Kaakontsteking

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor kaakontsteking

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: kaakontsteking

01-03-2024 | Vrouw | 67
Kaakontsteking

acute hoofdpijn algemene malaise misselijkheid moeilijk in slaap vallen

Heb t al eerder gebruik...zonder bijwerkingen. Dit keer 5 dagen flink ziek op bed gelegen.

02-12-2023 | Vrouw | 57
Kaakontsteking
Moest dit gebruiken en mocht niet stoppen vanwege operatie kaak en plaatsen implantaten. Hopelijk geen blijvende schade door dit middel. Hele romp en gezicht zit onder de vlekken. Jeukt en brand.

15-11-2023 | Vrouw | 68

19-10-2023 | Vrouw | 57
Kaakontsteking
Al jaren ben ik allergisch voor deze antibiotica maar bij een ontsteking in m’n kies toch maar weer geprobeerd.. dit was de verkeerde beslissing

Azitromycine

19-10-2023 | Vrouw | 57
azitromycine
Kaakontsteking
Vanwege zware allergie amoxicycicline kreeg ik bij een heftige kaakontsteking 3 dagen deze antibiotica.. Na twee dagen waren alle klachten al verdwenen. Dit is vijf jaar geleden ook het geval geweest na drie dagen ontstekingsvrij.. Dus bij een allergie voor antibiotica is dit middel een redding.

06-06-2023 | Man | 66
Kaakontsteking
Middel werkt goed, ik kreeg uiteindelijk diaree achtige ontlasting al de 2e dag nu neem ik ze in de ochtend al direct bij de koffie op nuchter maag. Of dat de oorzaak is. Fabrikant staat niet op de lijst van deze site. Op de doos staat ( Zentiva ) Praag Tsjechie.

11-04-2023 | Man | 45
Kaakontsteking
4 dagen à 900mg per dag en nog altijd kloppende pijn. Kotsmisselijk, algemene malaise, draaierig en de slaap niet kunnen vatten, kon zelfs niet op mijn benen blijven staan. Echt rattengif.

19-02-2023 | Man | 58
Kaakontsteking
Zentiva amoxiclinne 500mg /125 staat ook niet op de lijst bij keuzemenu..werkt amper bij ontstoken tand!!moet na 5 dagen gebruik terug n d tandarts

02-02-2023 | Vrouw | 43
Kaakontsteking
Ik gebruik deze antibiotica nu 2 dagen en ik heb sinds een dag extreme hoofdpijn, erger dan migraine.

Claritromycine

24-12-2022 | Vrouw | 65
claritromycine
Kaakontsteking
Gekregen na wortelkanaalbehandeling kies. Ik had zo’n napijn. Na paar uur inname verminderde pijn al direct. Wel diarree en hoofdpijn, maar niet als hinderlijk ervaren. Gewoon ook doorgegaan met ibuprofen 600 mg te slikken. Ik moest stoppen met Simvastatine tijdens kuur. Ik heb Diabetes type 1 en heb tijdens de kuur mijn insuline bijna moeten stopzetten. Ik viel van ene[lees meer...] in andere hypo. Duurde alleen 2 dagen voordat ik doorhad waardoor dit kwam. Dit staat niet duidelijk in bijsluiter. Pijn was na kuur zo goed als weg. Helaas zit de wortelpuntontsteking er nog en moet eerdaags door kaakchirurg worden verwijderd.

23-12-2022 | Vrouw | 68
Kaakontsteking
tot nu toe ( dag 2) geen bijwerkingen, en het helpt goed. Moet nog 3 dgn. het gaat ook goed met mn andere medicatie, hopelijk word ik er niet dik van 😁

19-11-2022 | Man | 34
Kaakontsteking
Ik heb een verstandskies laten verwijderen, en kreeg als complicatie een kaakontsteking. Die ontsteking begon na +- een week een beetje uit de hand te lopen, dus men besloot me toch maar een antibioticumkuur voor te schrijven... En dat hielp supergoed! Binnen een dag merkte ik al verbetering, en e.e.a. trok daarna snel bij. Lang leve de medische wetenschap. Dus de werki[lees meer...]ng van het middel (amoxicilline/clavulaanzuur) an sich was erg goed. Helaas waren er ook wel bijwerkingen: tijdens het gebruik van het middel merkte ik al dat de boel aan het rommelen was in de buik, en de ontlasting minder van kwaliteit werd, om het zo maar te zeggen. Aan het eind van de 5-daagse kuur verergerde dit, met als "hoogtepunt" 2 tot 3 dagen waarop ik vaak misselijk was, vrijwel continu darmkrampen had en tientallen keren per dag naar de wc moest met bloederige diarree. Zonder me te willen aanstellen: ik heb me zelden zo ellendig gevoeld. Ik neem aan dat e.e.a. een gevolg is geweest van een (door het antibioticum) verstoorde darmflora... Kortom: het middel werkt als een tierelier, maar wees erop voorbereid dat er ook vervelende bijwerkingen kunnen optreden. Ik hoop het zelf nooit meer nodig te hebben.

