Antibiotica profylaxe

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor antibiotica profylaxe

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Rifampicine 1 5
Clindamycine 1 1
Doxycycline 1 4
Gyno-Daktarin 1 4

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: antibiotica profylaxe

Doxycycline

15-07-2023 | Vrouw | 54
doxycyline
Antibiotica profylaxe
Keelpijn en hele vieze smaak in mond, sinds dag 1na inname viel ik er gelijk van in slaap,dag 2 kan heel de dag wel slapen,nog 5 dagen te gaan, In mijn geval is dat extra slapen mooi meegenomen slaap al jaren veel te weinig,hoop echter wel dat ik de komende dagen minder slaperig ervan ben omdat ik afspraken heb lopen.zie dat t medicijn ook voor diverse andere klachten hel[lees meer...]pt ,vele heb ik óók,hoop dat daarmee ook gelijk de rest over is,heb deze medicatie gekregen omdat ik open wondjes heb aan beide handen ,links gebeten door verwilderde kat en rechts ivm roestige schroef,die ging zweren...mbt effectief geen idee mn handen zweren nog steeds hoop dat dit eerdaags geneest,slik t nu 2 dagen

Rifampicine

25-11-2022 | Man | 71
rifampicine
Antibiotica profylaxe
Na knie prothese een infectie opgelopen en dus weer geopereerd. Daarna drie maanden deze troep moeten slikken. Sterkte pijnstillers zoals oxicodon en morfine werken niet bij dit middel dus al drie maanden erge pijn

Gyno-Daktarin

14-05-2021 | Vrouw | 22
miconazol
Antibiotica profylaxe
Ik heb het gister avond voor t slapen ingebracht geen bijwerkingen gekregen pas tot dat ik wakker werd en moest plassen toen begon het heel erg te jeuken heb er iets kouds voor gelegd maar t jeukt nog steeds enorm heb er nog last van ik kreeg geen zalfje mee voor de jeuk

Clindamycine

04-02-2021 | Man | 75
clindamycine
Antibiotica profylaxe
Na het nemen van de derde pil stond mijn heel lichaam vol met uitslag, later droge huid en puisten, heel veel jeuk en ik ben nu reeds meer dan anderhalf maand aan het vervellen met alle vervelende bijwerken er boven op !!