This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 1

14-05-2015
Vrouw, 27 jaar

Epsipam (tetrazepam)

Hallo, Ik ben een jonge meid van 27 jaar die al jaren leeft met het trapeziussyndroom/ trapeziumsyndroom. En ik heb van mijn huisarts epsipam gekregen. Ik vond het de beste medicatie die er bestond, want ik heb er drie jaar meegeleefd zonder naar de huisarts te gaan, want ik was naar de schoolarts geweest en zij heeft een hele verkeerde diagnose gesteld. En vroeger had ik [lees meer...]bijna constant pijn in mijn nek en schouders en ook als ik mijn schouder moest inspannen om iets te doen. Met epsipam te nemen verdween mijn constante pijn en ook de pijn als ik iets moet doen. Sinds epsipam uit de handel is, heb ik weer die constante pijn en de pijn als ik iets moet doen: Vandaag kan ik bijna geen weg van de pijn. Ik mis epsipam verschrikkelijk en zit er tegen iedereen over te klagen. Ik woon in West-vlaanderen, België en ga naar apotheek decorte en er is een vrouw die mijn medicatie voor een hele week klaarzet en die hoort mij enorm veel klagen dat epsipam uit de handel is. Nu heb ik al chloorzoxazon gekregen en nu diazepam + kiné. Maar dat is niets waard!!! De mevrouw die in december hier gereageerd heeft, vroeg waarom niemand het opneemt voor ons. Ik heb al meer dan één keer gedacht: Waarom zouden we niet allemaal samen kunnen komen en een boze brief schrijven naar de firma en zeggen dat tetrazepam weer in de handel moet komen? Nu ik dit typ, begin ik bijna te huilen omdat ik nu zoveel pijn heb en epsipam verschrikkelijk mis :(. Met vriendelijke groeten, Raissa
08-12-2014
Vrouw, 47 jaar

Epsipam (tetrazepam)

ik was heel content met epsipam, heb al heel wat problemen gehad met het zoeken naar een medicatie dat mijn spieren ontspant zoals epsipam, maar geen medicatie dat mij hierbij helpt, zoals baclofen en valium, die zorgden voor zware bijwerkingen nu behelp ik mij met serenase, een lichte spierontspanner, maar niet zo goed als epsipam en nu met die kou, je kunt niet geloven[lees meer...] hoe hard ik epsipam mis en ik weet dat dit voor anderen ook zo is ik ben zo kwaad op pharmatie die dit hebben weggenomen waarom is er niemand die het opneemt voor ons?
30-01-2014
Vrouw, 67 jaar

Artrose van de wervelkolom

waarom nemen ze iets goed van de markt dat de mensen helpt bij erge pijn, ik vind het geen goed idee, ieder neemt toch waar hij zich goed bij voelt of niet? ik vind het erg dat we het niet meer kunnen krijgen, nu nemen we wel meer medicatie tegen de pijn, is dat dan beter? van iemand met veel pijn jenny
03-11-2013
Vrouw, 60 jaar

Epsipam (tetrazepam)

Ik had al jaren last van gewrichtpijnen & nek, rugpijnen, heb veel kinesist therapy gevolgd, maar had weinig baat bij dit alles. Ook hebben toen wel cortisonen in gespoten omdat ze dachten dat dit zou helpen, maar neen ik kon er niet tegen en zwelde ziender ogen op, dus stoppen. tot op die bewuste dag de dokter mij aan rade om myolastan te gebruiken s' avonds voor 't slap[lees meer...]en gaan en ja na verloop van tijd ondervond ik beterschap, nadien ben ik overgestapt naar epsipam 50mg, een zogezegd wit produkt van myolastan maar juist helemaal dezelfde samenstelling, alleen iets goedkoper en er waren 90 tabeletten in. Tot dit jaar werd ineens deze Epsipam van markt gehaald waarom weten we niet en er is niets in de plaats gekomen daarvoor, wat ik héél erg vind voor mij; maar ook voor véle lotgenoten. Hopelijk kan ik epsipam in nederland kopen via apotheek, als het daar ook verkrijgbaar is.
31-08-2013
Vrouw, 46 jaar

Spierpijn

Helaas is epsipam vanaf 1 september niet meer te krijgen in België. Een grote ramp voor mij en zoveel anderen ,want het hielp super voor mijn spierspanningen .
26-09-2012
Man, 59 jaar

Artrose

had gewricht en spierpijen waardoor Ik niet langer dan een uur kon slapen aan een stuk. Met Epsipam kon ik weer 4-5 uren diep slapen en is de pijn verminderd . Wel terug slaapproblemen bij het stoppen met de medicamenten ( dus maar tijdelijk te gebruiken en wekt waarschijnlijk wat verslavend en daarom ben ik gestopt en ook omdat Ik vrees voor eventueel bijwerkingen bij lan[lees meer...]g gebruik . moet zeker bijsluiter goed lezen
Pagina 1 van 1

Thyrax Duotab (659) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (345) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (329) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely