ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

09-08-2017

Prostaathyperplasie

Na 2 dagen reeds bijna geen zaadlozing meer, juist nog een beetje vocht. Klachten zijn iets beter, maar niet dat ik nu een straal heb. Wel redelijk moe en vraag mij ook af of normale zaadlozing terugkomt.
29-07-2017

Prostaathyperplasie

Gekregen ivm vergrote prostaat. Plas weer als een jonge vent. Ben me niet bewust van bijwerkingen.
02-07-2017

Anurie / oligurie

Ik kon al weken slecht plassen, weinig druk, slecht op gang komen, wel drang maar weinig plas. S' nachts 3 keer naar de wc, beetje plas, kortom ellende. Langs dokter geweest, die heeft prostaat gevoeld, en ze zei dat hij wel wat groter was dan normaal, maar verder was hij goed, en urine was ook goed. Okay, ze wou het eerst even aankijken zonder medicijnen. Volgende dag, [lees meer...]ja weer totaal niet kunnen plassen, het gevoel dat je opklappen staat maar ga je op de wc zitten, niks. M'n vrouw dokter gebeld en toen medicijnen gekregen. S 'avonds thuis zat ik de bijwerkingen te lezen en ik dacht, nou dat is nog wel wat, even wachtten nog met innemen. Volgende dag, ja weer drang maar géén plas, ik dacht nu gaan we een pil nemen. Na 10 min na inname begon het al te werken, het leek wel of ik een spierverslapper had ingeslikt, het begon te rommelen en moest hard rijden om een wc te halen, heerlijk, echt plassen. Ik slik s 'morgens na het ontbijt één pilletje, ja doorslikken stelt niks voor, is maar een klein ding. Ik ben vrachtwagenchauffeur, maar heb geen last van bijwerkingen, niet duizelig of misselijk, of minder zien. Was de eerste week s' avonds wel wat moeier, maar na twee weken deze pil te slikken is dat nihil geworden. Grootste bijwerking is geen sperma meer produceren, dat was al na één dag, ja één keer kwam het wel gewoon naar buiten. Is wel even wennen, maar als dat het ergste is, vind ik het wel meevallen. Erectie geen probleem, 100 % okay. Heb het idee dat door deze pil de lust nog groter word?. De sperma plas je daarna gewoon uit, urine met schuim, ja weer wat anders. Over 3 weken moet ik terug naar de dokter en weet niet wat er dan gaat gebeuren. Zelf ga ik voorstellen denk ik om deze pil om de dag te slikken, kijken of dat mogelijk is. Kortom, tot nu heb ik nog geen spijt van tamsulosine, en ben ik tevreden over dit medicijn, want het werkt zeker. En s 'nachts ook nog maar één keer naar de wc en het is ook al gebeurd dat ik gewoon door kon slapen....
21-06-2017

Prostaathyperplasie

Terug naat Tamsulosine na twee jaar Combodart heeft me opnieuw met een plasprobleem opgezadeld. Nu, na zes maanden gebruik ik weer Combodart, maar dat werkt deze keer een stuk minder!
15-06-2017

Prostaatklachten (overig)

De druk van de plasstraal werd minder en minder. Tamsulosine hielp niets. Geopereerd, prostaat "schoon geschraapt ". Resultaat was vebluffend goed. Weer werd na verloop van tijd de straal minder. Nu gebruik ik Finastaride. Effect is bevredigend.
30-04-2017

Prostaatklachten (overig)

Problemen met plassen, s nachts vaak er uit, plotselinge aandrang en bijna niet op kunnen houden, kleine beetjes plassen... al deze klachten zijn wel weg met dit middel. Bijwerkingen: Een paar dagen na inname geen sperma meer, maar een droge zaadlozing. Voelt als een orgasme, maar beperkter (of is dit psychisch ?) Een week later alleen wat prostaatvocht. Voor mij een r[lees meer...]eden om te stoppen en een alternatief te bespreken. (of zelf betalen: dr Vogel- protaforce)
08-04-2017

Niersteen / -stenen

Gebruik dit middel om de niersteen uit te plassen, heb een hartspierziekte. Hartkloppingen worden erger, niet fijn.
18-02-2017

Prostaathyperplasie

Ging met plasklachten naar huisarts. Iedere nacht grote druk op de blaas en niet goed kunnen plassen. Kon ook geen druk achter de straal zetten dus de blaas niet leegplassen.. Huisarts constateerde een vergrote prostaat en heeft mij dit medicijn voorgeschreven. Gebruik dit medicijn nu 2 weken maar ben niet tevreden.. zitten toch veel bijwerkingen aan dit medicijn, ben rege[lees meer...]lmatig misselijk, vermoeid, kortademig, heb pijn in de onderbuik, vieze smaak in de mond en heb geen zaadlozing meer... De plasdruk heeft zich verplaatst van vroeg in de nacht 1 a 2 uur naar 6 a 7 uur in de ochtend. Apotheek zegt dat medicijn over 4 weken volledig doet wat het moet doen.. dus ik ben benieuwd...
Pagina 1 van 7

Mirena (1990) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (811) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (418) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (415) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (350) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!