06-09-2022 | Man | 33
Kaakontsteking
1 tablet ingenomen en snachts al wakker van de jeuk. Ik ga overstappen naar een ander middel. Ik heb wel het idee dat mijn tandpijn al een stuk minder is geworden. Dus vast effectief maar niet voor mij

18-07-2022 | Vrouw | 52
Kaakontsteking
Doordat ik een wortel ontsteking had, kreeg ik van dd tandarts een kuur van een week. Na 2 dage merkte ik al dat de pijn minder werd. Helaas werd ik elke dag wakker met flinke (migraine achtige) hoofdpijn. Dit kan ik met paracetamol onderdrukken, bij migraine lukt dit niet. Ik heb vlug huiduitslag en hooikoorts, dit kwam ook weer terug. Mijn kuur maak ik wel af.

15-07-2022 | Vrouw | 53
Kaakontsteking
Na plaatsing van implantaat, de kuur gekregen. Ik heb al veel last van migraine, maar op de 2e dag begon het , koude rillingen, hevige migraine. Dit duurde tot5 dagen, meerdere aanvallen per dag. Sumatriptan hielp zelf niet meer. Op de5e dag hoge koorts. 2 keer naar de huisarts geweest, moest de kuur afmaken. Het was vreselijk, ik ga het niet meer gebruiken. Ook nog [lees meer...]spierkrampen in mijn hele lijf gehad op de 6e dag. En op dag 7 nog diaree.

Zithromax

05-05-2022 | Vrouw | 35
azitromycine
Kaakontsteking
Geen bijwerkingen Tevreden over het product Had een gezwollen wang en tandabces 3 dagen 10ml moeten innemen en zwelling pijn al op dag 2 minder Ben iemand die snel angst en paniekaanvallen heeft als ik iets raars in mijn lichaam voel door medicijnen maar deze echt een aanrader ik voelde niks en onsteking weg ben 35 j en slank dus niet teveel lezen naar slechte recensi[lees meer...]es

20-04-2022 | Man | 60
Kaakontsteking
Topmedicijn, snelle afname van klachten, geen negativisme bijwerkingen. Blijkbaar moet ik bij de bijwerkingen en de Ernst daarvan een score boven nul aanschuiven vandaar dat ik dat deed… maar de bijwerkingen en de Ernst ervan zijn voor mij nul,nul

25-02-2022 | Vrouw | 48
Kaakontsteking
Kuur gekregen voor 7 dagen, daarna verlengd met 5 dagen. Gebruikt voor een kaak- / wortelkanaalontsteking. Werkte prima, al na 2-3 capsules werd de ontsteking minder. Op dag 3-4 droge mond en hoofdpijn. Op dag 8 ineens heftige jeuk en allergische reactie op de huid. Hele lichaam zit vol met rode vlekken en kleine blaasjes. Direct in overleg met arts gestopt.

15-02-2022 | Man | 33

29-01-2022 | Vrouw | 48
Kaakontsteking
Na een afstoting van een implantaat en als gevolg daarvan een kaakontsteking heb ik dit middel voorgeschreven gekregen van mijn tandarts. Wat een ramp! Ik weet niet meer of ik nu ziek ben van het middel of van de kaakontsteking. Ik ben voortdurend misselijk, trillerig, duizelig, voel me slap en vermoeid, heb heel raar gedroomd vannacht, het het dan weer heet, dan weer koud[lees meer...]. Echt een heel vreemd middel en het heftigste dat ik in tijden heb meegemaakt. Van de werking merk ik helaas ook nog niet veel (dag 3 van de 10). Helaas is het nu weekend, als het maandag nog zo is bel ik de tandarts of hij niet iets anders kan voorschrijven.

