ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
07-02-2019

Oxazepam (oxazepam)

Was wel handig om bepaalde situaties door te komen. Haalt overdenken en angst wel weg tijdelijk. Met nadruk op tijdelijk. Oxazepam was ook heel makkelijk te krijgen via online winkels.
02-02-2019

Oxazepam (oxazepam)

Na enkel jaren af en toe lat van een paniekaanval te hebben gehad waardoor is zonodig een Oxazepam gebruikte, kwam ik twee weken geleden in een constant gevoel van onrust,angst en paniek terecht door een combinatie van altijd maar doorgaan en stress door jarenlang gesteggel met de gemeente vanwege een verhuizing van ons bedrijf. Ik slik nu verdeeld over de dag 4 x 1/4 ta[lees meer...]blet en hoewel er gezegd wordt dat dat niet kan werken, helpt het mij de scherpe randjes eraf te halen. Ik ben blij om ,na 2 vermoeiende weken, nu langzamerhand weer wat tot rust te komen.
25-01-2019

Oxazepam (oxazepam)

Ik heb een angststoornis. Dit komt door mijn derealisatie en depersonalisatie. Maar op het gegeven moment kon ik mijn huis niet meer uit, ook in mijn huis ervaarde ik angst gevoelens en hevige paniekaanvallen. Daarom vroeg ik mijn psycholoog samen met mijn huisarts om een tijdelijk kalmerend middel. Ik heb zo'n anderhalve week gebruikt, geen bijwerkingen. Ik naam 1[lees meer...]x 10mg per dag, op het belangrijkste dag deel. Na die anderhalve week verloor het zijn kracht. Maar mijn angstgevoelens zijn vermindert na deze "kuur". Het was meer een soort pauze. Ik stope in één keer en geen klachten van gekregen.
23-01-2019

Oxazepam (oxazepam)

Ik heb ivm angstklachten dit middel een maand of 9 moeten gebruiken. Ik wil mijn verhaal hier melden omdat ik toentertijd op zoek ging naar hoe het afbouwen van dit middel ervaren wordt. Ik las hier verhalen dat het stoppen heel vreselijk en moeilijk was. Al die maanden ben ik bang geweest dat ik er dus nooit vanaf zou kunnen komen, terwijl ik het vreselijk vond dat ik ze [lees meer...]nodig had. Maar....ik ben er vanaf!! Ik slikte 60 a 70 mg per dag. Ik ben heel geleidelijk gaan afbouwen met ook plateauperiodes (soms een paar weken op dezelfde dosering blijven). Ik heb zeker onttrekkingsverschijnselen gevoeld. Maar werden die te hevig, dan bleef ik even een poosje op die dosering. Ik ben nooit terug meer gaan gebruiken. Wat mij heeft geholpen de onttrekkingsverschijnselen het hoofd te bieden, was mijn leeftempo vertragen en ontspanningsoefeningen doen. Ik hoop dat mijn verhaal anderen het vertrouwen geeft dat je er echt vanaf kunt komen. Maar doe het in je eigen tempo! (de 10 mg per week afbouwen wat de specialist adviseerde, was voor mij soms te veel. Stapjes van 5 mg per 3 weken ging beter. Laatste stap was zelfs 2,5 mg).
24-12-2018

Overspannen/burn-out

Hallo medegebruikers, Heeft iemand ervaring met droge ogen en mond na langdurig gebruik?
05-12-2018

Overspannen/burn-out

Ik gebruik het doordat ik door stress en overspannen klachten erg gespannen ben. Zo erg dat ik dan niet meer goed kan eten of concentreren. Ik neem een half tablet van een hele val ik in slaap (ben niet zo groot/zwaar). Werkt erg goed duurt wel een uur maar dan merk ik echt dat ik meer rust heb. Is wel verslavend.
25-11-2018

Oxazepam (oxazepam)

Ik heb het middel voorgeschreven gekregen omdat ik mijn eerste paniekaanval had. Sinds die paniekaanval, heb ik een paniekstoornis 'opgebouwd'. Het middel werkt goed, zowel preventief als op het moment zelf. Het geeft bij mij zelfs een placebo effect; na een paar minuten voel ik me al veel rustiger, terwijl het middel nog helemaal niet werkt. Ik merk nu wel, omdat de [lees meer...]therapie op zich laat wachten en men mij dit in de tussentijd voorgeschreven heeft, dat het nog niet écht verslavend is, maar ik merk wel dat ik er al redelijk afhankelijk van ben. Ik kan er wel zonder, maar liever niet. Ik was er ook een week mee gestopt zonder problemen, en dat na een paar maanden gebruik (10mg) Ik zou het aanraden, maar wel met goed overwegen én met een echte vorm van behandeling; dit middel is enkel symptoombestrijding, dus de angst zal dan weer terugkomen.
16-11-2018

Oxazepam (oxazepam)

Oxazepam voorgeschreven vanwege ernstige slaapproblemen. Helaas doet dit middel mij niet veel tot niks mbt slapen. Begin pas enige werking te merken als ik 4 tot 5 tabletten neem, maar dat vind ik nogal zot om elke keer 50 mg te nemen. Weet niet of dat wel goed voor je is, naast dat ik dan de volgende dag echt helemaal niks waard ben.
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (485) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (463) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!