Agorafobie

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor agorafobie

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Alprazolam 1 4
Lorazepam 1 1
Oxazepam 1 4
Valium 1 1

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: agorafobie

Oxazepam

30-04-2019 | Man | 55
oxazepam

Escitalopram

26-11-2018 | Vrouw | 28
escitalopram
Agorafobie
Hallo, ik gebruik sinds 9 oktober Ecitalopram 10mg, in het verleden ook gebruikt, deze zomer afgebouwd en sinds oktober terug angstig geworden omwille ik een nacht weer niet kon slapen en bleef maar angstig ervan dus dokter zei dat ik terug moest beginnen met 10mg maar sinds kort ben ik omhoog gegaan naar 15mg... nu neem ik vier dagen 15mg en vndg kreeg ik precies weer een[lees meer...] lichte angst, is dat normaal dat dat nu gebeurd of zit het gewoon tussen me oren.. ? Iemand ervaring met verhoging en de eventuele bijwerkingen? Of zijn die er niet?

Mirtazapine

06-11-2018 | Man | 30
mirtazapine
Agorafobie
Ik gebruik het nu 2 weken en ik had mij op het ergste voorbereid na alle verhalen die ik las. Ik kan niet anders zeggen, dan dat het ontzettend meevalt en ik al na een week enkele positieve momenten ken.

Alprazolam

27-12-2017 | Vrouw | 44
alprazolam
Agorafobie
Ik gebruik aprazolam nu bijna een week van december dokter opgestart voor 7 dagen tot de sertraline zou gaan werken deze is op een hele lage dosis gestart , heb sinds twee weken zwae angstaanvallen en al even last van innerlijke hyperventilatie , durf ni meer buiten te komen , laat staan bus nemen of alleen ergens naartoe te gaan zelf naast de plaatseli[lees meer...]jke superette gaan is een hele opgave , zie er vanaf want heb jonge kinderen die overal naartoe willen en hey lukt mee gewoon niet , ga nu naar een psycholoog moeten maar alleen de gedachte dat ik daar naartoe moet gaan en dan buiten moet maakt het moeilijk , ik gebruik aprazolam 0,50 mg alleen momenteel s avonds om te kunnen slapen zonder angst of zware hyperventilatie aanvallen heb nu toch al een paar nachten kunnen slapen , s morgens wel last van mijn hoofd dat raar doet , in de dag opgejaagd moeilijk kunnen stilzitten precies of mijn lichaam vraagt achter dat pilletjes nog mensen die hier last van hebben? Als ik ergens naartoe moet pak ik 0,25 ?mg maar probeer dit te beperken , zijn er onder jullie die van extreme angst vanaf geraakt zijn en hoe ? Bijwerkingen , bibberen, zweten snachts , rare dromen , raar hoofd s morgens ; opgejaagd in de dag , slappe benen , glooiend gevoel s nacht s ,in de dag kippenvel

Lorazepam

21-07-2017 | Man | 76
lorazepam
Agorafobie
Voor MRI scan, nu of nooit meer die troep. Hij is dronken van dat ene medicijn en kan niet op zijn benen staan.

Valium

15-07-2017 | Man | 65
diazepam
Agorafobie
Hielp aanvankelijk tegen fobieën. Later, veel later bleek mijn straatvrees vnl door Valium zelf veroorzaakt. Met heel veel moeite gestopt en nooit meer bang geweest. Het middel zelf produceert bij mij dus angst.

Fevarin

16-02-2017 | Man | 52
fluvoxamine
Agorafobie
Voorgeschreven gekregen voor agorafobie gepaard gaande met angst en paniek stoornissen. Na een hele lange tijd van alles geprobeerd te hebben, is dit eigenlijk tot nu toe het beste medicijn wat enigzins helpt.

Seroxat

05-07-2016 | Vrouw | 27
paroxetine
Agorafobie
Had ik geweten dat het zo moeilijk zou zijn om van dit medicijn verlost te geraken, had ik dit nooit geaccepteerd van mijn huisarts. Ik werd enorm afhankelijk van dit medicijn en kwam ongeveer 15 kilo bij. Zelfs een diëtiste en sporten, hielpen niet om af te vallen. De duurtijd betreffende het 'afkicken' van Seroxat is meer dan één jaar! Je kan het ook op een maandje doen,[lees meer...] maar dan ben je gewoon doodziek! Mijn huisdokter dacht om dit even te doen tussen de soep en de pataten! Gelukkig greep mijn apotheker in en maakte zelf een stappenplan op. Ik raad dit medicijn nooit aan!