Bij  BeenkrampenX

31-03-2013 | Man | 57
Beenkrampen
Super medicijn!! Ik ben nu al een halfjaar klachtenvrij. Nooit meer 's nachts uit bed i.v.m. kramp en nooit een enkele bijwerking gehad. Zie ook mijn bericht van 04-10-12.

22-12-2012 | Vrouw | 70
Beenkrampen
Heb naast veel andere chronische ziekten, veel last van spierkrampen bij rust en van restless legs (in gehele lichaam). Inhibin is specifiek voor kramp; doet niets voor restless legs. Daarvoor gebruik ik nu na veel experimenteren 1 dosis oramorf per 2 dagen. Is volledig afdoende. Gebruik inhibin (2 tabl./ddag) slechts een paar dagen. Dan weer flinke periode krampvrij.

04-10-2012 | Man | 57
Beenkrampen
Geweldig! Voorheen moest ik min. 2 x per nacht uit bed om de kramp uit m'n kuit(en) te duwen (met mijn volle gewicht m'n voet weer recht zien te krijgen). Nu heb ik totaal geen last meer. Ook overdag niet - dat kwam nl. ook wel voor. Bijwerkingen heb ik totaal niet. Hopelijk blijft het zo. Zeer tevreden over dit middeltje dus.

11-08-2012 | Vrouw | 52
Beenkrampen
Ik ben nu via de huisarts bezig aan dag 8 van de 14 daagse kuur. Ik heb het idee dat ik veel rustiger slaap en veel minder met gespannen spieren in bed lig. Maar ik word echt kotsmisselijk van die bittere smaak in mijn mond, vooral als ik door mijn mond adem. Die vieze smaak blijft tot zeker halverwege de volgende middag hangen en gaat helaas niet weg als je een pepermu[lees meer...]ntje of zo eet. Ook mijn mond, ogen en neusslijmvlies zijn droger dan ik gewend ben. Verder heb ik erg veel last van oorsuizen. Tijdens het eten neem ik 2 tabletten en 1 uur voor het slapen gaan nog 1 tablet. Ik ben geen pillenslikker, dus ik moet mezelf echt dwingen om ze te slikken, ook vanwege de bijwerkingen. (2 weken geleden heb ik een ander medicijn geprobeerd, maar daar ben ik na 1 dag al mee gestopt vanwege de enorme sufheid)

Thyrax Duotab (867) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (585) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (433) - Antibiotica - penicillines breedspectrum