Tabex

Cytisine

Champix (1047 meningen)
Wellbutrin XR (441 meningen)
Methadon (85 meningen)
Zyban (49 meningen)
NiQuitin (45 meningen)

27-11-2019

Stoppen met roken

Zeer sceptisch begonnen met Tabex. Ik rookte ongeveer een pakje per dag, wilde stoppen maar dit lukte me niet zomaar. Toen tabex gaan proberen. Ik heb 12 dagen lang elke 2 uur een pilletje geslikt, voordat ik echt iets begon te merken. Soms kwam dit dus op 9 pilletjes per dag ipv 6, omdat ik lange dagen maak. Vanzelf ging ik minder roken, ineens nog maar 5 per dag ipv 20. [lees meer...]Soms 'vergat' ik zelfs te roken. Toen heb ik elke dag 1 sigaret minder gerookt, tot mijn sigaretten op waren. Ik had gewoon geen zin meer om de moeite te doen om sigaretten te gaan halen en vond het zonde van mijn geld. Voor mij was het echt een wondermiddel. Ik heb geen bijwerkingen gehad, alleen wat dromen en een beetje misselijk en duizelig soms. Dit was vooral in combi met een sigaret. Heel fijn om al rokend te stoppen met roken. Ik ben vervolgens in 1 keer van elke 2 uur een pilletje naar elke 5 uur gegaan. Ik slik nu nog 2/3 pilletjes op een dag. Totaal geen ontwenningsverschijnselen gehad, alleen heel soms een beetje chagrijnig. Ik had wel echt 2,5 pakjes Tabex nodig en houd er 0,5 achter de hand. Je moet het zelf willen, maar het ging toch wel 80% vanzelf bij mij met Tabex. Aanrader!
30-10-2019

Tabex (Cytisine)

Tabex is super. Na 30 jaar roken en vele pogingen, ben ik zonder enige moeite gestopt met roken. Na 9 tot 10 dagen Tabex pillen slikken, vond ik roken heel smerig en ben ik gestopt. Na het stoppen geen drang of verslaving meer naar sigaretten. Wel de gewoonte even afwimpelen om op bepaalde momenten en gebeurtenissen te roken. Geen moeite om die gewoonte af te wimpelen en n[lees meer...]u na 3 weken vrijwel genezen van die smerige sigaretten. Geen bijwerkingen. Behalve toen ik bijna ging stoppen, leek ik wat licht depressief. Kan ook komen doordat ik stopte of de sigaretten zo smerig vond. Maar na 3 tot 5 dagen geen lichte depressie meer. Heb het aanbevolen aan mijn zoon en vriendin. Ook zij zijn inmiddels gestopt. Dus mijn aanbeveling luidt om Tabex te gaan slikken want dan stop je zonder enige moeite.
04-10-2019

Rookverslaving

Heb 55jr gerookt ,laatste 30 jr 25 chagjes ( zware ) per dag Ben nu al 7 maanden gestopt met behulp van tabex, ben super tevreden.
04-10-2019

03-09-2019

Stoppen met roken

Briljant medicijn, zelfde werkzame stof als champix maar dan kuur van 28 dagen ipv 3 maanden en geen bijwerkingen en heel goedkoop (champix is duur en klagen mensen over bijwerkingen hoorde ik). Vind het schandalig dat dit niet verkrijgbaar is in NL en dat ik het uit Roemenie via Internet moest bestellen. Het kost niets, supergoedkoop wil men soms niet dat je stopt met ro[lees meer...]ken? Ik heb bijna 30 jaar gerookt en stoppen lukte nooit, met niets. Werd onhebbelijk, opgefokt en zweetaanvallen, hoofdpijn etc. Nu supersimpel gestopt. Ik begin nooit meer. Zo blij hiermee!
28-07-2019

Stoppen met roken

In september 2018 mee begonnen en nog steeds rookvrij. Voor weinig geld ( kost je een pakje sigaretten) aangeschaft op het internet en zo blij dat ik dat gedaan heb. Had zelfs nog pillen over die ik aan mijn broer heb gegeven en die is nu ook al 3 maanden gestopt! Succes ! Ik hoop echt dat deze pillen ooit in Nederland verkocht gaan worden
22-05-2019

Rookverslaving

Vanalles geprobeerd. Maar Tabex werkt echt. Nu op dag 6 en kan door de tabex telkens mn verstand gebruiken en dan neem ik geen sigaret. Sigaret smaakte erdoor ook niet meer lekker. Dit duurde wel echt een paar dagen en bij vriendin van me duurde dat wel 10 dagen, dus bij mij werkt het gelukkig snel :-). Ik heb geen bijwerkingen (Zyban was een hel, allerlei psychische bijwe[lees meer...]rkingen). Waarom is Tabex nog steeds niet beschikbaar voor iedereen? Hiermee kan iedereen stoppen. In Juni 2019 komt er een nieuw resultaat van een pharmaceutische studie, hoop dat NL dan voor onze gezondheid gaat kiezen. Verslaving is geen vrije keuze.. je hersenen houden je voor de gek, en je lijf heeft het stofje nodig.
02-05-2019

Tabex werkt ook goed. Eigenlijk geen bijwerkingen. Verkrijgbaar in Duitsland
25-04-2019

Stoppen met roken

een jaar geleden gestopt met roken dankzij tabex. trek in sigaret verminderd en de sigaret smaakt niet meer. Geen beijwerkingen, ik slik nu nog wek 1 tot 2 tabletten per dag
23-04-2019

