Ervaringen met Inhibin

Bij  BeenkrampenX

01-10-2018 | Man | 70
Beenkrampen
Ik kreeg het voorgeschreven wegens rusteloze benen, pijn en kramp in de benen en heel onrustige nachten daardoor. Inhibin helpt wel enigszins, maar die vieze smaak vergalt mijn dag. Niets smaakt meer, zelfs drinkwater smaakt vies. Door de dag heen komt er af en toe een golf van die vieze smaak in mijn mond. Ik ben een week gestopt en de vieze smaak was verdwenen. Het ligt [lees meer...]dus echt aan de Inhibin.

01-05-2017 | Man | 76
Beenkrampen
Spierkrampen na het sporten iedere nacht. Door gebruik van een klein flesje geen last meer.

28-07-2015 | Man | 66
Beenkrampen
Door het gebruik van Lipitor, veel last van nachtelijke kuitkrampen, soms zelfs in twee kuiten te gelijk. Div. medicijnen al gebruikt. Nu op advies van Internist aan de Inhibin. Super pilletje, 2 bij het avond etu en 1 voor het slapen. Gaat klasse, sporadisch nu last van mijn kuiten. Alleen jammer dat de verzekering het niet wil vergoeden, aanvraag ingediend, werd afgewe[lees meer...]zen, was het daar niet mee eens en met brief van huisarts bleef men volharden in de afwijzing. Dus dan maar maandelijks € 17,00 zelf betalen.

09-12-2014 | Man | 65
Beenkrampen
Nachtelijke krampen , in de benen, voeten en enkels, dijbenen, rug, borst en middel, kortom overal waar je kramp kan hebben, daar had ik kramp. Sinds enkele maanden zat ik met dat probleem, zeer pijnlijk en zeer vervelend in de nacht. Natuurlijk is het ook vervelend en pijnlijk als het overdag gebeurd , maar dan ben je niet zo in paniek , omdat je dan hulp binnen handberei[lees meer...]k hebt. Ik ben gaan zoeken op het internet , en vond een site over nachtelijke krampen, en las daar meer dan interessante dingen , die ook op mijn situatie konden slaan. Toen ik las over een aantal mensen die zonder meer konden bezweren dat ze er baat bij hadden, hoefde ik niet lang te denken om het middel Inhibin te gaan kopen, nadat ik uiteraard informatie had gevraagd aan de apotheker. In ieder geval ben ik blij met mijn beslissing, want ik ben van mijn nachtelijke krampen af!! Verlost van die vervelende pijn. Ik kan wel juichen van blijdschap en dat doe ik dan ook!

28-05-2013 | Man | 30
Beenkrampen
Magnesium werkt net zo goed, zonder bijwerkingen. Daarmee was mijn (en van mensen uit mijn vriendenkring) beenkramp meteen voorbij. Komt omdat er weinig magnesium meer in voeding zit tegenwoordig, als je dan veel bewerkt voedsel eet (koek, bruin/witbrood, kant-en-klaarmaaltijden etc) krijg je snel spierkramp; magnesium is de natuurlijke manier voor spierontspanning (tegenh[lees meer...]anger van calcium, die voor de aanspanning is). Goedkoop kun je magnesiumoxide halen (bij een drogist), werkt vaak al, al neem je daar slechts 20% van op, teveel tabletten geeft dunnere ontlasting. Bij natuurwinkels of supplementenwinkels hebben ze magnesiumcitraat, magnesiummalaat, magnesiumglycinaat etc, hiervan neem je 70+% op. De citraat-vorm werkte bij mij direct, nooit last meer gehad van kramp (ik sport 6 dagen per week). Plus je slaapt er heerlijk ontspannen van! Voel ik me een stuk prettiger bij dan bij een medicijn met z'n bijwerkingen..

31-03-2013 | Man | 57
Beenkrampen
Super medicijn!! Ik ben nu al een halfjaar klachtenvrij. Nooit meer 's nachts uit bed i.v.m. kramp en nooit een enkele bijwerking gehad. Zie ook mijn bericht van 04-10-12.

04-10-2012 | Man | 57
Beenkrampen
Geweldig! Voorheen moest ik min. 2 x per nacht uit bed om de kramp uit m'n kuit(en) te duwen (met mijn volle gewicht m'n voet weer recht zien te krijgen). Nu heb ik totaal geen last meer. Ook overdag niet - dat kwam nl. ook wel voor. Bijwerkingen heb ik totaal niet. Hopelijk blijft het zo. Zeer tevreden over dit middeltje dus.