Ervaringen met Toviaz

Incontinentie (5 meningen)
Urine-incontinentie (3 meningen)

01-12-2021 | Vrouw | 60
Urine-incontinentie
Kan het nu beter ophouden, verlies geen urine meer.

09-03-2019 | Man | 78
Veel plassen
Voor gebruik, regelmatig aandrang en s'nachts tot wel 5 x eruit, nu nog maar 1 x per nacht en ga overdag normaal om de 1 á 2 uur naar toilet

09-07-2018 | Man | 75
Veel plassen
Vanwege veel plassen en moeilijk ophouden van deze plas prostaatoperatie ondergaan.Het vele plassen vooral in de nacht bleef.Het ophouden is beter geworden.Daarom is mij door de specialist TOVIAZ voor geschreven.Helaas zonder resultaat.

06-04-2017 | Vrouw | 79
Incontinentie
Mijn vrouw is erg incontinent en gebruik toviaz, dit help niet meer en word steeds erger. Mijn vrouw word soms erg duizelig en weet niet of toviaz ook deze bijwerking heeft. Ook gebruikt zij een ander medicijn.

16-02-2016 | Vrouw | 55
Overactieve blaas
Na van alles te hebben geprobeerd en jaren verder. Nog dit eens proberen, Toviaz heeft mijn leven veranderd ik kan weer normaal deelnemen aan de dagelijkse dingen.

17-09-2015 | Vrouw | 23
fesoterodine (4mg)
Medicijn werkt onvoldoende om de pijnlijke klachten in mijn urinebuis te verminderen.

30-01-2014 | Vrouw | 54
fesoterodine
De incontinentie waarvan ik erg veel ongemak van had werd in eerste instantie verholpen door een bandje onder de blaas. Toen dit niet echt effectief bleek, schreef de uroloog me Toviaz voor. Vanaf de eerste dag heb ik er baat bij. Ik wil nooit meer zonder.

24-10-2013 | Vrouw | 50
Urine-incontinentie
Moest tot wel 18 keer per dag plassen. Vaak kleine hoeveelheden. Last van hevige aandrang en soms ging het ook wel eens mis.

22-04-2013 | Man | 67
fesoterodine
na dat ik op verzoek van de uroloog moest stoppen {hielp bij mij toch niet} was zijn antwoord, u heeft mij dat wel 5jaar geleden voorgeschreven, hij gaf daar geen antwoord op. Nu heb ik veel last van pees ontstekingen in mijn armen en handen, als ik veel kracht moet zetten {los en of vast draaien van iets} ik weet niet het gebruik van die medicijnen daar nog mee te maken [lees meer...]kan hebben, heb nog steeds geen goede smaak en reuk.

06-09-2012 | Vrouw | 32
Incontinentie
ik heb last van aandrang incontinentie (aangeboren). Hierdoor had ik problemen met alle actiteiten die langer duren (colleges, busnemen etc.) omdat een toilet niet altijd makkelijk beschikbaar is. ik gebruikte eerst detrusitol. Dir hielp niet heel erg goed en ik had hier bijwerkingen van (droge ogen en lippen, wazig zien). Met Toviaz ben ik blij. Ik hoop ooit van mijn medi[lees meer...]cijnen af te kunnen komen. Weet iemand waar er op dit onderwerp de nieuwste ontwikkelingen te vinden zijn?

26-07-2011 | Vrouw | 57
Stress-incontinentie
Sinds 2010 slik ik Toviaz. Wat een wondermiddel is dit. Na een operatie had ik na een jaar weer erge last van incontinentie. Terug bij de uroloog schreef deze me Toviaz voor. Gelijk dezelfde dag had ik (bijna) geen last meer. Wat ben ik er blij mee!

23-01-2011 | Vrouw | 65
Blaasproblemen
ik heb geen veranderingen gemerkt

19-12-2010 | Man
Onrustige blaas na beroerte
blaas is iets rustiger, maar ik had er meer van verwacht, en ook mijn urtoloog

15-11-2008 | Vrouw
Aandrangincontinentie
ik ben juni 2008 begonnen met Toviaz, ik heb daarvoor al een operatie gehad en veel andere medicijnen gebruikt maar zonder resultaat. in het begin had ik erg veel bijwerkingen, maar na 2 maanden was dit al veel beter, ook kon ik mijn urine steeds beter ophouden. nu ik het bijna 6 maanden slik moet ik zeggen dat het heel erg goed gaat, ik kan weer zonder incontinentieverban[lees meer...]d en ik wordt s'nachts nog maar 1 keer wakker ipv 3 keer. ik ben er heel blij mee en ben voor het eerst in 15 jaar weer content.