02-01-2022 | Vrouw | 41
Kaakontsteking
Allergisch voor penicilline, en geen gebruik mogen maken van ontstekingsremmers: kaakontsteking wordt dan wel heel heftig. Kreeg dit voorgeschreven. Als hartpatient slik ik zowiezo maagbeschermers dus de maagklachten herken ik niet. Wel voel ik me lichter in hoofd en ietwat benauwd. Maar dat kan een wisselwerking zijn met de hartmedicatie. Binnen 1,5 dag van de pijn af. [lees meer...]Nu vier dagen later kan ik me niet meer voorstellen dat ik zo'n ontzettende pijn in mijn kaak heb gehad.

16-10-2021 | Vrouw | 34
Kaakontsteking
Werkt goed bij mij! Na een paar uur minder pijn en druk in de kaak. Weinig gemerkt van bijwerkingen.

12-03-2021 | Vrouw | 38
Kaakontsteking
Vanwege pijn in de onderkaak door een ontsteking kreeg ik Amoxicilline voorgeschreven van de tandarts, voor 7 dagen. Door de ervaringen die ik hier las was ik nogal huiverig van tevoren. Toch ben ik eraan begonnen. Tijdens de kuur kreeg ik de eerste 2 dagen flinke last van hoofdpijn. De derde dag was dit weg. De klachten in mijn kaak leken héél langzaam te verminderen. Ik[lees meer...] heb de kuur afgemaakt en twee dagen na de kuur kreeg ik overal huiduitslag. Kleine rode vlekjes overal m.u.v. rug en gezicht. Soms jeukte het ook. Ik heb contact opgenomen met de huisarts en die gaf aan dat dit een reactie op het antibioticum is en na een paar dagen, mogelijk weken, zou verdwijnen. Dat klopte, nu bijna een week later, is de uitslag bijna weg. Huisartsassistente gaf aan dat wanneer er na een volgende kuur weer uitslag optreedt, het misschien beter is dit antibioticum niet meer te gebruiken. De klachten in mijn kaak zijn nu weer net zo hevig terug als voor de kuur. Dus helaas ben ik er niks mee opgeschoten.

15-02-2021 | Vrouw | 30
Kaakontsteking
Ik heb deze pillen nu 10 dagen geslikt 3 maal per dag 2 tabletten. Ik ervaar meteen na inname erge maagpjjn en duizeligheid ik heb de kuur afgemaakt en ben vandaag klaar. De pijn is iets afgenomen maar ik voel wel nog iets zitten wat niet prettig voelt. Volgend tandarts kan dit niet.

14-01-2021 | Vrouw | 31
Kaakontsteking
Ik kreeg een kuur voor 7 dagen in combinatie met naproxen. Na de 5e dag merkte ik dat de ontsteking een beetje bij beetje afnam. Ik kreeg keelpijn in combinatie met aften. Hele mond, keel en tong welteverstaan. Ik kan sindsdien mijn mond amper open doen, niet praten, eten of drinken. Daarnaast hele erge buikkrampen gehad. Ik probeer sindsdien dagelijks toch met moeite prob[lees meer...]iotica en wat drinken binnen te krijgen. Ik vraag me af of dit een allergische reactie is of eerder dat mijn weerstand naar de klote is!

Augmentin

28-08-2020 | Vrouw | 61
Kaakontsteking
Met angst dit middel genomen door alle bijwerkingen die je overal leest. Gisteren laatste pil genomen en het is me 100% meegevallen. Dag 3 hoofdpijn maar die was te behandelen Met paracetamol en verder lichte jeuk over hele lichaam. Na paar dagen merkte je dat de ontsteking afnam en nu eerste dag zonder pillen kan ik echt zeggen dat het weg is en de pillen goed geholpen h[lees meer...]ebben. Ik had “gehoopt” op diarree, maar zelfs die is uitgebleven

27-07-2020 | Vrouw | 42
Kaakontsteking
Na heftige ontstekingspijnen uiteindelijk een ab kuur gekregen. Deze ging na ongeveer 3 a 4 dagen werken. De klachten werden een stuk minder en waren uit te houden. Geen enkele bijwerking gehad.

Tramadol

29-04-2020 | Vrouw | 45
tramadol
Kaakontsteking
Goede pijnstiller ook als toevoeging bij andere anti reuma medicatie en pijnklachten, een half opiaat als NSAID

29-04-2020 | Vrouw | 45
Kaakontsteking
Helpt effectief en goed, teruggrijpend op de oude anti biotica. Combinatie ammoxiciline en clavulaanzuur werkt effectief en zeer snel

28-04-2020 | Man | 56
Kaakontsteking na kaakoperatie