Ervaringen met Nicorette

nicotine

Stoppen met roken (9 meningen)

30-11-2022 | Man | 59
Ik gebruik al 4 jaar nicorete spray en ik baal

02-10-2020 | Man | 52
nicotine (21mg/24)
Ademhalingsproblemen
Rook al 36 jaar, laatste jaren 50 sigaretten per dag. ben begonnen met Nicorette pleisters, na het kleven van de eerste sticker bewust niet gerookt, na enkele uren ook geen behoefte meer, na 3 dagen gestopt met stickers nu 30 dagen niet meer gerookt.

25-07-2020 | Man | 69
Rookverslaving
Al een paar jaar geleden gestopt met roken met behulp van Nicorette-spray. Deed ik eerst 2 weken met een 13,2 ml (een verpakking) nu 2 per week. Kost een Godsvermogen, maar ben nog verslaafder aan die spray dan ooit aan sigaretten. Een sigaretje roken mocht alleen buitenshuis, spray kun je altijd en overal gebruiken, van in de auto tot in de supermarkt. Als 'ze' ooit t[lees meer...]egen mij zeggen 'je hebt nog 1 maand te leven' begin ik ogenblikkelijk weer te roken!

05-04-2018 | Man | 26
Stoppen met roken
Goed product, nu twee weken aan het gebruiken. Jammer dat het een felle muntsmaak heeft, na de koffie 's morgens smaakte een sigaret beter dan munt. Ik klaag er zeker niet over, hiermee afbouwen moet nog beginnen maar ik probeer liever honderd keer te stoppen dan te hopen dat ik ooit op een dag wakker word en nooit meer een sigaret opsteek. In elk geval een hoop minder sch[lees meer...]adelijk stoffen binnen.

13-05-2016 | Man | 45
nicotine (1,5mg)

27-04-2013 | Man | 46
Stoppen met roken
Was begonnen met de zuigtabletten van nicorette alleen kon je op een bepaald moment de grote pillen niet meer kopen. Vervelende hieraan was dat de behoefte aan roken telkens terugkwam. Kleine tabletten vond ik niet fijn. Was na bijna een half jaar incorrecte te slikken verslaafd aan de pillen en rookte er ook nog vrolijk bij.

29-10-2021 | Vrouw | 49
Stoppen met roken
Nicorette menthol mintspray werkt wel goed, maar ik gebruik het ook veel te veel en dat is echt een dure ongezonde hobby. Ook heb ik het idee dat m'n hart nuet zo vrolijk wordt van al die nicotine. Daarom ben ik nu op zoek naar een goede mondspray om van de nicotine af te komen.. en zo blijf je bezig Maar ik rook niet meer! Nicotinekauwgom was de pest voor m'n tandvlee[lees meer...]s, dat was geen succes.

04-03-2020 | Vrouw | 54
nicotine (2mg)
Stoppen met roken
5 maanden gelden gestopt met roken. Ik rookte 30 sigaretten per dag al 40 jaar lang. Met behulp van medicijnen via de huisarts en een hoop wilskracht, in een keer gestopt. Als ondersteuning gebruik ik daar nicorette zuigtabletten bij. In het begin nam ik er 3 per dag, nu inmiddels 6. Mijn conclusie ik ben nu verslaaft aan de tabletten. Het helpt echt om te stoppen met ro[lees meer...]ken, maar heeft zeker nadelen

30-12-2017 | Vrouw | 53
Stoppen met roken
Medicijnen van de huisarts gekregen die eerst leken te werken, maar door de nare bijwerkingen (droge mond) daarmee gestopt. Was ook een antidepressivum. Stoppen met roken is vooral blijven herhalen dat je wil stoppen. Een mentaal ding. Waar ik het meest last van had was me niet kunnen concentreren zonder sigaret. Deze spray zorgt dat ik nog wel nicotine afhankelijk ben, ma[lees meer...]ar niet alle andere giftige stoffen binnen krijg.

09-04-2013 | Vrouw | 39
Stoppen met roken
nicorette smaakte vies, hielp niet en zeer veel bijwerkingen, nu sinds 8 dagen begonnen met Champix, na 3 dagen al gestopt met roken, géén bijwerkingen, géén zin in sigaretten, dus super!! nu 5 dagen rookvrij en ik ben er echt heel tevreden mee :)

23-09-2009 | Vrouw
Chron en SLE