This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 4

06-10-2014
Man, 48 jaar

Stoppen met roken

Hallo,ik gebruik de pleister nu 2 dagen en ik hoor dat ze (soms) niet blijven plakken.Met die wetenschap heb ik Leukoplast tape gekocht.Je kan zelfs gewoon douchen,die pleister blijf gewoon zitten,gebruik geen ander merk tape!(Dit is geen reclame voor Leukoplast).
18-12-2013
Man, 62 jaar

Aderverkalking

in 1990 pleisters geprobeerd echt een crime.. huiduitslag en loslatend bij zweten op mijn werk, slechte bui.. Nu over op pilletjes: bevallen mij uitstekend
18-12-2013
Man, 62 jaar

Aderverkalking

Vroeger pleisters geprobeerd, werkte niet goed. Nu over op pilletjes: bevallen mij uitstekend, ook als ik met rokers omga... geen probleem, net zo verslaafd... maar dan geen rook in mijn lijf.....positieve ervaring bij vaatpreventie en stoppen met roken zorg... ideaal toch als je verslaafd bent. Niquitin pilletjes 4mg in Nederland peperduur ( 23,45), nu op internet Schotla[lees meer...]nd een prijs van ongeveer € 16 euro incl. verzendkosten. Frankrijk en Duitsland ongeveer €18,= ( 60 pilletjes) btw tarief nagenoeg het zelfde. En in Frankrijk zijn ze nog in kersensmaak te koop (1,5mg) als je niet van mint houd met niquitin heb ik alleen soms een kriebelhoest en verder geen nadelige gevolgen
26-08-2013
Vrouw, 32 jaar

Stoppen met roken

Hartstikke makkelijk in gebruik en zeer effectief. Het enigste wat ik super vervelend vind en eigenlijk nergens goed kan terugvinden is dat ik op wat voor ledemaat ik van mijn lichaam de pleister ook plak pijn krijg. Of het nu op mijn arm is of op mijn been, steeds krijg ik een zeurende pijn in de arm of been waar de pleister zit. Ik kan de pijn niet goed beschrijven, vroe[lees meer...]ger had ik last van groeibenen misschien kent iemand dat wel. Zo voelt deze pijn ook. Ik moet mijn arm of been dan in een gestrekte positie leggen dan gaat de pijn weer weg. Als ik bijvb op mijn arm lig of als tie onder mijn kussen s nachts lig wordt ik er wakker van ook als ik gewoon op de bank zit gaat mijn arm pijn doen echt heel vervelend. Wie kent dit nog meer. Ik ben er van overtuigd dat dit door de pleisters komt. Ben pas weer begonnen met de pleisters omdat ik een kleine terugval had en de pijn is er nu ook weer.
17-07-2013
Vrouw, 50 jaar

NiQuitin (nicotine)

Met behulp van pleisters gestopt met roken. Echter namate de dosis minder werd werd ik steeds onrustiger. Nadat ik klaar was met stap 3 ben ik toch weer gaan roken. Ik vraag me af of het kwaad kan als ik langdurig pleisters gebruik. Kan iemand mij iets vertellen over de gevolgen als ik de pleisters langdurig blijf gebruiken?
09-06-2013
Vrouw, 41 jaar

Stoppen met roken

Ik ben nu 8 weken van het roken af,dit met behulp van de pleisters. Morgen ga ik beginnen met stap 3,en ga dit 7 dagen doen. Ik heb geen bijwerkingen gehad,en ook geen last gehad dat de pleister niet bleef zitten,maar ik heb de pleister wel steeds op mijn bovenarm geplakt. Ik ben dus zeer tevreden over dit produkt,en ben zeer benieuwd als ik over 7 dagen klaar ben met[lees meer...] plakken of ik dan nog ontwenningsverschijnselen zal gaan krijgen van het"niet roken" Wil iedereen hier sucses toewensen met het stoppen met roken!
05-04-2013
Man, 50 jaar

Stoppen met roken

Meer dan 30 jaar rook ik al !!! Ik had altijd angst om te stoppen,maar nu toch met hulp van NiQuitin 14 mg 1 week geleden begonnen. Ik haal de pleister voor het slapen er af,'s morgens een nieuwe erop en kan er weer een dag tegen. Een bij werking is volgens mij de smaak in mijn mond,het is alsof ik in een paar uur een pakje sigaretten heb gerookt,morgen ga ik de laatst[lees meer...]e stap kopen i.v.m. de smaak. Het afgelopen half jaar heb ik mijn rookpatroon veranderd,een paar sigaretten minderen en begonnen met de pleisters. xxx had ik maar eerder begonnen xxx als je wil en je moet nog beginnen wacht niet en begin
28-02-2013
Vrouw, 34 jaar

NiQuitin (nicotine)

Ik denk dat ik een bijwerking heb van de Niquitin pleisters, maar ik weet het niet zeker. Ik weet niet of iemand anders er misschien ook last van heeft (of dat ik "gewoon" een tick erbij heb gekregen in het leven) ..... maar ik heb na ca. 4 weken gebruik van de pleisters (eerste 3 weken Nicotinell gebruikt, daarna Niquitin) pijnscheuten in mijn nek. Soms om de 15min, so[lees meer...]ms met langer tussenpozen. Iemand, niemand? Of ben ik een vreemde eend in de bijt?
volgende > >>
Pagina 1 van 4

Thyrax Duotab (633) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (333) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (320) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

meamedica