Ervaringen met Proscar

Bij  HaaruitvalX

18-08-2016 | Man | 39
finasteride (1,25mg)
Haaruitval
Dit medicijn doet wat het moet doen ten aanzien van haarverlies. In mijn geval stopte het, na verloop van tijd, mijn haaruitval in zijn geheel. Echter, ik raad iedereen af dit medicijn te gebruiken! De effecten wegen echt niet op tegen de bijwerkingen. Het scheelt wel een stuk dat je met een dood libido niet merkt dat je erectieproblemen hebt... Gelukkig bleek (in mijn [lees meer...]geval) dat e.e.a. zich al herstelde na een week gestopt te zijn met de rommel. Helaas lees ik op meerdere plekken op internet dat niet iedereen dat geluk heeft. Het vervelende van finasteride voor mij was dat de problemen langzamerhand in mijn leven slopen. Ik raakte stukje bij beetje een seksloos wezen en uiteindelijk viel dat kwartje pas toen ik met een geweldig mooie dame in bed belandde. Als je over finasteridegebruik twijfelt: Gebruik het goedje niet!

15-10-2012 | Man | 29
finasteride
Haaruitval
Ik begon redelijk veel haar te verliezen rond mijn 25ste waarop ik besloten had om finasteride te gebruiken. In het begin verlies je extra haar maar na verloop van tijd +-7maanden verminderde het en kwam er zeer sterk haar voor terug ik had zelfs op een gegeven moment mijn volle haardos terug 1,5jaar later! Helaas dus ook heel vervelende bijwerkingen maar deze zij[lees meer...]n langzamerhand ingeslopen. In het begin last gehad van een rare druk aan mijn ballen en een ook een ander soort gevoel bij het klaarkomen echter weinig gemerkt van mijn libido (wel merkte ik dat mijn sperma minder wit was meer waterig). In 2009 werd ik moeiteloos vader van een gezonde dochter en tijdens de zwangerschap realiseerde ik mij dat dit een gevaar kon vormen voor eventuele mannelijke nageslacht! In 2011 besloten helemaal te stoppen ivm een 2e kinderwens, na heel veel pogingen in 2012 eindelijk vrouw zwanger maar helaas na 10weken miskraam! Mijn libido en sperma kwaliteit zijn merkbaar op achteruit gegaan, ik geef het nog ff tijd voordat ik aan de bel ga trekken 6tot12 maanden extra! Verder nooit gerookt & gedronken en redelijk actief leven + regelmatig sport