Bestaat uit:
Anurie / oligurie
Niet / weinig plassen (10)

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor anurie / oligurie

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: anurie / oligurie

Tabex

29-07-2020 | Man | 61
Cytisine
Anurie / oligurie
Ik heb tabex besteld via tabex nederland. Keurig een bevestigingsmail gekregen en betaald. Heb na de bestelling direct een mail gekregen dat de bestelling is verstuurd. Daarna niks meer gehoord. Dus pas op. Dit is de tweede keer dat ik bestel, eerste keer bij een ander persoon ging wel goed. Vandaar dat ik dit toch kwijt wil. (Let op: deze mening is aangepast, persoonlijke[lees meer...] verwijzingen zijn verwijderd).

13-02-2019 | Man | 63
Anurie / oligurie
op 9 Augustus 2017 kon ik ineens niet meer plassen, naar de uroloog, onderzoek gedaan maar hij kon niets vinden. Maar ik kon niet goed plassen dus gaf hij mij Tamsulosine daardoor kon ik redelijk plassen maar de bijwerkingen waren erger dan de kwaal, waarom zoeken ze niet wat dieper? Daar zit je dan 63 jaar oud en ik voel mij met dat spul 80. F.

Promethazine Dragees / Stroop / Injecties

04-06-2018 | Man | 47
promethazine
Anurie / oligurie
Na inname suf . Afkicken zeker een maand slecht slapen.ik sta nu twee weken droog en slaap nog niet. Dus echt een drama ma ik houd vol.

13-01-2018 | Man | 62
Anurie / oligurie
Het was 9 augustus 2017 wilde na de toilet gaan maar er kwam niets uit met plassen, tweede en derde dag hetzelfde in de avond kramp, na de nightcare, daar kreeg ik Tamsulosine 0,4 mg eerste 3 dagen nog geen effect tussendoor op een maandag na de HA, door verwezen naar de uroloog, maar hij ging op vakantie moest 14 dagen wachten. intussen begon de Tamsolusine wel te we[lees meer...]rken maar de bijwerkingen waren erger dan de kwaal, was dood ziek, sliep veel, naar de uroloog eindelijk, onderzocht mij keek ook via de urine geleider in de blaas en prostaat, echo etc blaas was gevuld met 1/2 liter ging er moeilijk uit, uitslag alles was goed geen vergrote prostaat, geen vernauwde plas buis, geen ontsteking. Vreemd dat hij me toch weer Tamsolusine gaf, HA vond dat ook vreemd maar schreef geen ander alpha blocker voor ben toen gestopt en sprak af met de HA om een tablet te nemen om de dag om de bijwerkingen te verminderen maar toen en dat gin langzaam kon ik steeds minder plassen nam nu de laatste dagen 2 dagen achter elkaar Tamsulosine maar nog steeds, plassen gaat niet of moeilijk, dus als ik niets heb waarom dit dan allemaal? Snap er niets meer van. Groet, F.

02-07-2017 | Man | 52
Anurie / oligurie
Ik kon al weken slecht plassen, weinig druk, slecht op gang komen, wel drang maar weinig plas. S' nachts 3 keer naar de wc, beetje plas, kortom ellende. Langs dokter geweest, die heeft prostaat gevoeld, en ze zei dat hij wel wat groter was dan normaal, maar verder was hij goed, en urine was ook goed. Okay, ze wou het eerst even aankijken zonder medicijnen. Volgende dag, [lees meer...]ja weer totaal niet kunnen plassen, het gevoel dat je opklappen staat maar ga je op de wc zitten, niks. M'n vrouw dokter gebeld en toen medicijnen gekregen. S 'avonds thuis zat ik de bijwerkingen te lezen en ik dacht, nou dat is nog wel wat, even wachtten nog met innemen. Volgende dag, ja weer drang maar géén plas, ik dacht nu gaan we een pil nemen. Na 10 min na inname begon het al te werken, het leek wel of ik een spierverslapper had ingeslikt, het begon te rommelen en moest hard rijden om een wc te halen, heerlijk, echt plassen. Ik slik s 'morgens na het ontbijt één pilletje, ja doorslikken stelt niks voor, is maar een klein ding. Ik ben vrachtwagenchauffeur, maar heb geen last van bijwerkingen, niet duizelig of misselijk, of minder zien. Was de eerste week s' avonds wel wat moeier, maar na twee weken deze pil te slikken is dat nihil geworden. Grootste bijwerking is geen sperma meer produceren, dat was al na één dag, ja één keer kwam het wel gewoon naar buiten. Is wel even wennen, maar als dat het ergste is, vind ik het wel meevallen. Erectie geen probleem, 100 % okay. Heb het idee dat door deze pil de lust nog groter word?. De sperma plas je daarna gewoon uit, urine met schuim, ja weer wat anders. Over 3 weken moet ik terug naar de dokter en weet niet wat er dan gaat gebeuren. Zelf ga ik voorstellen denk ik om deze pil om de dag te slikken, kijken of dat mogelijk is. Kortom, tot nu heb ik nog geen spijt van tamsulosine, en ben ik tevreden over dit medicijn, want het werkt zeker. En s 'nachts ook nog maar één keer naar de wc en het is ook al gebeurd dat ik gewoon door kon slapen....

18-01-2017 | Man | 62
Anurie / oligurie
Merk geen beterschap in de kracht van het plassen. Aandrang is wel geminderd. Probeer nog enkele weken en dan terug naar de specialist. Er wordt praktisch geen info door specialist of apotheek over de bijwerkingen gegeven.

06-08-2016 | Man | 70
Anurie / oligurie
Ik heb eerst een lange periode alfusozine 10 Mg gebruikt, maar er bleef te veel urine in mijn blaas wat mijn nierfunctie aantasten en de specialist scheef mijn silodyx 8mg voor. Heb bijwerkingen nu ook mijn ogen, zijn ineens slechter geworden, het plassen gaat niet beter en heb nu katheter zelf 6 maal per dag doen. Ik ga naar de specialist om te vragen of ik moet stoppen m[lees meer...]et dat medicijn.

Vesicare

08-07-2016 | Man | 71
solifenacine
Anurie / oligurie
plasbroblemen, door vesicare veelbinder. bijwerkingen zoals droge mond vind ik de ergste, verder weinig.

26-05-2016 | Man | 69
Anurie / oligurie
plasprobleem wordt zeer snel verbeterd. De bijwerkingen zijn zeer vervelend: zwakheid, spierslapte, duizeligheid, vermoeidheid en lusteloosheid.

03-05-2016 | Man | 68
Anurie / oligurie
Gebruikte aanvankelijk 8mg. later 4mg. Werd er naar verloop van tijd steeds zieker door, sombere stemming. Je voelt je steeds zwakker, zieker worden. Een aantal malen opgehaald door ziekenauto omdat aan hartklachten werd gedacht. Gestopt ..... alle klachten verdwenen als sneeuw voor de zon. Mijn advies: niet gebruiken!

Alfuzosine Tabletten

29-05-2015 | Man | 47
alfuzosine
Anurie / oligurie
Na 1 dag gestopt. Bijwerkingen zeer heftig bij mij. Ging plassen, werd duizelig en ben flauwgevallen. Gevolg bloed op neus en bij wenkbrauw. Daarna gelijk weer gevoel alsof ik zou flauwvallen. Heb zeer moeie benen en ben onrustig. Ik stop hier direct mee.