Bestaat uit:
Urineverlies (3)

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor incontinentie

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Cymbalta 1 1
Emselex 1 4
Detrusitol 1 3
Synapause E3 ovules/vaginaal crème 1 4

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: incontinentie

25-12-2023 | Vrouw | 72
Incontinentie
Ik ben naar de uroloog gegaan omdat ik niet of bijna niet kon plassen. Vaak heel weinig pijnlijk en.ik hebMCD en tig beroertes gehad.

Oxybutynine Tabletten

10-04-2023 | Man | 44
oxybutynine
Incontinentie
Na een long-operatie in 2006 lichaam voor de helft verdoofd door Morfine via het ruggemerg. Urine-cath gehad omdat je niet voelde dat je plaste. Na ontslag urine-cath door beginnende zuster verwijdert. Ballon niet goed leeg laten lopen. Tot 2x toe. Moet bij man in 1x eruit getrokken worden. Blaaskringspier hierdoor beschadigd. Oxybutynine gehad. Helpt iets, maar hierna[lees meer...]ast ook genoodzaakt om Tena Slip luiers te gebruiken overdag/nacht. Tis niet anders.

27-12-2022 | Man | 64
Incontinentie
Urge-incontinent is niet verholpen. Geen verschil

14-08-2022 | Vrouw | 57
Incontinentie
eenmedicijn waar ik het nut niet van snap want ik heb van veel mensen gehoord dat het niet helpt maar toen dat niet bleek te helpen en ik wel steeds meer urine ging verliezen ben ik gewoon overgestapt op luiers ik ben 57 en ik draag toch al jaren luiers , maar ik vind het absoluut niet erg meer dat ik nu helemaal incontinent ben geworden . ik ben er gewoon aan gewend d[lees meer...]at ik nooit meer voel dat ik moet plassen en dat ik ook nooit meer een wc hoef op te zoeken . ik vind het heerlijk dat ik smorgens een schone luier aan kan doen en dan een groot gedeelte van de dag kan doen wat ik wil zonder me zorgen te hoeven maken van of ik wel optijd een wc kan vinden

24-02-2022 | Man | 70
Incontinentie
flink nadruppelen en niet op kunnen houden. Helaas door dit middel ben ik gevoel tijdens plassen kwijtgeraakt en en weet zonder te kijken, luisteren of voelen niet of ik uit geplast ben. Heb middel paar maanden gebruikt en na jaren is gevoel nooit terug gekomen.

14-09-2021 | Man | 83
Incontinentie
Ik ben al weer 5 jaar geldeden aan prostaat verwijdering geopereerd vanweg kanker ( dacht men) Het was niet kwaadaardig zei men maar de prostaat is verwijderd. Al die jaren ben ik incontinet. Men zei eerst als oplossing Bekkenspier oefenen. Deed dat een jaar maar het hielp niet. Toen ik de Uroloog hiermee confronteerde was zijn reactie "Tja die spieren zijn ook al 80 e[lees meer...]n die zullen nooit weer jonger worden of beter dan nu gaan functioneren. Vesicair ben ik niet voor maar heb ze een half jaar gebruikt. Op de bijsluiter staat het kan de lever beinvloeden en op het doosje een geel stickertje "kan de rijvaardigheid beinvloeden." Dus Vesicare ben ik mee gestopt. Ik ben 83 en ga mijn lever niet beschadigen. De Incontinetie is stevig maar enkele keren natte broek neem ik dan maar op de koop toe. Niets is te vinden dat helpen kan.

07-02-2018 | Vrouw | 46
Incontinentie
ruim 6 jaar incontinentie, aanvankelijk verweten aan zwangerschap. Wegens neurologische aandoening nader onderzocht. Medicatie blijkt zeer effectief.

Toviaz

06-04-2017 | Vrouw | 79
fesoterodine
Incontinentie
Mijn vrouw is erg incontinent en gebruik toviaz, dit help niet meer en word steeds erger. Mijn vrouw word soms erg duizelig en weet niet of toviaz ook deze bijwerking heeft. Ook gebruikt zij een ander medicijn.

Cymbalta

17-12-2016 | Man | 69
duloxetine
Incontinentie
ik ben niet depri maar wegens prostaat wegname heb ik bij rechtstaan nog urine verlies operatie is 4 maand geleden gedaan. ik ben echt een zombie van cymbalta. Dokter had dit voorgeschreven om bekken bodem spieren te versterken. Bestaat niets anders daarvoor? ik zal er zeker mee stoppen

Synapause E3 ovules/vaginaal crème

14-09-2012 | Vrouw | 67
estriol vaginaal
Incontinentie
Hier zit ik dus voor mijn leven aan vast sinds de ovrgang. Maar het is een groot geluk dat dit middel bestaat, want anders was de kwaliteit van leven onder de maat geweest.. Als ik het middel 2 of 3 dagen niet gebruik dan kan ik het wel schudden ondanks alle oefeningen. Een heel nare bijwerking is jeuk , waarvoor ik zalf heb gekregen die dat probleem oplost.

Oxybutynine Tabletten

12-09-2012 | Man | 65
oxybutynine
blaasproblemen.

Detrusitol

06-09-2012 | Vrouw | 32
tolterodine
Incontinentie
ik heb aandrangincontinentie sinds mijn geboorte. ben pas met medicijnen begonnen toen in 20-24 jaar was. detrucitol werkt wel voor mij maar Toviaz werkt beter. met detrucitol had ik bovendien bijwerrkingen die ik veel minder heb met toviaz.

Toviaz

06-09-2012 | Vrouw | 32
fesoterodine
Incontinentie
ik heb last van aandrang incontinentie (aangeboren). Hierdoor had ik problemen met alle actiteiten die langer duren (colleges, busnemen etc.) omdat een toilet niet altijd makkelijk beschikbaar is. ik gebruikte eerst detrusitol. Dir hielp niet heel erg goed en ik had hier bijwerkingen van (droge ogen en lippen, wazig zien). Met Toviaz ben ik blij. Ik hoop ooit van mijn medi[lees meer...]cijnen af te kunnen komen. Weet iemand waar er op dit onderwerp de nieuwste ontwikkelingen te vinden zijn?

Emselex

16-08-2012 | Vrouw | 65
darifenacine
Incontinentie
Wat ik nog niet gelezen heb is dat ik van dit medicijn bijwerking heeft op mijn ogen. Zie vaak wazig, dat komt en gaat maar zeer vervelend ook met auto rijden. Ben al naar oog kliniek geweest maar die kunnen niks afwijkend vinden, voor dit medicijn gebruik nooit last gehad van dit verschijnsel.