categorie

Schimmelinfecties - vaginaal

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Schimmelinfecties - vaginaal

25-07-2021 | Vrouw | 32
Vaginale schimmelinfectie
Kuur van 3 dagen bij 36 weken zwanger. Eerste dag ingebracht nauwelijks bijwerkingen volgende dag direct verlichting qua klachten. Volgende dag wel heel veel vieze afscheiding. Tweede dag inbrengen na 30 minuten heel erg branderig gevoel hield ongeveer 45 minuten aan. Daarna werd het minder. Volgende ochtend niks gemerkt. Derde dag is vandaag dus nog geen idee. P[lees meer...]rettig is het niet, maar vergeleken met de klachten ben ik tot nu toe tevreden. Tip: verminder drastisch suiker inname. Dat helpt ook.

Metronidazol Injecties/Tabletten

04-07-2021 | Vrouw | 52
metronidazol
Bacteriële infectie
Ik heb dit antibiotica kuur van 500mg voor 10 dagen gekregen. Ik voelde me zo beroerd en ziek dat Ik wilde stoppen, contact met het ziekenhuis gemaakt om te laten weten dat dit medicijn me echt ziek maakt en dat ik ermee gaat stoppen. De internist zou me bellen , maar heeft het niet gedaan. Ik heb besloten om de kuur toch af te maken. Na 2 dagen heb ik nog steeds deze[lees meer...]lfde klachten, dit is een afrader , nooit meer.

27-06-2021 | Man | 26
Vaginale schimmelinfectie
Na bevalling last van een vaginale schimmelinfectie gekregen, Gyno Daktarin op advies van huisarts. Eerste capsule ingenomen daarna erg veel last van jeuk/branderigheid gekregen, inderdaad erger dan de oorspronkelijke klachten. Toch in slaap gevallen en na twee uur wakker geworden, geen last meer van de bijwerkingen. De twee capsules daarna, veel minder last gehad. Bijwerk[lees meer...]ingen waren inderdaad niet fijn maar wel te overzien en het heeft zijn werk gedaan.

26-06-2021 | Vrouw | 24
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb dit product de eerste nacht gebruikt en ik heb een paar uur wakker gelegen van de pijn. Het brandde ZO ERG de jeuk en pijn is niet normaal!!! Dit was een van de ergste nachten in mijn leven. En ik moet nog 2 dagen het tablet innemen... Toen ik wakker werd was het brandende gevoel en de pijn weg, het jeukt nog wel. Ik snap niet dat dit product wordt aangeraden door d[lees meer...]e huisarts! Natuurlijk reageert elk lichaam er anders op, maar Ik wist niet meer wat ik moest doen en heb er maar iets kouds op gelegd, dit hielp niks. Ik raad dit product niemand aan er moet vast een andere product zijn waarmee de schimmel weg gaat deze pijn was nog erger dan heel de infectie.

09-06-2021 | Vrouw | 34
Vaginale schimmelinfectie
Deze capsule voorgeschreven gekregen vanwege een vaginale schimmelinfectie. Ik ben 5 weken zwanger en dit zou een veilig middel zijn om te gebruiken. Het is nu 1.20 s nachts en ik zit in bad met lauw water te bidden dat deze jeuk/dit branderige gevoel weer weggaat... wat een verschrikkelijk spul is dit zeg. Ik ben alle vrouwen die hun ervaring hebben gedeeld hier zeer dank[lees meer...]baar want hierdoor wist ik dat het niet uitzonderlijk/gevaarlijk is wat ik voel. Voor de dame die opmerkt dat ze alle reacties behoorlijk overtrokken vond: wat fijn dat je er geen last van hebt gehad. Anderen ervaren het toch echt anders.

04-06-2021 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Ik ben nu 26 weken zwanger en heb onderhand al 8 weken last van vaginale schimmelinfecties. Een half uur geleden het ei capsule in gebracht en mijn hemel wat jeukt het. Zoveel jeuk ik zweette ervan en wist echt niet waar ik het zoeken moest. Gelukkig stelde deze reviews mij erg gerust, dat ik niet de enige was! De jeuk is erger dan de schimmelinfectie zelf maar ik gelukkig[lees meer...] nu iets afgenomen dus hopelijk blijft dat zo! Geen idee of de medicatie helpt, ik bid van wel want het is echt geen pretje dit gevoel.

