Xatral

alfuzosine

22-10-2013

Vergrote prostaat

Prima medicijn, dat ik al jaren gebruik met prima resultaat. Laat u geen equivalent aansmeren door de apotheker, maar vraag desnoods medische indicatie via uw specialist De equivalente medicijnen gaven mij darmklachten!!
30-03-2013

Xatral (alfuzosine)

Uitstekend medicijn wat ik al jaren met zeer goed resultaat inneem zonder bijwerkingen. Alternatieven volgens het preferentiebeleid geven niet acceptabele bijwerkingen. Laat je die door de apotheek of zorgverzekeraar niet aansmeren!!!!!!!
04-07-2010

Vergrote prostaat

Al 10 jaar lang problemen met plassen. Kwam de deur niet meer uit. Luiers etc etc. Urine verlies . Kortom een kruis !! Op eigen verzoek ( meerdere malen) een operatie in het Beatrix ziekenhuis in Gorinchem ( Miijn eigen uroloog vond dit niet nodig.)Had dit al jaren eerder moeten doen !! 80 gram prostaat weggehaald` U leest het goed 8o gram en ik ben een ander mens geworde[lees meer...]n. Operatie met zes dagen ziekenhuis was goed te doen absoluut geen pijn.Urologen in Beatrix ontzettend bedankt.
27-04-2010

Xatral (alfuzosine)
Vernauwde prostaat naar binnen toe drukkend op de plasbuis

Soms ( als de apotheker weer eens van een andere leverancier koopt ) heb ik het idee dat als ik weer een ander merk pilletje slik de werking wat minder is.
26-11-2009

Prostaatklachten

Het middel helpt heel goed hoewel plassen soms (als ik bijna aan een nieuwe dosis toe ben) wel eens moeilijk gaat. Verder voorzover ik weet geen bijwerkingen. Ik gebruik het middel sinds kort ook samen met Tyrax duotab. Ook na gebruik van dit middel geen bijwerkingen.
13-11-2009

Prostaataandoening

Ik gebruik het medicijn al enkele jaren naar tevredenheid, zonder merkbare bijwerking. Ik gebruik geen verdere door de arts voorgeschreven medicijnen. Ik heb geen noemenswaardige andere klachten. Het medicijn dient wel op een regelmatig tijdstip te worden ingenomen. Ik doe dit na het avondeten. Voor zover ik het kan waarnemen heb ik geen nadelige bijwerking(en).
23-01-2009

Prostaatklachten

Al snel na het starten van het gebruik kreeg ik last hartkloppingen en duizelingen. Volgens de huisarts en de apotheker zouden deze na een week of twee verdwijnen, maar ook na een maand had ik er nog steeds last van. Daarom na een maand overgegaan op Omnic Ocas, waar ik geen last van heb.
18-11-2008

Chronische prostatitis

Dit medicijn zorgde ervoor dat het plassen weer beter ging. Bijwerkingen waren heftig. Ik werd er zo dronken als een tor van en enorme hoofdpijn. Niet te houden. Ik kon niet meer werken door de bijwerkingen van dit medicijn. Gevaarlijk spul. Ik hoef het niet meer. De uroloog heeft na 1 maand proberen onmiddellijk omnic voorgeschreven alwaar ik beter op reageer.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (499) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (470) - Antibiotica - penicillines breedspectrum