miconazol

16-10-2021 | Vrouw | 34
Vaginale schimmelinfectie
Wat een vreselijk pil is dit zeg, het is erger dan die hele schimmelinfectie. Ik moest donderdagavond beginnen, nou ik wist na een kwartier niet waar ik het moest zoeken. Zoveel pijn en ontzettende jeuk, leek alsof me onderstel in brand stond. Ik kon niet slapen, moest nog werken dag erna. Dit is de laatste keer dat ik hier gebruik van maak, ik heb dit vaker gebruikt maar [lees meer...]dat was never nooit zo heftig. Ik wilde bijna huilen, vandaag me tweede pil, jeuk en branderige gevoel is wel minder, maar dit doen ik nooit meer. Want heb slaap en lig nu weer wakker pfff

09-10-2021 | Vrouw | 67
Vaginale schimmelinfectie
Ik had nauwelijks last van mijn schimmelinfectie. Dokter constateerde het toen ik voor andere klacht kwam. Twee dagen na inbrengen is mijn hele lijf rood en alles jeukt vreselijk. Mijn benen, armen, buik. Echt vreselijk. NOOIT meer deze troep. Nu al een week zonder verbetering. Hopelijk gaat het toch vanzelf over.

24-09-2021 | Vrouw | 31
Vaginale schimmelinfectie
7 weken zwanger en dit medicijn van de dokter gekregen voor de infectie. Voor het slapen ingedaan, werd na 3 uur wakker om te plassen en kreeg ik verschrikkelijke jeuk!! Dit werd met de minuut erger en heeft uiteindelijk 3 uur volgehouden. Enige wat heeft geholpen was even in een warm/lauw bad te gaan, daarna was de jeuk minder en kon ik eindelijk een beetje slapen. Merk n[lees meer...]og wel lichte jeuk/irritatie na het plassen. Hopelijk wordt het niet meer zo erg als in de avond!

19-09-2021 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Wat een hell! Gisteravond vroeg naar bed omdat ik de jeuk en pijn niet meer kon verdragen. Snel die capsule erin en slapen dacht ik. Nou, ik kon wel janken! De jeuk werd erger em erger. Geen oog dicht gedaan vannacht. Toen ik vanmorgen opstond liep er allemaal viezigheid uit. Beetje schoonmaken onder de douche, maar die jeuk.... afzien

31-08-2021 | Vrouw | 30
Vaginale schimmelinfectie
Gisteravond ingebracht. Ging makkelijk. Gewoon doorgeslapen maar sinds ik wakker ben sta ik in brand ! Geen idee hoe ik nu naar werk moet, wat een drama! Nu lees ik dat ik niet de enige ben gelukkig maar dit is nog erger dan de oorspronkelijke klacht! Ik hoop maar dat het het waard is, wat een pijn!

28-08-2021 | Vrouw | 25
Vaginale schimmelinfectie
23u ingebracht en 4u later wakker met zeiknat ondergoed maar hey oke. MAAR DIE PIJN EN DAT BRANDEN EN DIE JEUK. Ik heb door de badkamer gekrópen niets hielp. Spoelen met water, washand, alles eruit peuteren, wattenstaafjes, zitten in teiltje water. Alles is meedere keren gepasseerd. Nu na paracetamol en een bevroren maandverband (post bevallingstip!!! ) is de rust wat wede[lees meer...]rgekeerd. En oh, ik heb zo gelachen om alle reacties, het feit dat ik niet alleen ben en dat meerdere berichten hiervan middenin de nacht zijn geschreven like mine. We got this girls 💪 Toch tip van de dag: VRAAG EEN ANDER MIDDEL AAN JE HUISARTS

08-08-2021 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Kuur van 3 dagen. Eerste nacht nergens last van. Gisteravond voor het slapen pil 2 ingenomen. MIJN GOD, wat een jeuk heb ik gehad vannacht. Ik dacht dat ik gek werd. Ik kijk er ontzettend tegenop om de laatste in te nemen vanavond :( mag toch hopen dat dit werkt uiteindelijk.

25-07-2021 | Vrouw | 32
Vaginale schimmelinfectie
Kuur van 3 dagen bij 36 weken zwanger. Eerste dag ingebracht nauwelijks bijwerkingen volgende dag direct verlichting qua klachten. Volgende dag wel heel veel vieze afscheiding. Tweede dag inbrengen na 30 minuten heel erg branderig gevoel hield ongeveer 45 minuten aan. Daarna werd het minder. Volgende ochtend niks gemerkt. Derde dag is vandaag dus nog geen idee. P[lees meer...]rettig is het niet, maar vergeleken met de klachten ben ik tot nu toe tevreden. Tip: verminder drastisch suiker inname. Dat helpt ook.