21-05-2021 | Vrouw | 25
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb vaker last van een schimmelinfectie en een pilletje van de dokter werkt beter dan van de drogist. Het inbrengen ging prima. Tot ik in de nacht wakker werd van de jeuk. Daarna ging het ook nog eens branden. Wegspoelen onder de douche maakte geen verschil. 3 uur wakker gelegen van de pijn. Het doet wel goed zijn werk maar de bijwerkingen zijn heel rot. Gebruik dit in [lees meer...]het weekend en niet als je moet werken.

14-05-2021 | Vrouw | 22
Antibiotica profylaxe
Ik heb het gister avond voor t slapen ingebracht geen bijwerkingen gekregen pas tot dat ik wakker werd en moest plassen toen begon het heel erg te jeuken heb er iets kouds voor gelegd maar t jeukt nog steeds enorm heb er nog last van ik kreeg geen zalfje mee voor de jeuk

13-05-2021 | Vrouw | 48
Buikpijn
Ik kampte ong 4 maanden met onderbuik pijn. Na een week ging dat van zelf weer over maar kreeg het na een week aanhouden de en deze keer duurde het ong twee weken. Intussen had ik ook last van me maag en algeheel buikpijn en onderbuik pijn kreeg extra erbij. Aantal keren bij mij ha geweest en er is een test gedaan voor blaasontsteking en dat was negatief. Verder niets mee[lees meer...] gedaan. Al met al zijn we 4 maanden verder de pijn heeft zich in verschillende vormen voorgezet. Begon met knedende, dan branderige en zurige krampachtige of heftige weeën achting. Sinds een week kreeg ik last van mijn g-spot onwijs brandend pijn. Verder geen jeuk of slijm. Kreeg van ha deze zalf en ben gisteren begonnen. Als bijwerking heb ik veel last van extra branderige pijn na het aanbrengen. Vandaag bij tweede x gebruik voelt minder pijnlijk. Denk wel dat het helpt.

09-05-2021 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Voor het slapen gaan ingebracht en 's ochtends wakker geworden met ZO VEEL JEUK en branderigheid dat ik echt niet meer wist waar ik het moest zoeken, ik kon wel huilen! Het was gelukkig weekend maar ik had hiermee écht niet naar werk gekund, zo erg was het. Voor wie dit ook heeft en dit leest, dit is hoe het bij mij uiteindelijk gestopt is: 1. Niet krabben of wrijven[lees meer...]! 2. Met een lauwwarme/koude douche alles wegspoelen, ook alle crème uit de vagina halen, zorgen dat er zo min mogelijk achterblijft 3. HEEL VEEL VASELINE, ruim aanbrengen in elk klein hoekje, ook in de vagina 4. Zorgen dat je vagina op natuurlijke wijze vochtig wordt (...wel in je eentje natuurlijk, je moet op dit moment echt niet denken aan seks). 5. Nog meer vaseline De schimmelinfectie is wel weg, dus het is het uiteindelijk wel waard geweest.

07-05-2021 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Ik had last van nare geurtjes en meer dan normaal witte afscheiding.

04-05-2021 | Vrouw | 35
Vaginale schimmelinfectie
Dit middel heeft mij altijd goed geholpen in het verleden. Nu ik een spiraaltje heb lijkt de pijn en jeuk te verergeren met dit middel. Na 1 pil inbrengen een slapeloze nacht gehad en het met koud water weg moeten spoelen. Stap nu over naar een oraal middel.

19-04-2021 | Vrouw | 33
Vaginale schimmelinfectie
Na Daktarin capsule 1200 mg vaginaal te hebben ingebracht (wat erg pijnlijk is bij een schimmelinfectie) kreeg ik 2 dagen later bloedverlies wat na 3/4 dagen alleen maar erger werd. Toch ook maar een urinetest gedaan en daar kwam uit dat ik ook te maken heb met een acute urineweg infectie. Antibiotica gekregen maar bloeden stopt niet. Word pas over 1 week ongesteld maar he[lees meer...]b op dit moment dezelfde krampen en bloedverlies als menstruatie. Verlies ook veel stolsels bloed tijdens het plassen. Morgen maar de dokter bellen..

