Tabex in Nederland (nog) geen geregistreerd geneesmiddel

mijnmedicijn, 19-08-2020

30-06-2022 | Vrouw | 52
Stoppen met roken
Wat een geweldig middel! Ik heb het ooit eerder met champix, onder begeleiding van de huisarts, getracht te stoppen echter na 2 weken werd ik echt hondsberoerd van de champix en kreeg allerlei klachten en 100,- lichter! Ik ben accuut gestopt met de champix met als gevolg dat ik ook weer, tegen beter weten in, de sigaret oppakte en weer ging roken. Een jaar later tegen [lees meer...]Tabex aangelopen. Na 5 dagen dacht ik dat ik waterstof aan het roken was. De nicotine deed dus totaal NIETS! ik proefde helemaal niets van de sigaret en het smaakte ook nog eens anders, niet prettig in ieder geval dus stoppen ging me vrij makkelijk af. Niet te verklaren maar het gebeurde wel. Nu al 4 maanden gestopt, ik heb overigens de kuur niet eens geheel afgemaakt want ook die ene pil die ik dan nog moest nemen vergat ik ook op den duur. Ik kan het iedereen aan bevelen, en voor de kosten hoef je het niet te laten, 3 pakjes sigaretten niet roken en je hebt het er al uit!! Ik ben er zo blij mee. Ook al heb ik natuurlijk af en toe nog wel eens zo'n gedachte op bepaalde momenten (vooral als ik uit ben met alcohol) dan bedenk ik me ook dat ik echt geen zin heb dit hele traject nog een keer te doen, dat ik altijd weer spijt heb en dat die eerste sigaret altijd smerig is! en daarbij, als je even 2 minuten die gedachten laat rond gaan, dan gaat die net zo snel weer weg als dat hij kwam. Heel veel succes iedereen!!!

23-05-2022 | Man | 55
Stoppen met roken
Aangezien Champix (wat ik I het verleden succesvol heb gebracht) al ongeveer een jaar niet leverbaar is Tabex geprobeerd. Mijns inziens werkt Tabex beter en met minder bijwerkingen dan Tabex. Ik droom wel iets vaker en intensiever, vind ik geen probleem, ik droom graag, zelfs nachtmerries vind ik leuk (nog niet gehad sinds ik met Tabex ben begonnen). De aandrang momenten k[lees meer...]omen minder voor en duren veel korter dan met Champix, Zyban wil ik niet eens in deze vergelijking meenemen, zou naar mijn mening geen stoppen met roken medicijn genoemd mogen worden. Heel vreemd dat Tabex in Nederland niet verkocht mag worden, is dat soms omdat het door een niet westerse fabrikant gemaakt wordt of is het dat omdat Tabex een beetje tė goed werkt?

05-05-2022 | Vrouw | 46
Cytisine (1)
Stoppen met roken
Nu ruim een jaar geleden gestopt met behulp van Tabex. Mijn man ook. Tabex werkt gewoon heel goed, maar je moet wel echt willen stoppen en consequent slikken. Geen bijwerkingen muv heel levendig dromen (was eigenlijk wel leuk). Mijn man had daar weer geen last van. Ik raad het iedereen aan.

21-12-2021 | Vrouw | 61
Stoppen met roken
Wil zo graag stoppen met roken, voor het eerst gelukt met Champix, door emoties in familiekring toch weer gaan roken. Nu is het niet meer verkrijgbaar.. Toen las ik het een en ander over Tabex op internet. Heb recent Tabex uit Tabex shop Duitsland ontvangen, blijkt een zwart doosje met (Bulgaars of Russische) letters Sopharma. Geen bijsluiter. Enigszins verbaasd dat het ni[lees meer...]et het blauwe doosje is zoals op de foto. Ik heb gelezen dat Eric via facebook (Tabex stoppen met roken) in Bulgarije woont en bij hem zou je de blauwe doosjes (de echte) kunnen bestellen. Wist ik toen nog niet. Hoe weet ik nu dat ik geen oplichtersrommel slik? Opdat je er misschien ziek van kan worden? Er wordt voor gewaarschuwd. Heeft iemand ook bij Tabex shop.com besteld? Ben nu op dag 3 met zwarte doosje en sigaretten smaken anders/vies.. heb er nog maar 4 op in de avond! (van 35 sig./dag) . Werkt volgens mij wel. (RED mijnmedicijn.nl: ter info volgens LAREB: Tabex is in Nederland een illegaal medicijn dat te koop is via het internet. Zonder begeleiding van een arts kan het gebruik van Tabex gevaarlijk zijn.)

07-12-2021 | Man | 72
Cytisine (1,5)
Stoppen met roken
Geweldig , was 50 jaar roker . pleisters, acunpuntuur, en laserpen geprobeerd .Met tabex nauwelijks ontwennings verschijnselen . ben ik nu 7 weken rookvrij en af en toe nog wel moeite hoor ,maar dan neem ik nog 1 of 2 tabletjes per dag. Ben er super blij mee !

30-11-2021 | Vrouw | 54
Stoppen met roken
Accuunctuur, alan carr, therapiesessie, zyban twee keer, cold turkey, nicotine kauwgum. Niks werkte. Tabex gekocht omdat de Champix waarmee ik wilde stoppen via de huisarts niet leverbaar was en ik oerse wilde stoppen. Fantastisch. Vanaf dag 5 gestopt en geen sigaret meer aangeraakr, het doet me niks. De sigaretten die ik nog rookte na start van de tabletjes smaakten pre[lees meer...]cies als altijd, niet anders zials bij Zybzn. Maar ik hoefde ze gewoon niet meer. Wel veel aan gedacht nog maar gewoon niet meer belangrijk. Ik geb geen enkele bijwerking ondervonden 👍

15-09-2021 | Vrouw | 31
Stoppen met roken
Beste allemaal, Na vele mislukte pogingen begonnen met groene Tabex en zit nu op de 3e dag van inname. Ik merk absoluut niet dat de smaak van sigaretten veranderd zijn of dat ik minder rook. Waar ik veel last van heb is vurige, hardnekkige jeuk. Het is zo extreem dat ik bijna alles openkrab. Iemand daar ervaring mee? Daarnaast vraag ik me dus af of ik verder moet gaan m[lees meer...]et Tabex..

11-08-2021 | Man | 38
Stoppen met roken
Ik ben al meerdere keren gestopt met andere hulpmiddelen, maar Tabex zorgt er bij mij voor dat de sigaret na een paar dagen steeds minder lekker wordt zodat je eigenlijk 'vanzelf' wil stoppen. Ook zijn de ontwenningsverschijnselen aanzienlijk minder. Kunst van het stoppen is ook na een aantal weken/maanden niet weer af en toe te willen roken, want voor je het weet zit je w[lees meer...]eer op je oude 'niveau'. Enige bijwerking van tabex die ik heb ervaren is dat je wat lichter slaapt en vreemde dromen krijgt. Dit is vooral de eerste week.

15-05-2021 | Vrouw | 39
Cytisine (20mg)
Rookverslaving
Geen idee wat het is om geen ruggegraat te hebben in dit geval. Dit is een psychisch probleem in dit geval. Ze blijft er ook gewoon bij roken. Dit neemt alleen maar af omdat ze weet dat dat moet. De smaak is smerig maar als er iemand een peuk opsteekt of ze ruikt het buiten op straat vind ze het lekker ruiken en wil er dan 1 opsteken of vragen of ze er aub 1 zou mogen he[lees meer...]bben(???)

20-01-2021 | Vrouw | 42
Stoppen met roken
Tabex besteld na de vele positieve ervaringen te hebben gelezen overal. Ook de discussies gelezen over de blauwe/groene en zwarte varianten. De blauwe is de enige echte, de zwarte is namaak.....enz.enz. De groene is voor Polen, de blauwe voor Bulgarije en de zwarte Rusland als ik mij niet vergis. Zelfde bestanddelen allemaal. Ik heb dus de groene........ook al eensnee[lees meer...]rder besteld. Ik kon niet zeggen dat het zeer effectief de zin in een sigaret weghaalt. De pleisters doen dit beter. De peukjes smaakten echter niet meer en gaven niet de kik die je er normaal van.krijgt dus in die zin zakt je behoefte zeker. Waarom ik hierin gefaald heb en gestopt ben ?? Het structureel om de 2 uren slikken lukte maar niet....wekker zetten en weet ik niet wat meer geprobeerd, toch vergat ik het geregeld en dan is het dus dweilen met de kraan open. Nu zit ik dus aan de pleisters en daarvan is mijn ervaring ook wel te vinden hier. De overige tabex kan ik misschien gebruiken om straks de allerlaatste peukjes te kunnen laten staan.

