Prettige feestdagen 2017!

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

06-12-2017

Vaginale schimmelinfectie

Zojuist last gehad van een erge schimmelinfectie, daar deze in het weekend plaatsvond bij de drogist Canesten gyno capsule gehaald. Deze deed bij inbrengen erg veel zeer en zat niet gemakkelijk gedurende de nacht. Een dag later opgestaan met nog meer jeuk, pijn en een brandend gevoel. Huisarts gebeld voor daktarin gyno tablet, werkt vele malen beter. Al met al een slechte[lees meer...] ervaring met Canesten... voor mij nooit meer!
10-11-2017

Vaginale schimmelinfectie

Ik heb na een antibiotica kuur ontzettende jeuk gekregen. Heb toen bij de apotheek 1 capsule gehaald van canesten om in te brengen. Inbrengen ging makkelijk nadeel was dat het er ook weer uitkomt dus inlegkruisje. Volgende dag was de jeuk weg ik blij! Maar vandaag is het net zo hard weer terug gekomen! Het jeukt weer enorm en erbij lichtroze afscheiding. Toch maar weer ric[lees meer...]hting huisarts. Ik koop het niet meer, 15 euro weggegooid.
29-10-2017

Vaginale schimmelinfectie

Ben naar de huisarts geweest toen ik last kreeg van vermoedelijk een schimmelinfectie, omdat ik de afgelopen weken waarschijnlijk te hoog in de suikers zat (diabetes type 1). Bleek inderdaad een schimmelinfectie te zijn (inwendig) en huisarts gaf me toen dit product mee. Kwam met een tube en 3 soort applicators. De huisarts had mij al goed uitgelegd dat ik dit 's avonds vo[lees meer...]or het slapen gaan in moest brengen en dan het liefst terwijl je op je zij ligt (dit maakt het zeker een stuk makkelijker!). Mijn probleem hiermee is dat je de creme vanuit de tube in de applicators moet stoppen, enkel gaat dit zeer lastig en scheurt de tube snel in. Het inbrengen was ook wel een beetje ongemakkelijk maar dat komt omdat ik nooit eerder wat in mijn vagina had gestopt, ook geen tampons of wat dan ook. De eerste dag ging heel soepel voelde ook vrij goed, geen last van jeuk. De tweede dag verergerde de jeuk heel erg en kreeg ik een branderig gevoel waardoor ik amper kon lopen of slapen. De derde dag was de pijn al weer helemaal weg en voel ik me een stuk beter! Je moet er wel rekening mee houden dat die creme er ook weer uit komt dus misschien even een maandverbandje in of een katoenen onderbroek die vies mag worden. Nog kijken of ik er hier ook echt mee van af ben maar tot nu toe super tevreden en zeker een aanrader!
20-09-2017

Vaginale schimmelinfectie

Canesten gyno zachte capsule. Door gebruik van antibiotica kreeg ik een vaginale schimmelinfectie. Ik vond het vervelend om naar de dokter te gaan en besloot zelf onderzoek te doen naar de mogelijkheden. Ik kwam uit op de canesten gyno capsule, 1malig in brengen, super makkelijk. Na dit gekocht en ingebracht te hebben, ben ik revieuws over het product gaan lezen.... best [lees meer...]dom om dit pas na de tijd te doen maar oke. Veel negatieve reacties op dit product, dus ik baalde al dat ik het had gekocht en gebruikt, maar nu na 6 dagen hartstikke blij, geen pijn en jeuk meer! :) Een aanrader dus!
10-09-2017

Canesten gyno (clotrimazol)

Vreselijke troep! Eerst de canesten test gedaan en later 7 dagen lang tube ingebracht. Branderige pijn, opgezwollen lippen en bultjes. Wat een hel! Morgen alsnog naar de dokter. Weg gegooid geld!
01-09-2017

Vaginale schimmelinfectie

Een vriendin van mij en ik hadden heel toevallig tegelijkertijd een vaginale schimmelinfectie. Allebei hebben we de canestan gyno tabletten gehaald en ingebracht en nu, 3 weken later, hebben we allebei nog steeds last. Die pillen werken voor geen meter. 15 euro weggegooid en maar weer naar de apotheker toe..
22-08-2017

Vaginale schimmelinfectie

Ooit al een keer gehad en toen had ik van de huisarts een antibiotica kuur. Vergelijkbaar met de capsule qua gebruik van Canesten. Echter canesten heeft bij mij niet geholpen en eigelijk de klachten een soort van verergerd. Ik heb er een zeer droge vagina doorgekregen en de jeuk is heel even verdwenen maar weer terug. Was de eerste en de laatste keer!
06-08-2017

Vaginale schimmelinfectie

Regelmatig terug kerende schimmelinfectie. Bij de huisarts krijg ik steeds dure soa testen en uitstrijkjes. Die kan ik niet betalen. Word niet serieus genomen. Steeds blijkt na onderzoeken dat het een schimmelinfectie is. De cremetjes die ik krijg helpen nauwelijks. Dus ik dacht ik probeer de zachte capsule van canesten. Jeuk is erger geworden en de afscheiding dikker, de [lees meer...]huid van me schaamlippen is aan alle kanten gescheurd.
Pagina 1 van 7

Mirena (2023) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (830) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (430) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (427) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (354) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!