17-04-2021 | Vrouw | 18
Vaginale schimmelinfectie
Gister nacht de eenmalige capsule ingebracht rond 23:00. Was niks aan de hand heb kunnen slapen tot 11:00. Ik word wakker met een HEF TI GE jeuk!!! Ik kan niet meer!!! Ik lig huilend op me bed ik heb een koude douche genomen wat niet helpt ik heb er ijs geprobeerd op te houden en ook dat helpt niet. De apotheek gebeld om te vragen wat ik eraan kan doen op een zaterdag en d[lees meer...]ie zegt dat de bijwerkingen normaal zijn en ik moet afwachten. Ik ga serieus dood van de jeuk en pijn ik raad dit product niemand aan NEEM DE RISICO NIET!!!!!!!! Ik kan niet bewegen niet liggen niet zitten alleen maar constant jeuk ben ten einde raad.

02-04-2021 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
simpel in gebruik. Ik was een beetje bang voor bijwerkingen, zoals ik die hier las & al een keer had ervaren met de capsule van Canesten. Totaal geen last van jeuk gehad meer, wel wat zwelling maar dat was na een dag weer weg. Product doet goed zijn werk

30-03-2021 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Werd na inbrengen alleen maar erger en heb er een nacht niet van kunnen slapen

08-03-2021 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Heb nu 2 keer een tablet van 1200mg gekregen en het lijkt alleen maar erger te worden. Helpt totaal niet

03-03-2021 | Vrouw | 21
Abnormaal vaginaal bloedverlies

02-02-2021 | Vrouw | 18
Abnormaal vaginaal bloedverlies

01-02-2021 | Vrouw | 28
Vaginale schimmelinfectie
Van tevoren was ik redelijk sceptisch en een beetje angstig om het product te gebruiken, door alle horrorverhalen die ik hier las. Toch maar de gok genomen en het product gebruikt voor het slapengaan. Ik was erg blij met het feit dat het super snel heeft geholpen, heb geen enkele bijwerking gehad ook! Uiteraard is het per persoon verschillend of en welke bijwerkingen er ko[lees meer...]men, maar uit mijn persoonlijke ervaring kan ik zeggen dat het erg goed helpt tegen deze infectie!

30-01-2021 | Vrouw | 30
Vaginale schimmelinfectie
In het verleden vaker gebruikt en zeer positief over. Tot dat ik vorige maand voor het eerst na mijn bevalling ongesteld was geworden en daardoor waarschijnlijk een schimmel had gekregen weer de vaginale capsules genomen. Snachts een behoorlijk branderig gevoel, uren wakker liggen van de jeuk en pijn. Nu weer precies hetzelfde liedje... weer na de menstruatie een vaginale [lees meer...]schimmel, dus weer een kuur. De bijwerkingen zijn erger dan de kwaal. Brrr voor mij deze niet meer!!!

17-01-2021 | Vrouw | 26
miconazol
Ik heb meerdere keren per jaar. Laten we zeggen om de 2 of 3 maanden een schimmel infectie. Vaak naar huisarts gegaan die weet ook niet wat hij ermee aan moet. Heb 3 of 4 keer gyno daktarin gebruikt. Meestal 3 daagse capsule dit keer 1 daagse van 1200. In principe geen extreme bijwerkingen gehad zoals ik hier lees? Nu net wederom 1 capsule naar binnen gebracht ben benieuwd[lees meer...] na alle horror verhalen.

02-01-2021 | Vrouw | 32
Vaginale schimmelinfectie
Wat een verschrikkelijk spul om te gebruiken. Het inbrengen alleen al was een hel! Want door de droge vagina deed het pijn om het “eitje” er goed diep in te krijgen. Vervolgens maar een heel piep klein druppeltje glijmiddel erop gedaan. Want anders kreeg ik het er echt niet in (zonder veel pijn) eenmaal dat achter de rug te hebben begon het verschrikkelijk te jeuken. Echt [lees meer...]om gek van te worden. De jeuk was zo heftig dat je er gewoon niet van kan slapen!

