Spierpijn (15 meningen)
Gewrichtspijn (1 mening)

18-05-2020 | Vrouw | 45
Spierpijn
Ik lees veel over de hitte. Ieder reageert anders. Is het te heftig, haal de hitte eruit met met icepack. En haal evt de crème zoveel mogelijk weg met een washandje. Tatum werkt nl door als je het niet weghaalt. Wees voorzichtig met aanbrengen, een beetje erbij kan altijd, maar eraf is lastiger. Zelf ervaar ik de warmte/hitte als fijn en helpt het bij de spierpijn. Maar [lees meer...]wees gewaarschuwd.

26-08-2017 | Vrouw | 54
benzydamine (30mg/g)
Ik heb al een aantal keren de gewone tantum gebruikt. Niet de warme! Ik ben er heel tevreden over. Ik heb hem gebruikt bij zenuwbeschadiging, dystrofie bij mijn teen en een tenniselleboog. Ik vind het fijner dan pillen slikken. Het is misschien wat minder effectief, maar afgewisseld met cooling gel is het een prima middel en beter dan voltaren, vind ik. Ze hebben alle prob[lees meer...]lemen goed verholpen.

15-06-2017 | Man | 55
Spierpijn
Zeer effectief en traagwerkend middel tegen spierverrekking. Na een training een bovenbeenspier overbelast. Masseren en hete douche hielpen niet. Voorzichtig tantum aangebracht, alleen smeren op de pijnlijke plek. Erna handen goed wassen. Het middel ging na 1 uur heftig branden en heeft de hele nacht doorgebrand. In de ochtend was alle pijn weg en het euvel verholpen (na e[lees meer...]en training een week eerder 3 dagen niet kunnen lopen). In de nacht nog wel een natte washand op anderen lichaamsdelen gelegd. Onbedoeld was het middel "verplaatst" naar intiemere delen. Zeer dun aanbrengen op zachtere huid als armen en rug en pas na 1 uur beoordelen of het voldoende effect heeft.

27-08-2008 | Vrouw
benzydamine
Quervain aan pols, een soort RSI
Na een mechanisch trauma kreeg ik Quervain, dat is een soort RSI/peesontsteking van de pols en mocht ik mijn linkerpols niet meer gebruiken. Ik kreeg een spalk en moest Tantum smeren. Het stilde de pijn goed, maar bleef wel als een schilverig wit laagje op mijn huid zitten. Na een week werd mijn huid ook heel droog en leek op een uitgedroogde sahara. Gelukkig was de pijn w[lees meer...]eg. Nu gebruik ik het bij blauwe plekken, het moet namelijk de zwelling ook wegnemen.

27-02-2017 | Vrouw | 36
Spierpijn
zo een vreselijke nekpijn gehad ik kon niets meer. echt misselijk van de pijn. medicijnen helpen wel, maar je wil gewoon wat meer comfort. de kou op kantoor doet pijn. heb de extra warme tantum genomen, even getest op n klein stukje en geen probleem dus toen op mn hele nek en schouders. heeeeeeeerlijik warm wat een genot. echt een uitvinding en geen dome vragen meer over[lees meer...] geur oid. heb wel n hoog truitje aan, want je huid kleurt een beetje maar dat is niet interessant, de pijn is weg en het is heerlijk warm. wel ff testen, het is namelijk wel warm. als je van hete sauna houdt, dan is dit je ding.

22-03-2013 | Man | 57
Artrose
de normale Tantum werkt ruim 12 uur, de nieuwe warmtecreme, kan ik niet verdragen

11-12-2012 | Man | 53
benzydamine
Consequent 4 x per dag stevig inwrijven op de pijnlijke plekken, bv op een zere schouder. Zorg dat de zalf goed in de huid wordt opgenomen. Na 3 tot 5 dagen is de overbelasting weg. De pijn is vaak na een half uurtje al minder.

23-01-2011 | Vrouw | 31
Spierpijn
Ik doe het na het douchen op de spieren, zodat de spieren tijdens het slapen warm blijven.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (577) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum