lees de ervaringen

Wordt gebruikt bij:

4 meningen
Pagina 1 van 1

30-01-2014
Vrouw (67) - Artrose van d...

Tevredenheid over:
waarom nemen ze iets goed van de markt dat de mensen helpt bij erge pijn, ik vind het geen goed idee, ieder neemt toch waar hij zich goed bij voelt of niet? ik vind het erg dat we het niet meer kunnen krijgen, nu nemen we wel meer medicatie tegen de pijn, is dat dan beter? van iemand met veel pijn jenny
U kunt alleen reacties geven als u ingelogd bent. Inloggen kunt u rechts hiernaast op deze pagina of maak eerst een account aan als u dit nog niet heeft gedaan. Registreer

03-11-2013
Vrouw (60)

Tevredenheid over:
Ik had al jaren last van gewrichtpijnen & nek, rugpijnen, heb veel kinesist therapy gevolgd, maar had weinig baat bij dit alles. Ook hebben toen wel cortisonen in gespoten omdat ze dachten dat dit zou helpen, maar neen ik kon er niet tegen en zwelde ziender ogen op, dus stoppen. tot op die bewuste dag de dokter mij aan rade om myolastan te gebruiken s' avonds voor 't slap[lees meer...]en gaan en ja na verloop van tijd ondervond ik beterschap, nadien ben ik overgestapt naar epsipam 50mg, een zogezegd wit produkt van myolastan maar juist helemaal dezelfde samenstelling, alleen iets goedkoper en er waren 90 tabeletten in. Tot dit jaar werd ineens deze Epsipam van markt gehaald waarom weten we niet en er is niets in de plaats gekomen daarvoor, wat ik héél erg vind voor mij; maar ook voor véle lotgenoten. Hopelijk kan ik epsipam in nederland kopen via apotheek, als het daar ook verkrijgbaar is.

31-08-2013
Vrouw (46) - Spierpijn

Tevredenheid over:
Helaas is epsipam vanaf 1 september niet meer te krijgen in België. Een grote ramp voor mij en zoveel anderen ,want het hielp super voor mijn spierspanningen .

26-09-2012
Man (59) - Artrose

Tevredenheid over:
had gewricht en spierpijen waardoor Ik niet langer dan een uur kon slapen aan een stuk. Met Epsipam kon ik weer 4-5 uren diep slapen en is de pijn verminderd . Wel terug slaapproblemen bij het stoppen met de medicamenten ( dus maar tijdelijk te gebruiken en wekt waarschijnlijk wat verslavend en daarom ben ik gestopt en ook omdat Ik vrees voor eventueel bijwerkingen bij lan[lees meer...]g gebruik . moet zeker bijsluiter goed lezen

Pagina 1 van 1

Mirena spiraal (1693) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (347) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (302) - Antibiotica - penicillines breedspectrum