Canesten gyno

clotrimazol

INVLOED VAN DNA

Genetisch invloed bekend? Nee.
Genen zijn bij niemand gelijk. Geven jouw genen je meer kans op bijwerkingen?

Gyno-Daktarin (214 meningen)
Canesten gyno (90 meningen)
Metronidazol Injecties/Tabletten (45 meningen)
Gynomyk (17 meningen)
Miconazol vaginale crème (8 meningen)

Farmacoterapeutisch Kompas

Pagina 1 van 7
22-03-2019

Vaginale schimmelinfectie

Ik lees veel negatieve ervaringen hier maar ik kan mij hier niet in vinden.. Na antibioticakuur helaas een schimmelinfectie. Vroeger al eens eerder gehad ook na een kuur. Toen via huisarts Daktarin capsules voorgeschreven gekregen, die werken idd prima. Maar ik dacht nu, dat gedoe naar de huisarts etc. Daarom Canesten Gyno capsule gekocht. Proberen waard. Inbrengen gaat h[lees meer...]eel gemakkelijk, net voor slapen gaan. Beetje buikpijn gehad maar zo minimaal, te verwaarlozen. Heb al geen klachten meer. Geen jeuk, geen roodheid, geen branderig gevoel, geen vervelende afscheiding meer. Ik ben er tevreden over.
19-03-2019

Vaginale schimmelinfectie

Last gehad van vaginale schimmelinfectie. Enorme jeuk opeens, door jeuk deden ook binnenste schaamlippen soort van pijn. Geen branderig gevoel bij plassen. Afscheiding aan vagina Tablet gelocht en ingebracht, volgende morgen enorm veel jeuk gekregen maar heeft na ander have dag gewerkt in combinatie met gyno creme.
18-03-2019

Vaginale schimmelinfectie

Hallo, ik ben een dame van net 18 jaar. Heb twee weken lang met hele heftige klachten rondgelopen, verschillende artsen bezocht die niet wisten wat er aan de hand was. Ik had erg veel last van zwelling en roodheid en extreme pijn bij plassen en bij aanraking. Ik heb dagen niks kunnen doen. Allerlei medicatie van de dokter gehad maar niks hielp, integendeel het werd met de[lees meer...] dag erger. Totdat ik zelf actie ondernam en bij de kruidvat de canestengyno vaginale creme haalde bij schimmel. Na 4 dagen ben ik zo goed als van al mijn klachten af, in het begin brandde de creme een beetje maar ik ben super blij met dit product en raad het zeker aan. Ook had ik last van schimmel op mijn hand (leek op eczeem) ook niks hielp hier tegen dus besloot ik ook diezelfde creme op de aangedane plekken aan te brengen, ook deze plekken zijn binnen 4 dagen genezen.
12-03-2019

Vaginale schimmelinfectie

Heeft bij mij niet geholpen. Voor het slapen gaan ingebracht en na een paar uur wakker geworden van buikkrampen. Gelukkig was het na een half uur over. De volgende dagen licht bloedverlies. Ik had het er wel voor over gehad als de schimmelinfectie weg bleef, maar de jeuk kwam na een paar dagen weer terug. Ik raad aan gewoon naar de huisarts te gaan, je hoeft daar niet geli[lees meer...]jk met de benen wijd en je krijgt tenminste iets voorgeschreven wat wel helpt!
01-03-2019

Vaginale schimmelinfectie

De apotheker raadde het mij aan. Ze zei dat het in 1 dag ging werken en dat mijn infectie weg zal zijn! "Het is te mooi om waar te zijn" dacht ik ik mezelf. Dat was het ook. Ik heb het voor het slapen ingebracht en alles leek goed te gaan. Het is er niet uitgevallen, geen witte brokken in mijn ondergoed de dag erna. De jeuk bleek weg te zijn tot ik naar toilet ging en het [lees meer...]ineens begon te branden! Sinds dien zijn alle symptomen gewoon terug, echt troep! Ik raad het helemaal niet aan, bespaar jullie 15 euro.
30-01-2019

Vaginale schimmelinfectie

Had het online besteld en toen pas de reviews gelezen. Schrok ervan en wilde eigenlijk toch gewoon de dokter bellen. Dat lukte die dag niet, dus de capsule ingebracht. Niet voor het slapen... staat niet in de beschrijving dat dat moet. Maar na het werk. Binnen een uur het idee dat alles er alweer uit was. Omdat ik er niet zoveel vertrouwen meer in had ben ik ‘s avonds in b[lees meer...]ad gaan zitten. Met het idee de volgende dag de dokter te bellen. Maar dat was niet nodig. De volgende dag was de jeuk, irritatie etc weg! En het bleef weg. Top product. Aan te raden!
26-01-2019

Schimmelinfectie van de huid

De canesten gyno tablet is GEWELDIG! Het gaat om de tablet en niet de zachte capsule. Geen jeuk, branderig gevoel of pijn. Makkelijk in te brengen en zeer effectief. Enige bijwerking: wit brokkelig stukjes tablet in je ondergoed. Snap echt niet, waarom de zachte capsule op de markt is gebracht. De capsule veroorzaakt zoveel pijn en ellende, terwijl de tablet geweldig i[lees meer...]s!!!!
16-01-2019

Bacteriële vaginose

Werkt helemaal niet. Ben later naar de huisarts geweest en hij zei dat hij nog nooit van dit middel gehoord had en na het lezen van de beschrijving voegde hij toe dat hij niet zou verwachten dat dit echt zou helpen. Ben nu bezig met een ander middel op recept wat wel werkt en werd nog compleet vergoed door mijn zorgverzekering ook, veel beter dan die 15 euro hier voor
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (488) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (464) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (376) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!