gewone tantum gebruikt. Niet de warme! Ik ben er heel tevreden over. Ik heb hem gebruikt bij zenuwbeschadiging, dystrofie bij mijn teen en een tenniselleboog. Ik vind het fijner dan pillen slikken. Het is misschien wat minder effectief, maar afgewisseld met cooling gel is het een prima middel en beter dan voltaren, vind ik. Ze hebben alle prob[lees meer...]lemen goed verholpen.

15-06-2017 | Man | 55
Spierpijn
Zeer effectief en traagwerkend middel tegen spierverrekking. Na een training een bovenbeenspier overbelast. Masseren en hete douche hielpen niet. Voorzichtig tantum aangebracht, alleen smeren op de pijnlijke plek. Erna handen goed wassen. Het middel ging na 1 uur heftig branden en heeft de hele nacht doorgebrand. In de ochtend was alle pijn weg en het euvel verholpen (na e[lees meer...]en training een week eerder 3 dagen niet kunnen lopen). In de nacht nog wel een natte washand op anderen lichaamsdelen gelegd. Onbedoeld was het middel "verplaatst" naar intiemere delen. Zeer dun aanbrengen op zachtere huid als armen en rug en pas na 1 uur beoordelen of het voldoende effect heeft.

22-03-2013 | Man | 57
Artrose
de normale Tantum werkt ruim 12 uur, de nieuwe warmtecreme, kan ik niet verdragen

27-07-2016 | Man | 68
Spierpijn
Mijn leeftijd is 68 jaar. Na een weekend vrij zware arbeid spierpijn in been door overbelasting. Tantum gebruikt op advies van huisarts. Na twee dagen gebruik, (drie keer per dag) geen enkel effect. Ik zou dan op z'n minst een beetje verbetering gemerkt moeten hebben. In mijn ogen een veel te duur niet werkend smeersel.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (578) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum