Ervaringen met NiQuitin

nicotine

jeuk aan arm of been

Stoppen met roken (59 meningen)

09-03-2024 | Vrouw | 49

jeuk aan arm of been

Hrt gaat redelijk maar mijn man had per ongeluk de clear versie meegenomen(stap 2) en die krengen plakken voor geen meter. Je kunt beter de gewone versie nemen

14-08-2023 | Man | 52
Stoppen met roken
Voorheen ook Champix en Zyban gebruikt, maar dit is veel makkelijker en effectiever. Zelfs vanaf dag 1 ging het verbazend goed, ik sla af en toe eens een dag of 2 over, om te checken of ik eventueel zonder kan. Als het dan wat moeilijker gaat, kleef ik onmiddellijk een sticker, die op zeer korte tijd al begint te werken.

08-07-2023 | Vrouw | 62

17-06-2023 | Man | 53
Stoppen met roken
Ik gebruik nu al 3 dagen die pleister . Het lukt mij om niet te roken. Maar nu 3de dag en hoesten en hoesten . Maar ik hoest nu nog meer ??? Gaat dat vlug voorbij ? Of kan ik siroop nemen ? Ook iemand dit probleem ? Graag zou ik weten wat ik kan doen . Dank je

17-04-2023 | Man | 66
nicotine (21mg)
Stoppen met roken
Was al 50 jaar een verstokte roker en dank zij Niquitin tot mijn verbazing al 2 maanden rookvrij ,geen enkele bijwerking gemerkt en totaal geen ontwenningsverschijnselen, pleisters plakken gewoon goed , ik durf nu te zeggen... Ik rook nooit meer 😊

04-09-2022 | Man | 67
Stoppen met roken
Verschrikkelijke brandplekken van de pleisters

22-08-2022 | Vrouw | 31
Stoppen met roken
Bij de 21 mcg veel last van buikpijn en pijn in de maag. Overgestapt naar 14 mcg. Nog steeds hetzelfde verhaal. Het mar even voor lief nemen.

15-08-2022 | Man | 57
Stoppen met roken
Hielp bijzonder goed om de fysieke ontwenningsverschijnselen tegen te gaan, maar had voor mij te veel bijwerkingen Rode irritatie plekken op de huid met veel jeuk en dat bleef dagen door gaan, soms tot 2 weken per plek waar een pleister gezeten had. Huid werd ook droog en schilferig en zwol op Na 6 weken over naar stap 2 van de pleisters, 14 mg, maar geen verbetering. P[lees meer...]aar dagen later gestopt. Pleisters bleven ook zeer slecht zitten.

11-08-2022 | Man | 60
nicotine (10mg)
Stoppen met roken
Het nadeel is dat je verslaafd blijft aan nicotine. Dus naderhand ben ik weer gaan roken.

26-07-2022 | Vrouw | 56
Stoppen met roken
Al 40 jaar een roker, laatste jaren een zware roker. Ik was het zat, last van mijn longen, hoesten, kortademig enz. dus aan de pleisters want cold turkey voel je je 3 dagen super beroerd en had ik geen trek in. In 2020 ook succesvol en zonder enige moeite d.m.v. NiQuitin gestopt tot er iets heftigs gebeurde en ik na horten en stoten weer begon met roken. Nu dan weer gest[lees meer...]opt met pleisters. Ik had eerst Nicotinelle, maar daar kreeg ik onverdraaglijke jeuk & uitslag van en trok zelfs een keer mijn huid kapot ermee wat 2 weken duurde eer het genezen was. Hier met Niquitin geen last van. Voordeel van Nicotinelle is dat je die er af kunt halen en terug plakken, met NiQuitin gaat dat niet. Ze blijven prima zitten bij mij. TIP VOOR MENSEN: Ik plak ze altijd op mijn bil, de dag erna op de andere bil, dag daarna wat hoger of lager dan de vorige keer. Hier zit relatief veel vet voorbij op je armen en geeft geen enkele last.Niet plakken waar de huid dunner is (binnenarm of been en zeker niet op de buik. Dichtbij hart lijkt me ook niet handig). TIP2: 's nachts er af halen anders slaap je voor geen meter. En je rookt tenslotte 's nachts ook niet. Het helpt perfect, mits je de gewoonteverslaving de baas kunt blijven. Ik had binnen 1 week al meer lucht, vieze smaak 's ochtends is heel snel weg, hoesten wordt ook al snel minder (niet maanden, maar dagen). Na 2 maanden stoppen op een workshop "OHM" chanten, normaal kon ik dat maar heel kort. Nu was iedereen al uitgechant en ik had nog lucht over! IK, die zo'n zware roker was!! Dat was zo'n heerlijk gevoel! En niet meer piepen, hijgend op de fiets etc. Echt verbaasd hoe snel mijn longen zich herstelden. Top dat deze pleisters er zijn. Zeer tevreden. Ik ga er nu dan ook weer voor.

11-06-2022 | Vrouw | 53
Stoppen met roken
Sinds ik ze gebruik maagpijn,wordt er wakker van s,nachts

27-03-2022 | Vrouw | 21
Stoppen met roken
Ik ben heel erg tevreden over de nicotine pleisters, hiervoor 3 stoppogingen gedaan en ik kon het gewoon niet hoe graag ik ook wilde. Ik had echt last van afkickverschijnselen, met de pleisters heb ik geen last van afkickverschijnselen. Het is nu de mentale verslaving, maar ik kan nu makkelijk nee zeggen als iemand mij een sigaret aanbied war voorheen gewoon echt niet lukt[lees meer...]e. Wel heb ik last sinds de pleisters van de meest rare dromen en jeukt hij de eerste 30 minuten na opplakken, maar die neem ik dan maar voor lief! Ik ben blij wat eindelijk is het me gelukt om te stoppen met roken!

18-11-2021 | Man | 41
Stoppen met roken
Hoewel ik het niet verwacht had werkt dit wel heel goed. Ik ben eerder ook gestopt, maar met Champix. Ik dacht dat Niquitin niet zou kunnen tippen aan Champix, maar ben er zeer tevreden. Pleister doet wat hij moet doen, nicotineverslaving is weg. Ik denk nog wel aan sigaretten na het eten bijvoorbeeld maar kan makkelijk NEE zeggen.

09-06-2021 | Vrouw | 70
Stoppen met roken
Ze plakken dus niet maar ik heb dat opgelost door er steeds een rolletje pleister bij te kopen. Drie (!) stroken pleister plak ik over de niquitin heen en dan blijft die wél zitten.

10-04-2021 | Vrouw | 40
Stoppen met roken
Een heeft effectief middel . Ik ben een zware roker en met enigste doorzettingsvermogen en de pleisters is het een stuk makkelijker stoppen. Maar... De plakkers die leven nogal een eigen leven . Ze plakken meer op mijn kleren of in mijn haren dan dat ze effectief blijven zitten op mijn lichaam . Of ik nu arm , schouder , rug , nek , heupen probeer . De plakkers lopen ze[lees meer...]lf naar omhoog naar beneden en uiteindelijk plakken ze nergens. Ik vind dat een kostelijke grap als ik telkens een nieuwe plakker moet gebruiken na een uur of 4 . Vooral de plakkers van 14 Mg zijn vreselijk

26-03-2021 | Man | 58
Stoppen met roken
40 jaar verstokte roker en zonder peuk was er geen leven mogelijk (dat denk je dan). Dag 1 : de eerste pleister op mijn schouder geplakt na een hafuur bekrijpt je een heerlijk voldaan gevoel alsof je net je peuk uit gemaakt hebt en dat gevoel blijft de hele dag constant aanwezig Dag 2,3,4,5 dit volgehouden wat een makkie was daar je totaal geen trek meer hebt. Dag 6 d[lees meer...]acht ik .. ik knip de pleister door de helft met het idee dat je dan lekker lang met je pleisters doet, maar bleef dat voldane gevoel houden . Dag 7: De halve pleister ook door de helft en die op mijn schouder geplakt Wat later op de dag was ik wat rillerig maar voelde als suiker tekort na zware arbeid.. na wat zoets gegeten te hebben nam dat gevoel af.. dag 8,9,10,11 nog met een kwart pleister blijven lopen en daarna zonder ... Dit was mijn 1e poging en heeft zelfs tegen mijn eigen verwachting in . De bult pleisters die ik over had heb ik aan mijn buurman gegeven en ben inmiddels al 5 jaar er van af . Lees al het gezeik over stoppen met roken niet .. gewoon pleisters kopen en plakken. Als je die pagina's leest staat er wel 450 keer het regeltje "stoppen met roken" in , en als je verslaafd bent wil je dat niet lezen Pleisters moet je gewoon ervaren .. Wat een immens TOP product is dit. Geen stres meer op het werk ... kan ik hier roken? waar kan ik roken? .. ik moet nu een peuk!!!... Allemaal verledentijd .. wat een bevrijding