Spierpijn (15 meningen)
Gewrichtspijn (1 mening)

22-02-2021 | Man | 39
Nekklachten
Wil je een hel op aarde meemaken? Gebruik dan Tantum. Zo zou de reclame er van moeten beginnen. Ik had last van mijn nek en mijn vrouw zei “Ohw daar hebben we wel wat voor in ons medicijnen kast” komt ze aan met tantum zalf. Ik had er nooit van gehoord. Dus liet ik mijn nek en schouders insmeren. Blijkbaar had mijn vrouw mij ook een doodswens dus had ze mij heel dik ingesm[lees meer...]eerd. In het begin voelde het aangenaam branderig aan. Ik dacht Ohw fijn spul. Even later begon dat fijne gevoel over te slaan naar branderig. Nog even later stond satan boven op mijn rug met een bak vol lava in zijn handen wat over mijn rug werd gegoten. Ik jank niet snel maar ik denk dat mijn gejank bij de overburen te horen was. Helse pijn, mijn huid was vuurrood, dik en elk aanraking maakte het 10x erger net als bij een echte brandwond. Ik had eerst met wat doekjes de dikke lagen tantum eraf geveegd. Elke veeg nam een laagje huid mee weg. Althans zo voelde het aan. Nadat ik de pijn niet meer kon verdragen ben ik de douche ingesprongen. Ik voelde elke douche druppel als een lava regen op mijn nek vallen. Jankend heb Ik met zeep alles langzaam van mijn huid afgespoeld. Ik ging weer in bed liggen op mijn buik in de hoop dat de pijn weg zou gaan. Met wat natte doeken die de pijn deed verlichten was het wat meer te verdragen. Na een marteling van geruim een uur was ik in slaap gevallen. Toen ik wakker werd had ik geen pijn meer dus ik dacht dit moet een droom zijn geweest. Ik keek in de spiegel en zag dat mijn gehele rug nog altijd vuurrood was. Het voelde nog steeds heel erg gevoelig aan. Geen droom maar werkelijkheid mensen. Dit spul moeten ze gebruiken bij ondervragingen. Mensen zullen jankend hun misdaad toegeven. De naam van tantum zouden ze ook moeten veranderen naar SATANtum. Geloof me daar komt dit spul vandaan. Dus als je van pijn houd. Be my guest. Maar voor mij? Nooooit meer.

25-05-2019 | Vrouw | 27
Nekklachten
Omdat ik een erg stijve en zere nek/schouders had, leek me dit een fijn product. Er stond ook bij dat het goed kon helpen bij stijve vastzittende spieren.. Het kon wat gaan branden en warm worden. Nou.. Het was verschrikkelijk. Om te huilen. Het voelde alsof m'n hele huid wegschroeide. Op internet weinig tips. Ik douchen.. Spoelt het naar beneden. Brand het overal!! En wát[lees meer...] een pijn onder de douche. Verschrikkelijk!! Ik bedacht me een koelpack te hebben liggen in de vriezer. Die er zonder doek tegen aangehouden. Steeds verplaatst. En na een half uurtje werd het echt heeerlijk!! Dus.. Meteen iets uit de vriezer erop leggen. Of een nat washandje in de vriezer leggen en die er op doen. Gelijk een nieuwe erin leggen en later wisselen. Ik gebruik dit nooit weer.

19-05-2019 | Vrouw | 42
Spierpijn
Mijn hele schouders en nek staan in de fik, er instaan zelfs blaren. Na eerst proberen te blussen met natte koude lappen, maar onder de douche gaan staan en lauw water er voorzichtig over laten stromen. Leek na tien minuten koelen wat minder branderig aan te voelen. Maar mocht niet zo zijn, uiteindelijk met een halve pot menthopoeder het iets weten te koelen. Nog steeds pi[lees meer...]jn in mijn nek en schouders en blaren erdoor gekregen. Wat een rotzooi!

17-05-2019 | Vrouw | 23
Spierpijn
Ik heb een verschrikkelijke nacht gehad na het gebruik van tantum extra warm op mijn knie. De eerste uren reageerde ik nergens op, maar vervolgens werd het zo ontzettend heet en pijnlijk dat ik dacht dat mn been er af zou vallen of dat er ernstige brandwonden zouden ontstaan. 10 uren later voelde het een stuk beter. Tot ik ging douchen. Nu is de brandende hel terug, zonder[lees meer...] er wat op te hebben gesmeerd. Aanraking doet gewoon al ontzettend pijn. Ik raad dit product sterk af en wil het nooit meer gebruiken!

17-05-2019 | Vrouw | 17
Spierpijn
Voelde alsof een gasbrander op mn rug gehouden werd, denk dat je er een ei op had kunnen bakken.mn beste vriendin heeft me huilend onder de koude douche gezet. Zeer aan te raden als je van pijn houd, zo niet... bespaar het jezelf. Weet niet eens of ik nu vanavond mee tapas kan eten met mijn familie. Ik hou heel veel van tapas. Ik ben boos.