Stoppen met roken

Goed. Geen bijwerkingen. Binnen 20 dagen gestopt met roken. Kuur niet eens afgemaakt. Ik da nr dat het me nooit zou lukken. Pleisters en kauwgom rook ik doorheen, champix ook en die bijwerkingen waren het ergste.. hier geen last van behalve wat meer emoties af en toe maar dat hoort bij het stoppen met roken. Ik ben maar 3 kg aangekomen dus qua vreetbuien valt het mee.
14-04-2019

Stoppen met roken

Ik slik tabex om minder te roken, stoppen lukt me niet. Nu ik tabex slik rook ik nog 6 sigaretten per dag en vanaf 18 uur tot de volgende ochtend helemaal niet. Als ik dit mijn hele leven zo kan volhouden vind ik het prima.
28-02-2019

Stoppen met roken

Vanaf mijn 15e heb ik gerookt. Een keer eerder een stoppoging gedaan, ook met Tabex maar er zijn twee varianten. De groene verpakking komt uit Polen, de blauwe uit Bulgarije. Eerste keer was met de Poolse variant die weinig voor mij deed. Nu ben ik bezig met de blauwe variant en ben inmiddels 9 dagen gestopt zonder veel bijwerkingen. In het begin vreemd gedroomd maar dat d[lees meer...]oe ik meestal, denk niet dat dat door Tabex komt. Ik heb ook geen behoefte meer om te roken. Heb eergisteren een zwak moment gehad en paar trekjes genomen maar het smaakte helemaal niet, direct spijt van en ik ga nooit meer roken! Mijn moeder heeft Champix op doktersadvies, wordt er duizelig van en ik probeer haar over te halen. Ze vindt dat eng want de dokter raadt haar Champix aan. Of ze wil niet stoppen. Ik heb de bijwerkingen van Champix gezien, er staat in dat als u negatieve gevoelens krijgt of suïcidale neigingen dient u direct te stoppen en contact op te nemen met de huisarts! Ik snap niet waarom Tabex niet in Nederland verkrijgbaar is, ik had zoveel positieve verhalen gehoord van mensen die gestopt zijn. Nu ervaar ik zelf hoe goed het werkt! Ik wilde eigenlijk helemaal niet stoppen met roken maar blij dat het nu lukt. Ik voel mij zoveel beter nu!
26-02-2019

Stoppen met roken

Mijn partner kocht Tabex gezien Champix niet hielp (2maal geprobeerd) Toen hij al snel resultaat had, wilde hij dat ik het ook zou nemen. Ik ben zelf nooit begonnen aan Champix dit omdat mijn angst te groot was om weer een depressie te krijgen. maar dat zou met Tabex niet het geval zijn. Ik starten met Tabex ( met een vol pakjes). vanaf dag een had ik al minder beho[lees meer...]efte 2 peuken op een dag was voldoende. dit duurde 5 dagen en toen besloten helemaal te stoppen. dag 6 was heel moeilijk en vanaf 7 ging het steeds beter. ben nu al weken gestopt. tuurlijk soms nog trek, maar dat zijn oude gewoontes. het elke 2 uur innemen vond ik in het begin erg lastig, zette dan ook een wekker. en max 6 op een dag, maar bij 6 kreeg ik erge maagzuur en moest er van spugen. ik heb een gevoelige maag. ik ben van max 6 naar max 5 gegaan en dat was precies goed. ben al weken verder en super blij. vind andere mensen die roken echt smerig ruiken, wil het ook niet meer (maar heel soms komt het moment van 'oh even een peuk' dit zal nog wel even) ik houd hoop dat het goed blijft gaan, en het aller mooiste is dat ik geen geestelijke klachten heb gekregen en ik enorm veel geld bespaar. ik zou zeggen doen.
03-01-2019

Stoppen met roken

Tot nu toe maand later geen bijwerkingen en nog steeds gestopt met roken. Wat in het begin wel lastig is is dat je ze om de 2 uur moet nemen maximaal 6 per dag . Maar dat is natuurlijk maar een klein opoffering voor het niet roken.
18-12-2018

Stoppen met roken

Ik ben twee keer eerder gestopt met roken met behulp van Champix. Maar na de kuur van 12 weken werd het mij onwijs moeilijk om dit zo te behouden. Zelf heb ik in het verleden ook nooit goed gereageerd op antidepressiva en aangezien dat ook in Champix zit wilde ik een natuurlijke manier vinden. Een natuurlijk middel wat ongeveer hetzelfde zou werken als Champix, met name d[lees meer...]at de sigaretten niet meer lekker zouden smaken. Dat is dus Tabex. Dit is geen kuur, je kunt dit zo lang of zo kort mogelijk nemen zoals jij dat zelf wilt. In het begin neem je elke 2 uur een tablet. Na een tijdje bouw je dit af. Ik vind het erg fijn dat ik hier zelf de controle over heb. Nu bijna een maand later probeer ik niets te roken (en nee dat is nog steeds niet heel makkelijk) en sta ik nu op 6 dagen rookvrij.
07-11-2018

Stoppen met roken

Ik ben hiermee gestopt zonder moeite. Het werkt beetje als champix maar met minder bijwerkingen.De bijwerkingen kunnen natuurlijk ook ontwenningsverschijnselen zijn. Ik raad dit middel echt aan als je verder geen medische problemen hebt.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum