Ervaringen met Campral

Alcoholverslaving (18 meningen)
Depressie (1 mening)

Champix (1159 meningen)
Wellbutrin XR (589 meningen)
Methadon (119 meningen)
Zyban (78 meningen)
NiQuitin (69 meningen)

14-05-2013 | Man | 50
Borstkanker
ik ben heel tevreden over het medicijn, heb helemaal geen behoefte meer naar alcohol, maar zit met een vervelend probleem hierdoor, ik he namelijk als man last van borstvorming, en mijn tepels zijn héél gevoelig geworden. Mijn arts zegt dat er echt weinig aan te veranderen is, zijn er nog zo gevallen?

27-01-2020 | Vrouw | 57
Vanaf dag 1 totaal niks meer gedronken. Ben trots op mezelf. Succes allemaal

17-10-2019 | Vrouw | 51
Alcoholverslaving
Gebruik het nu sinds 3 weken. Alleen is het volgens de apotheek niet meer leverbaar. Hoe lossen mede gebruikers van dit medicijn dat op?

22-11-2015 | Man | 51
Alcoholverslaving
neem nu af en aan een tijdje Camprall. Werkt zeer goed. Lichte bijwerkingen zijn: duizeligheid bij lopen, werkt een beetje als een diuretica, meer dorst denk ik ook, beetje droge mond ook, sexueel verlangen neemt wat af, jeuk aan mijn rechterarm (oplossing zinkzalf), heb vandaag niet zoveel gefietst misschien dat de bijwerkingen afnemen bij meer beweging???. Al met al zee[lees meer...]r tevreden. Punt is nu wel dat mijn andere medicijnen seroquel op zijn, nam ik ook dan weer wel en dan weer niet. Heb mijn therapeut Email gestuurd. Ga morgen apotheek bellen.

25-10-2015 | Vrouw | 36
Alcoholverslaving
Pas 8 Oktober 2015 begonnen met dit medicijn. Door mijn ADHD ben ik verslavingsgevoelig en wanneer ik aan de wijn begin zit er geen rem meer op bij mij. Ik merkte dat ik steeds moeilijker van de wijn kon afblijven en greep steeds vaker naar de fles. Voor mijn gezondheid besefte ik dat dit zo niet langer kon. Ik heb hulp gezocht en heb ter ondersteuning Campral voorgeschr[lees meer...]even gekregen. Eerste week erg moeilijk gehad, maar na die week ging het steeds beter. Ligt het aan het medicijn of is het een placebo effect? Geen idee, maar ik wilde zelf stoppen om in de toekomst heel af en toe te kunnen drinken op een feestje, maar moest voordat ik dat zou kunnen van de arts eerst voor langere periode gestopt zijn met alcohol. Natuurlijk moet ik nog vaak aan de alcohol denken, maar wanneer ik mij dan op dat moment afvraag: heb ik nu echt daadwerkelijk trek in een glas wijn? Dan is de drang en de trek er bijna niet. Ik denk omdat ik zelf ook wil de werking gewoon goed is! Ik heb geen last van bijwerkingen van Campral.

27-08-2012 | Vrouw | 48
acamprosaat
gebruik campral nu ruim een jaar metr zeer goed resultaat. Indien nodig wil ik ervaringen graag delen maar zit nu heel erg met de vraag dat het op dit moment landelijk niet leverbaar is tot meind september. Hoe lossen jullie dit op Ik ben in paniek.

26-04-2012 | Man | 67
acamprosaat
Na mijn 55ste werd het extreem alcoholgebruik. Eerst jarenlang Revia gebruikt, maar na verloop werd de uitwerking minder. Vanaf mijn 66ste overgegaan op Campral op advies van mijn huisarts. Op eerste dag van gebruik vrijwillig gestopt met drinken met als resultaat na 1 jaar gebruik nooit meer alcohol gebruikt zonder enkele moeite. Advies na 1 jr gebruik stoppen met Campra[lees meer...]l en behoefte alcohol nog steeds niet teruggekomen. Voor betrokkenen zeer aan te raden. Grote ondersteuning om te stoppen alcohol

28-09-2010 | Vrouw
Alcoholverslaving
begin maart met campral begonnen, meteen met de drank gestopt, het werkt geweldig ben er zeer tevreden over, geen behoefte meer, je moet het ook echt zelf willen, vroeg dit middel aan de huisarts, ikzelf had het op internet gevonden, hier dus, mijn huisarts had er nog nooit van gehoord, kreeg het wel, ik moest ook hulp hebben zei ze, heb ik niet gedaan, doe het op mezelf,[lees meer...] het gaat super goed, ben er nu 7 maanden af, zit ook op een website samen met andere lotgenoten, want je bent niet alleen hoor, een echte aanrader die site!