04-11-2020 | Vrouw | 52
Cytisine (1,5)
Stoppen met roken
Ik ben in het verleden als eens gestopt met behulp van Tabex. Mijn ervaringen zijn dus wel positief. Het enige waar ik wel moeite me heb zijn de nachtmerries.... Levensecht de hele nacht door! Ik maak de meest verschrikkelijke dingen mee!

23-10-2020 | Vrouw | 69
Stoppen met roken
De enige die helpt met stoppen met roken, heb al veel geprobeerd en deze hielpen te weinig. Mocht ik weer trek (of geestelijk) weer zin hebben is 1 tabletje genoeg om niet in herhaling te vallen!! Snap nog steeds niet dat ze bij 'medinostop' de champix durven aanbieden, LEVENSGEVAARLIJK!!! Hier zijn ze bekend met de Tabex maar door pharmacy bedrijven wordt tegen gehouden..[lees meer...]. Het kost maar €26 en champix het dubbele. Ik vind Tabex een wereld medicijn!!!

08-09-2020 | Vrouw | 50
Cytisine (1.5)
Stoppen met roken
Ik rook al meer dan 35 jaar. Ik ben nu 10 dagen geleden begonnen met tabex. Rookten voor ik met de tabex begon 20 sigaretten per dag, nu is dat de ene dag nog maar een sigaret, maar een volgende dag heb ik het er weer moeilijker mee en rook ik er s,morgens weer twee. De rest van de dag weer geen tot s avonds dan weer twee. Zijn er meer mensen die dit ook hebben? En mag je [lees meer...]met de tabletten ook wat langer door gaan. Ik wil zo graag van het roken afkomen,maar die moeilijke momenten dat is tog wat.

06-07-2020 | Vrouw | 48
Stoppen met roken
Toen ik jaren geleden het blauw met witte pakje bestelde, ben ik zonder problemen heel snel gestopt met roken. Zonder veel bijwerkingen, misschien een beetje neerslachtig en wat meer dromen, maar niets ernstigs. Nu rook ik af en toe met wat alcohol op, maar het roken begint toe te nemen dus ik had weer Tabex besteld. Dit keer kreeg ik het groen met witte doosje. Destijds z[lees meer...]eiden de verkopers dat er verschil tussen zat en dat de blauwe 'milder ' is. Ik begon met slikken en ipv van 6 per dag (omdat ik niet veel rook) naam ik er 4. Ik kon die nacht niet slapen. Uiteindelijk 2 uur geslapen tegen de ochtend met hele nare dromen. De volgende dag nam ik twee pilletjes. Ook die nacht hetzelfde verhaal. De volgende dag nam ik 1 tabletje en wederom hetzelfde verhaal. Ik was uitgeput en kon mijn werk niet meer doen. De verkoper zegt dat er geen verschil tussen blauw en groen zit. Ik ben het levende bewijs dat het dus wel zo is. Groen nooit meer! Wat een bagger.

03-04-2020 | Man | 69
Stoppen met roken
Tabex was voor mij een heel goed middel. Ik ben gestopt met roken door deze pillen zonder al te veel moeite. Vooral in het begin gaat het heel goed. Als de kuur op is wordt het lastiger. Ik gebruik zo nu en dan nog een pilletje op moeilijke momenten. Ben nu 6 weken rookvrij na zo’n 50 jaar roken en vele stoppogingen. Dit keer gaat het echt lukken.

23-03-2020 | Man | 59
Cytisine (1)
Stoppen met roken
Na 47 jaar gerookt te hebben met tabex redelijk makkelijk er van af gekomen.

Amoxicilline (550) - Antibiotica - penicillines breedspectrum