Ervaringen met Tantum

Gewrichtspijn (1 mening)

22-02-2021 | Man | 39
benzydamine (30mg/g)
Nekklachten
Wil je een hel op aarde meemaken? Gebruik dan Tantum. Zo zou de reclame er van moeten beginnen. Ik had last van mijn nek en mijn vrouw zei “Ohw daar hebben we wel wat voor in ons medicijnen kast” komt ze aan met tantum zalf. Ik had er nooit van gehoord. Dus liet ik mijn nek en schouders insmeren. Blijkbaar had mijn vrouw mij ook een doodswens dus had ze mij heel dik ingesm[lees meer...]eerd. In het begin voelde het aangenaam branderig aan. Ik dacht Ohw fijn spul. Even later begon dat fijne gevoel over te slaan naar branderig. Nog even later stond satan boven op mijn rug met een bak vol lava in zijn handen wat over mijn rug werd gegoten. Ik jank niet snel maar ik denk dat mijn gejank bij de overburen te horen was. Helse pijn, mijn huid was vuurrood, dik en elk aanraking maakte het 10x erger net als bij een echte brandwond. Ik had eerst met wat doekjes de dikke lagen tantum eraf geveegd. Elke veeg nam een laagje huid mee weg. Althans zo voelde het aan. Nadat ik de pijn niet meer kon verdragen ben ik de douche ingesprongen. Ik voelde elke douche druppel als een lava regen op mijn nek vallen. Jankend heb Ik met zeep alles langzaam van mijn huid afgespoeld. Ik ging weer in bed liggen op mijn buik in de hoop dat de pijn weg zou gaan. Met wat natte doeken die de pijn deed verlichten was het wat meer te verdragen. Na een marteling van geruim een uur was ik in slaap gevallen. Toen ik wakker werd had ik geen pijn meer dus ik dacht dit moet een droom zijn geweest. Ik keek in de spiegel en zag dat mijn gehele rug nog altijd vuurrood was. Het voelde nog steeds heel erg gevoelig aan. Geen droom maar werkelijkheid mensen. Dit spul moeten ze gebruiken bij ondervragingen. Mensen zullen jankend hun misdaad toegeven. De naam van tantum zouden ze ook moeten veranderen naar SATANtum. Geloof me daar komt dit spul vandaan. Dus als je van pijn houd. Be my guest. Maar voor mij? Nooooit meer.

25-05-2019 | Vrouw | 27
benzydamine (30mg/g)
Nekklachten
Omdat ik een erg stijve en zere nek/schouders had, leek me dit een fijn product. Er stond ook bij dat het goed kon helpen bij stijve vastzittende spieren.. Het kon wat gaan branden en warm worden. Nou.. Het was verschrikkelijk. Om te huilen. Het voelde alsof m'n hele huid wegschroeide. Op internet weinig tips. Ik douchen.. Spoelt het naar beneden. Brand het overal!! En wát[lees meer...] een pijn onder de douche. Verschrikkelijk!! Ik bedacht me een koelpack te hebben liggen in de vriezer. Die er zonder doek tegen aangehouden. Steeds verplaatst. En na een half uurtje werd het echt heeerlijk!! Dus.. Meteen iets uit de vriezer erop leggen. Of een nat washandje in de vriezer leggen en die er op doen. Gelijk een nieuwe erin leggen en later wisselen. Ik gebruik dit nooit weer.