27-06-2021 | Man | 26
Vaginale schimmelinfectie
Na bevalling last van een vaginale schimmelinfectie gekregen, Gyno Daktarin op advies van huisarts. Eerste capsule ingenomen daarna erg veel last van jeuk/branderigheid gekregen, inderdaad erger dan de oorspronkelijke klachten. Toch in slaap gevallen en na twee uur wakker geworden, geen last meer van de bijwerkingen. De twee capsules daarna, veel minder last gehad. Bijwerk[lees meer...]ingen waren inderdaad niet fijn maar wel te overzien en het heeft zijn werk gedaan.

26-06-2021 | Vrouw | 24
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb dit product de eerste nacht gebruikt en ik heb een paar uur wakker gelegen van de pijn. Het brandde ZO ERG de jeuk en pijn is niet normaal!!! Dit was een van de ergste nachten in mijn leven. En ik moet nog 2 dagen het tablet innemen... Toen ik wakker werd was het brandende gevoel en de pijn weg, het jeukt nog wel. Ik snap niet dat dit product wordt aangeraden door d[lees meer...]e huisarts! Natuurlijk reageert elk lichaam er anders op, maar Ik wist niet meer wat ik moest doen en heb er maar iets kouds op gelegd, dit hielp niks. Ik raad dit product niemand aan er moet vast een andere product zijn waarmee de schimmel weg gaat deze pijn was nog erger dan heel de infectie.

09-06-2021 | Vrouw | 34
Vaginale schimmelinfectie
Deze capsule voorgeschreven gekregen vanwege een vaginale schimmelinfectie. Ik ben 5 weken zwanger en dit zou een veilig middel zijn om te gebruiken. Het is nu 1.20 s nachts en ik zit in bad met lauw water te bidden dat deze jeuk/dit branderige gevoel weer weggaat... wat een verschrikkelijk spul is dit zeg. Ik ben alle vrouwen die hun ervaring hebben gedeeld hier zeer dank[lees meer...]baar want hierdoor wist ik dat het niet uitzonderlijk/gevaarlijk is wat ik voel. Voor de dame die opmerkt dat ze alle reacties behoorlijk overtrokken vond: wat fijn dat je er geen last van hebt gehad. Anderen ervaren het toch echt anders.

04-06-2021 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Ik ben nu 26 weken zwanger en heb onderhand al 8 weken last van vaginale schimmelinfecties. Een half uur geleden het ei capsule in gebracht en mijn hemel wat jeukt het. Zoveel jeuk ik zweette ervan en wist echt niet waar ik het zoeken moest. Gelukkig stelde deze reviews mij erg gerust, dat ik niet de enige was! De jeuk is erger dan de schimmelinfectie zelf maar ik gelukkig[lees meer...] nu iets afgenomen dus hopelijk blijft dat zo! Geen idee of de medicatie helpt, ik bid van wel want het is echt geen pretje dit gevoel.

21-05-2021 | Vrouw | 25
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb vaker last van een schimmelinfectie en een pilletje van de dokter werkt beter dan van de drogist. Het inbrengen ging prima. Tot ik in de nacht wakker werd van de jeuk. Daarna ging het ook nog eens branden. Wegspoelen onder de douche maakte geen verschil. 3 uur wakker gelegen van de pijn. Het doet wel goed zijn werk maar de bijwerkingen zijn heel rot. Gebruik dit in [lees meer...]het weekend en niet als je moet werken.

14-05-2021 | Vrouw | 22
Antibiotica profylaxe
Ik heb het gister avond voor t slapen ingebracht geen bijwerkingen gekregen pas tot dat ik wakker werd en moest plassen toen begon het heel erg te jeuken heb er iets kouds voor gelegd maar t jeukt nog steeds enorm heb er nog last van ik kreeg geen zalfje mee voor de jeuk

09-05-2021 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Voor het slapen gaan ingebracht en 's ochtends wakker geworden met ZO VEEL JEUK en branderigheid dat ik echt niet meer wist waar ik het moest zoeken, ik kon wel huilen! Het was gelukkig weekend maar ik had hiermee écht niet naar werk gekund, zo erg was het. Voor wie dit ook heeft en dit leest, dit is hoe het bij mij uiteindelijk gestopt is: 1. Niet krabben of wrijven[lees meer...]! 2. Met een lauwwarme/koude douche alles wegspoelen, ook alle crème uit de vagina halen, zorgen dat er zo min mogelijk achterblijft 3. HEEL VEEL VASELINE, ruim aanbrengen in elk klein hoekje, ook in de vagina 4. Zorgen dat je vagina op natuurlijke wijze vochtig wordt (...wel in je eentje natuurlijk, je moet op dit moment echt niet denken aan seks). 5. Nog meer vaseline De schimmelinfectie is wel weg, dus het is het uiteindelijk wel waard geweest.

04-05-2021 | Vrouw | 35
Vaginale schimmelinfectie
Dit middel heeft mij altijd goed geholpen in het verleden. Nu ik een spiraaltje heb lijkt de pijn en jeuk te verergeren met dit middel. Na 1 pil inbrengen een slapeloze nacht gehad en het met koud water weg moeten spoelen. Stap nu over naar een oraal middel.