16-12-2020 | Vrouw | 18
Vaginale schimmelinfectie
Hii, Ik heb dus nu voor de tweede keer dit medicijn gebruikt en heb het gisteravond ingebracht en ik dacht laat ik toch even op deze site kijken naar de mening van anderen aangezien het bij mij de eerste keer ook best veel bijwerkingen had...! Sommige mensen hebben meer last van anderen en inderdaad kan de last heel intens zijn. Maar dit is niet ongewoon want de sc[lees meer...]himmels moeten worden gedood. Ik heb het zelf de eerste keer ook zeer intens ervaren en daar ook veel om gehuild en ook met ijs gezeten, maar mijn infectie was na een paar dagen wel weg en na een week waren ook alle horror bijwerkingen weg. Ik vind het ook geen fijn product maar ik wil natuurlijk wel dat mijn infectie weg gaat... het doet nu ook al weer pijn maar ik hoop dat het niet zo erg word als vorige keer!! Liefs

Gynomyk

13-12-2020 | Man | 23
butoconazol
Vaginale schimmelinfectie
Mijn huisarts schreef mij dit product voor omdat ik een schimmel had aan mijn voorhuid penis. Ik vond dat wel vreemd want dit is een product voor vaginale schimmel. Ik gebruikte dit voor het eerst in de ochtend en 's avonds was de schimmel al volledig verdwenen!! Ik heb het nog 3 dagen verder blijven nemen en zit nu wel met heel veel jeuk. De schimmel blijft nog steeds weg[lees meer...] dus ik ben wel tevreden. Nog even doorzetten met de jeuk helaas.

22-11-2020 | Vrouw | 33
Vaginale schimmelinfectie
Vrijdag ingebracht, zaterdagochtend witte korrelige afscheiding later op de ochtend licht roze, in de middag ongesteldheids hoeveelheid aan bloeding gekregen, ben nu een dag verder en heb hier nu nog last van (moet eigenlijk pas over 1,5 week ongesteld worden. Ook wat last van een benauwd gevoel gekregen na 1 dag, heel onprettig. Maar om het maar van de positieve kant te b[lees meer...]ekijken, de jeuk is (hopelijk blijvend) verdwenen.

20-11-2020 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Na het inbrengen van het ei wat vrijwel makkelijk ging werd ik na een aantal uur wakker van heftige steken en jeuk in mijn vagina. Ik heb toen geprobeerd het weg te spoelen maar dit leek niet te werken, het begon ook nog te branden en er leek een uitslag te ontstaan die naar mijn liezen toe trok. Uiteindelijk heb ik de eerste hulp die zeiden dat ik gewoon heel erg last had[lees meer...] van de bijwerkingen en dat er niks was wag ze konden doen. Ik weet tot op heden niet of de schimmelinfectie of de klachten over zijn want ik ervaar nog steeds enige jeuk.

Metronidazol Injecties/Tabletten

30-10-2020 | Vrouw | 43
metronidazol
Blaasontsteking
Bang voor alles, niks aan de hand! Beetje jammer van de alcohol.

21-10-2020 | Vrouw | 55
miconazol
Ik ondervind net dezelfde klachten, wat kan dit toch zijn ?

20-10-2020 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Ik kreeg door het gebruik van antibiotica een vaginale schimmelinfectie waardoor ik voor 3 dagen deze kuur kreeg. Eerste dag ging prima, tweede dag begonnen de bijwerkingen op te spelen na het inbrengen waardoor ik tot 05:00 ‘s nachts wakker gelegen heb, derde dag waren de bijwerkingen zo intens dat ik weer de hele nacht wakker gelegen heb. De schimmelinfectie is minder ge[lees meer...]worden, maar niet over.

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (5450)
Anticonceptie - overig (3987)
Cholesterol (2993)
Depressie - antidepressiva overig (2824)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2500)
Pijn - morfine-achtigen (2295)
ADHD - psychostimulantia (2230)
Pijn (2078)
Verslavingsziekten (2062)
Bloeddruk - betablokkers (1747)
Maagzuur - protonpompremmers (1622)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1576)
Anticonceptie - eenfase (1451)
Angststoornissen (1285)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1239)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1202)
Depressie - antidepressiva TCA (1087)
Antibiotica - urineweginfectie (1028)