ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
11-11-2018

Vaginale schimmelinfectie

Heel veel nare bijwerkingen. Voelt alsof je flauwvalt. Dag erna nig ziek. Krampen in onderbuik en misselijk. Heel erg moe.
18-10-2018

11-07-2018

Vaginale schimmelinfectie

Makkelijk in te brengen Maar schimmel gaat niet weg. Klachten verergeren. Huisarts gebeld voor de daktarin capsule, die werkt tenninste
01-07-2018

Vaginale schimmelinfectie

Voor het eerst een vaginale schimmelinfectie gehad, alle symptomen op internet kwamen overeen met wat ik had. Heb vervolgens zelf de Canesten crème gekocht en 6 dagen lang gebruikt, inwendig en uitwendig voor het slapengaan. Na dag 1 voelde het al erg verlichtend, en na de 6 dagen was het helemaal over. Makkelijk in gebruik, maar wel elke ochtend daarbinnen goed uitspoelen[lees meer...] onder de douche.
19-06-2018

Vaginale schimmelinfectie

Heb achteraf zeker een half jaar rondgelopen met de schimmelinfectie. Toch maar een capsule proberen. Makkelijk in te brengen. Volgende dag voelde het al heel anders. Na een week voelt het weer helemaal zoals het hoort! Ik raad het echt aan.
14-06-2018

Vaginale schimmelinfectie

In de avond voor het slapen gaan had ik het tablet ingebracht. Midden in de nacht werd ik bezweet wakker. Toen ik daarna naar de wc ging, merkte ik dat ik krampen had in mijn onderbuik. Ik had al zo’n vermoede dat dit mijn baarmoeder was die geirriteerde raakte van het tablet. De volgende ochtend voelde ik me erg beroerd en misselijk. Ook had ik de diarree. Ik voelde me ze[lees meer...]lfs zo beroerd dat ik later naar mijn werk ging. Eindstand: nog steeds jeuk.. Terwijl ik normaal gesproken met de 3 eieren van Gyno Daktarin nergens meer last van heb. Werkt niet voor mij (als schimmel-koningin) :p
21-05-2018

Vaginale schimmelinfectie

Heb canesten en gyn crème gebruikt op aanraden van de apotheek. Normaal gebruik ik gyno dactarin. Na 1 applicatie op zaterdagavond heb ik gisterenavond een licht bloedverlies vastgesteld. Vervolgens applicatie 2 toegediend. Deze ochtend opnieuw zeer lichte bloedverlies vastgesteld. Kan dit een bijwerking zijn?
08-03-2018

Vaginale schimmelinfectie

Erg last gehad van een schimmelinfectie, ik ben hiervoor niet naar de dokter geweest omdat alle symptomen zo overeen kwamen met alles wat ik las dat ik het wel wist. Een dag later al véél minder last! Die nacht eindelijk weer lekker zonder jeuk geslapen. Ik heb er vertrouwen in dat het weggaat. Top product! Super makkelijk ook!
Pagina 1 van 7

Mirena (2085) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (838) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (475) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (457) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (369) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!