ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

15-09-2018

Vaginale schimmelinfectie

Capsule was makkelijk in te brengen! Geen last gehad van bijwerkingen in de nacht! Alleen volgende dag beetje buikpijn rond de baarmoeder. Verder totaal geen bijwerkingen. Aanrader!
05-09-2018

Vaginale schimmelinfectie

Top middel. Al een maandje last gehad van een schimmelinfectie, uiteindelijk de drie capsules gebruikt en het werkt top. Geen bijwerkingen gehad, behalve dat het spul er de volgende ochtend uit vloeid (daarom is een maandverband erg handig). Bijwerkingen verschilt immers per persoon, gelukkig heb ik nergens last van gehad! Ik heb de kuur afgemaakt en heb verder geen la[lees meer...]st meer gehad van symptomen dat aanduidt op een vaginale schimmelinfectie :)
01-08-2018

Vaginale schimmelinfectie

OPLOSSING BRANDENDE JEUK na gebruik Gyno Daktarin vaginale capsule 1200mg. Vroeg in de ochtend wakker geworden van jeuk, irritatie, brandend gevoel en pijn. Het was te vroeg om de huisarts raad te plegen. Eerst dacht ik een overgevoeligheidsreactie te hebben maar na het lezen van verschillende verhalen bleek het juist te zijn. Heftig medicijn! Een bom, zoals mijn huisarts [lees meer...]al zei de dag ervoor... De bijwerking was nog erger dan de klacht zelf! Na enige tijd gekweld te zijn met extreme brandende jeuk, realiseerde ik me dat mijn schaamlippen die irritatie voelen. Snel op zoek in mijn medicijnen laatje en jahoor mijn redding: LIDOCAÏNE VASELINECRÈME. Heb de witte crème achtige afscheiding van de capsule verwijderd van mijn schaamlippen en met wattenstaafjes een goede hoeveelheid lidocaïne vaseline erop gesmeerd(lidocaïne werkt verdovend, let op met wondjes e.d. aan de vingers). Na enkele minuten inwerken nam de ergenis af!! Gedurende de dag 1-2 keer opnieuw gesmeerd, de dag erna eveneens. Voor de ongelukkigen die wel te maken hebben met extreme jeuk, brandend gevoel, irritatie en pijn >> vraag de huisarts om lidocaïne vaselinecrème 3% FNA, crème 30mg/g. Is het te vroeg om te bellen naar de dokter? Witte afscheiding van schaamlippen halen en koelen met icepack/washandje en ijsklontjes. Goed urine deppen na plassen om verdere irritatie te voorkomen. Inbrengen van capsule is net als een tampon. Witte cremèachtige afscheiding heb ik voor zeker 5 dagen in mijn onderbroek/inlegkruisje teruggevonden. Geen last meer van vaginale schimmel, dus wel effectief ondanks heftige bijwerking.
17-07-2018

Allergische reactie

Mijn schaamlippen waren erg opgezwollen en jeukte enorm. Ook had ik een korrelige uitscheiding. Geen andere geuren. Ben naar de dokter geweest en hij gaf mij deze zalf om alleen te gebruiken om op mijn schaamlippen te smeren. Maar is het normaal dat dat het uitdroogt?????
16-07-2018

Vaginale schimmelinfectie

Had erg veel last van jeuk, korrelige afscheiding en een branderig gevoel tijdens mijn schimmelinfectie. Vandaag een capsule opgehaald bij de apotheek. 2 uur geleden ingebracht ( met moeite, maar moet maar...) en verga nu van vreselijke en ondraagbare jeuk. Heb tussen de benen een koud washandje gelegd. Nu maar hopen dat het zsm mogelijk weg is en dat deze capsule wel doet[lees meer...] wat die moet doen 🙌🏽
11-07-2018

Vaginale schimmelinfectie

Werkt het beste. Beter dan de vrij verkrijgbare
07-07-2018

Vaginale schimmelinfectie

Onvoorstelbaar dat iets wat verlichting moet brengen op een intieme plek zo ongelooflijk veel pijn doet, jeukt en brand. Gebruikt i.v.m. vrij lichte schimmelinfectie. Ingebracht en midden in de nacht de gruwelijke jeuk en het branderige gevoel niet kunnen verdragen. Bijna niet op kunnen houden met krabben terwijl je weet dat je dat absoluut niet moet doen. Onder de douche[lees meer...] gaan staan en zoveel mogelijk schoon gespoeld. Voor mij géén tweede capsule, nooit meer! Sommige vrouwen zullen wellicht geen of weinig klachten hebben maar gelet op het feit dat de mogelijkheid op deze klachten, gezien alle reacties hiervoor, toch groot is, onbegrijpelijk dat dit middel nog verkocht mag worden. Nu tablet door huisarts voorgeschreven gekregen, eenmalig oraal in te nemen.
05-07-2018

Vaginale schimmelinfectie

Inbrengen ging prima. Beetje jeuk gehad erna maar verder nergens last van gehad en prima geslapen. Zit nu op dag 2 na dat ik het inbracht en heb nog een beetje afscheiding, denk dat dit de 3e dag wel over is. Tip: slaap met maandverband na inbrengen en verder inlegkruisje.
Pagina 1 van 7

Mirena (2071) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (464) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (452) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (367) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!