miconazol

09-06-2021 | Vrouw | 34
Vaginale schimmelinfectie
Deze capsule voorgeschreven gekregen vanwege een vaginale schimmelinfectie. Ik ben 5 weken zwanger en dit zou een veilig middel zijn om te gebruiken. Het is nu 1.20 s nachts en ik zit in bad met lauw water te bidden dat deze jeuk/dit branderige gevoel weer weggaat... wat een verschrikkelijk spul is dit zeg. Ik ben alle vrouwen die hun ervaring hebben gedeeld hier zeer dank[lees meer...]baar want hierdoor wist ik dat het niet uitzonderlijk/gevaarlijk is wat ik voel. Voor de dame die opmerkt dat ze alle reacties behoorlijk overtrokken vond: wat fijn dat je er geen last van hebt gehad. Anderen ervaren het toch echt anders.

04-06-2021 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Ik ben nu 26 weken zwanger en heb onderhand al 8 weken last van vaginale schimmelinfecties. Een half uur geleden het ei capsule in gebracht en mijn hemel wat jeukt het. Zoveel jeuk ik zweette ervan en wist echt niet waar ik het zoeken moest. Gelukkig stelde deze reviews mij erg gerust, dat ik niet de enige was! De jeuk is erger dan de schimmelinfectie zelf maar ik gelukkig[lees meer...] nu iets afgenomen dus hopelijk blijft dat zo! Geen idee of de medicatie helpt, ik bid van wel want het is echt geen pretje dit gevoel.

21-05-2021 | Vrouw | 25
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb vaker last van een schimmelinfectie en een pilletje van de dokter werkt beter dan van de drogist. Het inbrengen ging prima. Tot ik in de nacht wakker werd van de jeuk. Daarna ging het ook nog eens branden. Wegspoelen onder de douche maakte geen verschil. 3 uur wakker gelegen van de pijn. Het doet wel goed zijn werk maar de bijwerkingen zijn heel rot. Gebruik dit in [lees meer...]het weekend en niet als je moet werken.

14-05-2021 | Vrouw | 22
Antibiotica profylaxe
Ik heb het gister avond voor t slapen ingebracht geen bijwerkingen gekregen pas tot dat ik wakker werd en moest plassen toen begon het heel erg te jeuken heb er iets kouds voor gelegd maar t jeukt nog steeds enorm heb er nog last van ik kreeg geen zalfje mee voor de jeuk

09-05-2021 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Voor het slapen gaan ingebracht en 's ochtends wakker geworden met ZO VEEL JEUK en branderigheid dat ik echt niet meer wist waar ik het moest zoeken, ik kon wel huilen! Het was gelukkig weekend maar ik had hiermee écht niet naar werk gekund, zo erg was het. Voor wie dit ook heeft en dit leest, dit is hoe het bij mij uiteindelijk gestopt is: 1. Niet krabben of wrijven[lees meer...]! 2. Met een lauwwarme/koude douche alles wegspoelen, ook alle crème uit de vagina halen, zorgen dat er zo min mogelijk achterblijft 3. HEEL VEEL VASELINE, ruim aanbrengen in elk klein hoekje, ook in de vagina 4. Zorgen dat je vagina op natuurlijke wijze vochtig wordt (...wel in je eentje natuurlijk, je moet op dit moment echt niet denken aan seks). 5. Nog meer vaseline De schimmelinfectie is wel weg, dus het is het uiteindelijk wel waard geweest.

04-05-2021 | Vrouw | 35
Vaginale schimmelinfectie
Dit middel heeft mij altijd goed geholpen in het verleden. Nu ik een spiraaltje heb lijkt de pijn en jeuk te verergeren met dit middel. Na 1 pil inbrengen een slapeloze nacht gehad en het met koud water weg moeten spoelen. Stap nu over naar een oraal middel.

19-04-2021 | Vrouw | 33
Vaginale schimmelinfectie
Na Daktarin capsule 1200 mg vaginaal te hebben ingebracht (wat erg pijnlijk is bij een schimmelinfectie) kreeg ik 2 dagen later bloedverlies wat na 3/4 dagen alleen maar erger werd. Toch ook maar een urinetest gedaan en daar kwam uit dat ik ook te maken heb met een acute urineweg infectie. Antibiotica gekregen maar bloeden stopt niet. Word pas over 1 week ongesteld maar he[lees meer...]b op dit moment dezelfde krampen en bloedverlies als menstruatie. Verlies ook veel stolsels bloed tijdens het plassen. Morgen maar de dokter bellen..