20-06-2017 | Vrouw | 53
Spierpijn
Vanwege spierpijn aan de zijkant van de kuit met uitstraling naar de tenen had ik al drie nachten amper geslapen. Hierop tantum warmte gehaald en ' avonds voor het slapen gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing. In eerste instantie leek het niets te doen. Dus toch maar pijnstillers ingenomen. Vervolgens werd het heet, heter, heetst! Dus wakker en een oplossing gaan z[lees meer...]oeken. Wat in de bijsluiter wordt geadviseerd hielp niet. Het werd dusdanig heet dat ik werkelijk bang werd voor brandwonden. Inmiddels zijn we bijna 24 uur berder. Het been en de hand waarmee gesmeerd is zijn nog inwendig heet en het is gevoelig voor aanraking. De tube is vanochtend al weggegooid. Zonde van het geld, maar nooit meer deze hel.

19-05-2017 | Vrouw | 35
Spierpijn
Vreselijk product vind ik. Voor de nacht op mijn nek/schouders gesmeerd maar de warmte (fik!) werd zo erg dat ik van gekkigheid niet meer wist wat ik moest doen; koude douche, pijnstilling?? Slapen lukte zeker niet, wilde wel janken. Uiteindelijk met natte doekjes naast m'n bed geslapen om steeds te koelen.Helse pijn, voelt als verbranden. Zelfs 2 dagen na aanbrengen nog. [lees meer...]Huid wordt rood, iets dik en prikt als een malle. In de prullenbak ermee zeg ik, wat een rotzooi!

09-05-2017 | Vrouw | 23
Spierpijn
Ik smeerde Tantum Warm op na het douchen tegen de spierpijn in mijn benen. Dit werd afgeraden in de bijsluiter die ik (nog) niet had gelezen. Eerst werd het warm.. toen werd het heet.. toen werd 't fucking heet en toen het voelde alsof Satan in hoogsteigen persoon mijn benen stond te flamberen besloot ik de bijsluiter te lezen om te kijken of ik deze brandende hel ongedaan[lees meer...] kon maken. Dat kon niet. Als je het effect 'niet prettig' vond moest je spoelen met lauwwarm water. Na een uur zou het effect verminderen. Niet prettig was nogal een understatement en de gedachte dat mijn benen voor tenminste nog een heel uur in de fik zouden staan zorgde ervoor dat ik bijna een beetje moest huilen. Inmiddels was ik ook lichtelijk in paniek of ik brandwonden kon oplopen van deze troep, maar daar kon ik niks over vinden op het internet dus dat was al een zorg minder, jeej wat een geluk!! Nou kan het zo zijn dat ik gevoelig ben voor dit spul of dat je absoluut niet vantevoren moet douchen, maar ik zou dit spul nooit meer kopen en raad het iedereen af tenzij je geniet van het gevoel vergelijkbaar met de brandende sensatie die je krijgt als je je lichaam met kokend frituurvet ondergiet.

14-01-2017 | Man | 47
Spierpijn
s'morgens aangebracht na een paar uur gaan sporten en toen ging het branden als een gek, heel de bovenkant van mijn armen vuurrood en vreselijke pijn

08-08-2016 | Vrouw | 48
benzydamine (30mg/g)
ik vind het een duur zalfje, wat voor mij niks doet, maar waar ik wel een hele vervelende huid uitslag van heb gekregen. Ik gebruikte het middel voor een overbelaste achillespees, en nu heb ik mijn hele kuit vol met rode bultjes, en ik word gek van de jeuk.

27-07-2016 | Man | 68
Spierpijn
Mijn leeftijd is 68 jaar. Na een weekend vrij zware arbeid spierpijn in been door overbelasting. Tantum gebruikt op advies van huisarts. Na twee dagen gebruik, (drie keer per dag) geen enkel effect. Ik zou dan op z'n minst een beetje verbetering gemerkt moeten hebben. In mijn ogen een veel te duur niet werkend smeersel.

15-10-2010 | Man
Spierpijn atrose
geen werking

25-11-2008 | Vrouw
Spier- en gewrichtspijn linkerarm
Na 2 weken leek de gehele arm ernstig verbrand. Rode zwelling, gele pusafscheiding. Huisarts schreef daarop histamineremmer voor. Het heeft 3 maanden geduurd voordat deze effecten weer enigszins verdwenen waren. Wel blijvende optische schade aan de huid (vlekken). Rapportage en foto's aan de importeur van Tantum gestuurd. Die heeft daar niet op gereageerd.

16-11-2015 | Vrouw | 46

15-12-2012 | Vrouw | 21
Spierpijn
Zowel ik als mijn vader hebben dit middel gebruikt. en hebben er beide veel pijn van gehad. Het werd niet warm maar bloedheet. Ook werd de huid rood. In de bijsluiter staat dat je er een lotion of alcohol houdende creme op kan smeren ( zoals handcreme) en dat de warmte hierdoor moet verminderen. Dit hield niet. De pijn hield aan. IK gebruik het product nooit weer. En voor [lees meer...]mensen die het willen gebruiken, raad ik aan om het eerst op een heel klein stukje huid te proberen om te kijken hoe je er op reageert.

17-04-2019 | Man | 24
Spierpijn
Helaas las ik de reviews nadat ik het al over mn complete rug en nek heb gesmeerd. Ik kan je vertellen dat mijn rug compleet in de fik staat. Notre dam is er niks bij. Lijkt wel alsof er iemand met napalm mijn nek heeft ingesmeerd en het probeert de blussen met hete olie! (…)