ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 2
07-11-2018

Overactieve blaas

Geeft de blaas rust waardoor het aantal keren plassen per dag (en vooral s'nachts) sterk verminderd. Ik neem het in de avond in omdat je er net na het innemen een beetje moe van wordt. Ontzettend blij dat dit medicijn er is!
10-07-2017

Polyurie

Moet véél plassen en met kleinere hoeveelheden. Ook in de nacht minimaal 1x maar meestal 2x per eruit om te plassen. ALS ik moet plassen, dan MOET ik ook plassen. Kan het slecht een tijdje ophouden. Dacht in het begin dat de Emselex 7,5 mg effect had, maar ik heb het gevoel dat dit steeds een beetje minder word. Ik heb het meeste last als ik gezeten heb en weer gaat staan [lees meer...]en wéér gezeten hebt en wéér gaan staan. Dan MOET ik vaak plassen. Ga de Specialist vragen, wat te doen? Word vervolgd.
04-09-2016

Urine-incontinentie

Moest dit gebruiken na verwijdering van mijn prostaat. Opstandige blaas. Elf maanden gebruikt en al die tijd vrij erg incontinent tot verleden week. Verleden week moest ik van de uroloog ipv 7,5 Mg overgaan naar 15 Mg . Dag erop was ik ineens voor 90 % droog,dus een openbaring voor mij.
02-08-2013

Emselex (darifenacine)

Hi, Gebruik sinds 3 maanden Emselex 15mg. voor overactieve blaas. De werking was direct en zeer positief. Ging van 10/12 keer plassen per dag naar de helft. Na ongeveer 1 maand verdween het effect grotendeels. Hoe is dit mogelijk? Heeft iemand de zelfde ervaring? Groet.
16-08-2012

Incontinentie

Wat ik nog niet gelezen heb is dat ik van dit medicijn bijwerking heeft op mijn ogen. Zie vaak wazig, dat komt en gaat maar zeer vervelend ook met auto rijden. Ben al naar oog kliniek geweest maar die kunnen niks afwijkend vinden, voor dit medicijn gebruik nooit last gehad van dit verschijnsel.
03-04-2012

Emselex (darifenacine)

Sinds 2010 gebruik van Emselex, hiervoor gebruik gemaakt van Vesicare. In tegenstelling tot vesicare (droge mond, hoofdpijn, misselijk enz) bijna geen bijwerkingen. Vooral in het begin wat vaker last van droge mond dit is nu meer dan 2 jaar later eigenlijk niet meer aan de orde. In plaats van soms wel 15x per 24uur plassen hoef ik nu (en dat is in een slechte periode) sle[lees meer...]chts maximaal 6x per 24uur naar het toilet.
02-12-2011

Emselex (darifenacine)

werkt goed hoef niet zoveel meer. geeft wel jeuk en puisten als klacht
16-02-2011

Pagina 1 van 2

Mirena (2085) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (838) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (475) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (457) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (369) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!