17-04-2021 | Vrouw | 18
Vaginale schimmelinfectie
Gister nacht de eenmalige capsule ingebracht rond 23:00. Was niks aan de hand heb kunnen slapen tot 11:00. Ik word wakker met een HEF TI GE jeuk!!! Ik kan niet meer!!! Ik lig huilend op me bed ik heb een koude douche genomen wat niet helpt ik heb er ijs geprobeerd op te houden en ook dat helpt niet. De apotheek gebeld om te vragen wat ik eraan kan doen op een zaterdag en d[lees meer...]ie zegt dat de bijwerkingen normaal zijn en ik moet afwachten. Ik ga serieus dood van de jeuk en pijn ik raad dit product niemand aan NEEM DE RISICO NIET!!!!!!!! Ik kan niet bewegen niet liggen niet zitten alleen maar constant jeuk ben ten einde raad.

02-04-2021 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
simpel in gebruik. Ik was een beetje bang voor bijwerkingen, zoals ik die hier las & al een keer had ervaren met de capsule van Canesten. Totaal geen last van jeuk gehad meer, wel wat zwelling maar dat was na een dag weer weg. Product doet goed zijn werk

30-03-2021 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Werd na inbrengen alleen maar erger en heb er een nacht niet van kunnen slapen

08-03-2021 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Heb nu 2 keer een tablet van 1200mg gekregen en het lijkt alleen maar erger te worden. Helpt totaal niet

01-02-2021 | Vrouw | 28
miconazol (20mg/g)
Vaginale schimmelinfectie
Van tevoren was ik redelijk sceptisch en een beetje angstig om het product te gebruiken, door alle horrorverhalen die ik hier las. Toch maar de gok genomen en het product gebruikt voor het slapengaan. Ik was erg blij met het feit dat het super snel heeft geholpen, heb geen enkele bijwerking gehad ook! Uiteraard is het per persoon verschillend of en welke bijwerkingen er ko[lees meer...]men, maar uit mijn persoonlijke ervaring kan ik zeggen dat het erg goed helpt tegen deze infectie!

30-01-2021 | Vrouw | 30
Vaginale schimmelinfectie
In het verleden vaker gebruikt en zeer positief over. Tot dat ik vorige maand voor het eerst na mijn bevalling ongesteld was geworden en daardoor waarschijnlijk een schimmel had gekregen weer de vaginale capsules genomen. Snachts een behoorlijk branderig gevoel, uren wakker liggen van de jeuk en pijn. Nu weer precies hetzelfde liedje... weer na de menstruatie een vaginale [lees meer...]schimmel, dus weer een kuur. De bijwerkingen zijn erger dan de kwaal. Brrr voor mij deze niet meer!!!

17-01-2021 | Vrouw | 26
miconazol (1200mg)
Ik heb meerdere keren per jaar. Laten we zeggen om de 2 of 3 maanden een schimmel infectie. Vaak naar huisarts gegaan die weet ook niet wat hij ermee aan moet. Heb 3 of 4 keer gyno daktarin gebruikt. Meestal 3 daagse capsule dit keer 1 daagse van 1200. In principe geen extreme bijwerkingen gehad zoals ik hier lees? Nu net wederom 1 capsule naar binnen gebracht ben benieuwd[lees meer...] na alle horror verhalen.

02-01-2021 | Vrouw | 32
Vaginale schimmelinfectie
Wat een verschrikkelijk spul om te gebruiken. Het inbrengen alleen al was een hel! Want door de droge vagina deed het pijn om het “eitje” er goed diep in te krijgen. Vervolgens maar een heel piep klein druppeltje glijmiddel erop gedaan. Want anders kreeg ik het er echt niet in (zonder veel pijn) eenmaal dat achter de rug te hebben begon het verschrikkelijk te jeuken. Echt [lees meer...]om gek van te worden. De jeuk was zo heftig dat je er gewoon niet van kan slapen!

16-12-2020 | Vrouw | 18
Vaginale schimmelinfectie
Hii, Ik heb dus nu voor de tweede keer dit medicijn gebruikt en heb het gisteravond ingebracht en ik dacht laat ik toch even op deze site kijken naar de mening van anderen aangezien het bij mij de eerste keer ook best veel bijwerkingen had...! Sommige mensen hebben meer last van anderen en inderdaad kan de last heel intens zijn. Maar dit is niet ongewoon want de sc[lees meer...]himmels moeten worden gedood. Ik heb het zelf de eerste keer ook zeer intens ervaren en daar ook veel om gehuild en ook met ijs gezeten, maar mijn infectie was na een paar dagen wel weg en na een week waren ook alle horror bijwerkingen weg. Ik vind het ook geen fijn product maar ik wil natuurlijk wel dat mijn infectie weg gaat... het doet nu ook al weer pijn maar ik hoop dat het niet zo erg word als vorige keer!! Liefs

Thyrax Duotab (859) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (566) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (521) - Antibiotica - penicillines breedspectrum